Pasning i dagstimerne Pasning i dagstimerne
Hej alle,
Jeg har yndige lille Luna på nu 5 måneder. Hun er en blanding mellem Schæfer og Dobermann.
Jeg har haft hende i 1,5 måned og har haft ferie de 3,5 uge af dem.
Desværre er det ikke lykkedes mig at lære hende at være alene hjemme. Vi er kun nået op på små 10 minutter.
Jeg søger derfor en som kunne lænke sig at være hundepasser i dagstimerne. Jeg bor selv i Taastrup og arbejder i Ballerup. Jeg ville derfor kunne køre og hente hende på vejen.
Det behøver ikke at være hver dag, bare et par gange eller tre om ugen ville være en stor hjælp. Hun ville kunne ligge i bilen de resterende dage. Hun bliver også ked af det i bilen, men det ville kunne overskues hvis det ikke var hver dag det skulle ske.
Skriv endelig hvis der er nogen som kunne være interesseret.
Jeg arbejder normalt fra 07-15 man - tirs og 07-14 ons-fre.
Camilla
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 260
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 186
Læs - "Jeg har haft hende i 1,5 måned og har haft ferie de 3,5 uge af dem"
feb 2013
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 29
Lidt forsigtig i starten. Men med en hundekiks og ti minutters tålmodighed, så ligger hun på skødet af en
Hun er god til alle andre hunde, men med fremmede mennesker skal hun lige vurdere om de har noget at spise i lommerne
Hun har kun mødt kattene der er uden for i vores nabolag. Dem siger hun ikke noget til og hun har heller ikke forsøgt at jagte dem. Min veninde har marsvin. Dém syntes hun er søde fordi de har salat hun kan stjæle. - Jeg vil derfor mene, uden at vide det helt sikkert, at hun uden problemer kan lære at være sammen med katte.
Ha ha, og nej. Kan desværre ikke holde mere ferie før til påske. Jeg brugte alt jeg havde for at få hende hjem.
Vi er i fuld gang med alene hjemme træningen, og har været det siden vi fik hende. Men vi er desværre ikke kommet længere end små ti minutter.
Jeg startede på job idag og hun har været i bilen. Det går fint i et par timer, men så bliver hun ked af det. Jeg hentede hende op på kontoret her kl. 13 selvom vi ikke må have hunde med. Men det går jo desværre ikke i længden
(i får lige et billede af marsvinene, De er godt nok et ømt syn. Ha Ha)
feb 2013
okt 2009
feb 2013
Vi kunne altid komme på besøg en dag og lade dyrene mødes. Og selvfølgelig se om du har kemi med denne lille (store) hvalp
okt 2009
feb 2013
Håber det går rigtig godt. Hun syntes i hvert fald at katten er sjov
Hvis det går godt idag, så kan bettan tage Luna onsdag og fredag.
Det er en stor hjælp, men leder stadig efter en som kan have hende i alle hverdagene.
Hun behøver ikke andet end en tisstur og ellers kærligt selskab. Hvis det lykkedes mig at finde en, kan jeg intensivere alene hjemme træningen og så kan man håbe på hun lærer det inden for et par måneder.
Giv endelig besked hvis i kender nogen
Taaaaaak
Ps. Tak Bettan
Pasning i dagstimerne