573 visninger
|
Oprettet:
cavalier og børn? {{forumTopicSubject}}
hej
jeg har to dejlige cavalier som også er blandet med cockerspaniel, og står lige nu og venter barn til juni.
vil høre om der nogle der har oplevet eller ved hvordan de har det med nyfødte ?
tanken om at præsentere dem for den lille nye skræmmer mig lidt , da det er mit første barn og de har altid været mine børn.
håber der er nogle som kan hjælpe mig
jan 2010
Følger: 47 Følgere: 46 Hunde: 6 Emner: 511 Svar: 4.066
og hvis de ikke har været vant til børn før er det jo svært at sige.
sådan noget er jo ikke noget hunde bare naturligt kan efter race. det kræver tilvænning og træning.
hvordan er dine hunde med andre børn?
feb 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 3 Emner: 7 Svar: 15
men normalt er de nogle glade hunde som bare er vilde og glade for at møde nye mennesker , men bekymre mig bare når det er en nyfødt. og som jeg skrev så er det mit første og de har været mine børn i de sidste 5 år af deres liv
apr 2012
Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 558
Men selvfølgelig skal man tilvænne langsomt og være enormt opmærksom og forsigtig i sin fremgang, men hvilken nybagt mor ville ikke være det
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 23 Hunde: 5 Emner: 106 Svar: 6.040
Da vi bragte vores første barn hjem, tog vores hunde godt imod ham. Jeg var derimod ikke populær. Jeg blev simpelthen ignoreret og det var virkelig underligt. Nu har vi 3 drenge og hundene har totalt opgivet håbet
og er blevet så glade for ungerne
feb 2013
louise c - tror bestemt også det kommer til at gå ud over mig som vil blive ignoreret har du evt nogle gode forslag til hvordan man bringer den lille nye ind i deres liv også?
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 23 Hunde: 5 Emner: 106 Svar: 6.040
Giver det mening?
feb 2013
det med at tale med opmundrende , det er jeg lidt usikker på med mine især hvis den lille er i nærheden af dem , da de normalt blive så oppe og køre at de lige frem kan være til skade for dem selv , da de så tja ikke ved hvilken pote de skal stå på og hopper og danser rundt men vil helt klart tage det til mig med at i ugerne op til at være "ligeglad" med dem , og så når den lille er her så bliver hun opmærksomhed på dem igen
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 416 Svar: 13.984
feb 2013
cavalier og børn?