572 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Pasning i dagstimerne Pasning i dagstimerne

Hej alle,

Jeg har yndige lille Luna på nu 5 måneder. Hun er en blanding mellem Schæfer og Dobermann.
Jeg har haft hende i 1,5 måned og har haft ferie de 3,5 uge af dem.

Desværre er det ikke lykkedes mig at lære hende at være alene hjemme. Vi er kun nået op på små 10 minutter.

Jeg søger derfor en som kunne lænke sig at være hundepasser i dagstimerne. Jeg bor selv i Taastrup og arbejder i Ballerup. Jeg ville derfor kunne køre og hente hende på vejen.

Det behøver ikke at være hver dag, bare et par gange eller tre om ugen ville være en stor hjælp. Hun ville kunne ligge i bilen de resterende dage. Hun bliver også ked af det i bilen, men det ville kunne overskues hvis det ikke var hver dag det skulle ske.

Skriv endelig hvis der er nogen som kunne være interesseret.

Jeg arbejder normalt fra 07-15 man - tirs og 07-14 ons-fre.

Camilla

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pasning i dagstimerne
  • #1   25. feb 2013 Hvordan er hun til sind? smiley Hvordan har hun det med katte?

• #3   25. feb 2013 Nok ikke mulighed for mere ferie.
    Læs - "Jeg har haft hende i 1,5 måned og har haft ferie de 3,5 uge af dem"

• #4   25. feb 2013 Hun er meget sød og rolig af sind.
    Lidt forsigtig i starten. Men med en hundekiks og ti minutters tålmodighed, så ligger hun på skødet af en smiley

Hun er god til alle andre hunde, men med fremmede mennesker skal hun lige vurdere om de har noget at spise i lommerne smiley

Hun har kun mødt kattene der er uden for i vores nabolag. Dem siger hun ikke noget til og hun har heller ikke forsøgt at jagte dem. Min veninde har marsvin. Dém syntes hun er søde fordi de har salat hun kan stjæle. - Jeg vil derfor mene, uden at vide det helt sikkert, at hun uden problemer kan lære at være sammen med katte.

Ha ha, og nej. Kan desværre ikke holde mere ferie før til påske. Jeg brugte alt jeg havde for at få hende hjem.

Vi er i fuld gang med alene hjemme træningen, og har været det siden vi fik hende. Men vi er desværre ikke kommet længere end små ti minutter.
    Jeg startede på job idag og hun har været i bilen. Det går fint i et par timer, men så bliver hun ked af det. Jeg hentede hende op på kontoret her kl. 13 selvom vi ikke må have hunde med. Men det går jo desværre ikke i længden smiley

(i får lige et billede af marsvinene, De er godt nok et ømt syn. Ha Ha)

profilbillede
  • #7   25. feb 2013 Desværre ikke en mulighed med jobbet. Jeg arbejder i forsvaret (offentlig virksomhed) Her kan man desværre ikke så godt lave skuffeaftaler. Min lokale chef er helt fint med det, men på et tidspunkt er der nogen som får ondt i r****en og så går den ikke mere smiley

• #8   25. feb 2013 Mig og min kæreste, vores hund og kat, bor i albertslund. Jeg har fri minst 2 dager i ugen, og ev mere nogle uger. Indtil april, i april har jeg eksamen og bagefter ved jeg ikke hvordan mit skemae ser ud. Men hvis du er intressered kan vi måske tage en prøvedag hvor vi ser hvordan det går? smiley hvis du har flere spørgsmål så skriv bare smiley

• #9   25. feb 2013 Ihhh det ville da være super hvis det var.

Vi kunne altid komme på besøg en dag og lade dyrene mødes. Og selvfølgelig se om du har kemi med denne lille (store) hvalp smiley

• #10   25. feb 2013 Jeg sender pb smiley

• #11   1. mar 2013 Søde Bettan har lille Luna hjemme hos sig idag.
    Håber det går rigtig godt. Hun syntes i hvert fald at katten er sjov smiley
    Hvis det går godt idag, så kan bettan tage Luna onsdag og fredag.
    Det er en stor hjælp, men leder stadig efter en som kan have hende i alle hverdagene.
    Hun behøver ikke andet end en tisstur og ellers kærligt selskab. Hvis det lykkedes mig at finde en, kan jeg intensivere alene hjemme træningen og så kan man håbe på hun lærer det inden for et par måneder.

Giv endelig besked hvis i kender nogen smiley

Taaaaaak smiley

Ps. Tak Bettan smiley

Kommentér på:
Pasning i dagstimerne

Annonce