{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ideer til sunde snack
  • #1   28. feb 2013 Jeg bruger tørret kylling og and. Det er altid et hit smiley køber dem i maxi zoo i mærket Pure Meaties.

• #2   28. feb 2013 Man kan købe nogle godbidder med lavt fedtindhold hos mange dyrlæger, har ikke selv prøvet det.

Jeg bruger selv de forskellige små bløde kødben, og brækker dem i 5 stykker, så de er helt helt små, på den måde får hunden ikke så mange kalorier.

Ellers kan du købe fedtfattigt kyllinge/skinkepålæg, skære det i små firkanter og tørre det i ovnen til det krøller og bliver mørkere.

• #3   28. feb 2013 Jeg vil lige tilføje til ^^ ellers udmærkede indlæg, at i en del af det billige kyllingepållg er hovedingrediensen druesukker, så det er ikke specielt sundt. Så husk at tjekke varedeklarationen smiley

• #4   28. feb 2013 Det er selvfølgelig rigtigt, Julie smiley
    Selv bruger jeg det sunde, med lavt fedtindhold og uden tilsætningsstoffer smiley

• #5   28. feb 2013 jeg havde en lab på et af mine træningshold engang der udelukkende trænede på æbler, pærer og gulerod. Ellers slanker man en hund ved mere motion, mindre mad.

• #6   28. feb 2013 Hvad med sådan en "Lick Treat"? Den er formet som en roll-on deo og kan købes med bl.a. baconsmag. Der får hunden jo kun et slik, så med mindre der er ren olie i, tvivler jeg på, det feder ret meget.

Med lidt snilde, kan tilsvarende også laves selv, med afkog af f.eks. lever, fisk, kylling, andet indmad m.v. og fyldes i en lille flaske/tube med lille hul.

• Morten E
    Morten E Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 2 Hunde: 1 Svar: 7
    #7   28. feb 2013 Køb en hel kylling, skær brysterne i mindre stykker og tør dem i ovnen ved 100 grader.. Det er det Sikki får og hun er helt pjattet med dem + de er fedt fattige, fulde af protein og skånsomme for maven.

• #8   28. feb 2013 morten :
    hvor længe skal det ha i ovnen ?

-nej gider ikke æbler gulerødder eller andet .

• Morten E
    Morten E Tilmeldt:
    jan 2013

#9   28. feb 2013 Jeg plejer at give det et par timer, men det kan svinge alt efter hvor store stykker du skærer.. Men tør det til det bliver fast og mørkt. Og køb nu en god hel kylling og ikke de brystfilter i bakker da de er fyldt med salt og farvestoffer. Du kan også bruge lever som Heidi skriver, det er også godt og protein rigt, men vis din hund har en sart mave så vil jeg fraråde lever da der er meget blod og jern i og det kan nemt slå en sart hunde mave ud af kurs.

Og del det tørrede kylling op i fryseposer så det passer med at du har til 2-3 dage i hver pose og så frys resten ned og tag det op efter behov.

Håber det hjalp, ellers så skriv under min profil.

• #10   28. feb 2013 morten smiley

mange tak for hjælpen , vil prøve det i morgen smiley

• Morten E
    Morten E Tilmeldt:
    jan 2013

#11   28. feb 2013 Velbekomme og god arbejdslyst smiley

Kommentér på:
ideer til sunde snack

Annonce