{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.111 visninger | Oprettet:

Hundeweb DKK {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Nu er jeg jo bleven medlem af DKK, og er flere gange blevet anbefalet at bruge dette stykke værktøj, men hvordan bruger man det bedst?

Jeg er meget grøn ift. DKK og deres redskaber, så jeg kan da godt se en masse hunde derinde og sådan og nogle af dem deres titler og sådan, men jeg er ikke klar over hvordan det er meningen det skal bruges? smiley

Hvordan bruger jeg det mest optimalt? Og skal hvad jeg kigge mest på?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundeweb DKK
  • #2   11. mar 2013 Et par små søgetips.

Hvis du vælger avanceret søgning.

Reg.nr: skriver du eks. */2010 og vælger race, får du en liste over samtlige registrerede hunde i denne fra 2010, eller hvilket årstal du nu skriver.

Du kan så klikke ind på de enkelte hunde og se udstillingsresultater, sundhed mv.

Navn: Skriver du kennelnavn eller dele af et kennelnavn efterfulgt af stjerne (eks.poulsgaard*) kommer alle hunde som kennelen har opdrættet frem.

• #3   11. mar 2013 Søren?
    - Jeg kan kun se du har skreven xD

Jamen jeg ved ikke rigtig hvad det er jeg leder efter jo, jeg fik bare afvide at det var et godt redskab at bruge, men jeg ved jo ikke rigtig hvordan xD

Jeg har jo ingen hund endnu, men jeg har kig på et par parringer hvor min/vores kommende vaps kunne komme fra? smiley

• #4   11. mar 2013 Du skal bruge det i forhold til den parring så.

Søger du på forældrenes stamtavler, har du mulighed for at se hvad de har af officielle sundhedsresultater, udstililngsresultater, og hvad der ellers er relevant for den race. smiley

Du kan også lave en fiktiv parring ved at slå den ene op, klikke på "fiktiv parring" (tror jeg det hedder) og indtaste den andens tavlenummer. Så kan du se indavlsgraden og hvalpens stamtavle. smiley

• #5   11. mar 2013 Hvad så hvis man ikke har numrende på hundene?

• #6   11. mar 2013 Du kan spørge efter registreringsnumrene. Kan ikke huske om man kan søge på hundenes stamtavlenavne?

• #7   11. mar 2013 Det er en god idé at kigge på tidligere kulds sundhed. Så kan du danne dig et overblik over om de 2 hunde parringen består af normalt laver nogle sunde hunde smiley

• #8   11. mar 2013 Tak for tipsne smiley

• #9   11. mar 2013 Som Kirsten H skriver, kan man søge på hundenes navne, så du behøver ikke reg.nr. smiley

• #10   11. mar 2013 Hmm ja, jeg synes måske bare ikke der dukker noget op når jeg gør det? xD

Kommentér på:
Hundeweb DKK

Annonce