Ting at lave med sin hund? {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Jeg har en pomeranian han (Louis) på knap et 1 år, som jeg rigtig godt kunne tænke mig at lave en masse flere ting sammen med, jeg tænker f.eks på hundesvømning, træning, en masse forskellige ting. Han elsker når vi træner der hjemme, og når vi er ude, elsker hvis han skal gøre nogen forskellige ting, f.eks hente en pind og komme tilbage med dem, osv osv. Derfor vil jeg rigtig gerne give ham endnu mere! - Men hvor er der hundesvømning henne, og hvad koster det ca? - Hvad med hensyn til træning udenfor, er der træningsbaner, hvad koster det ca?
I må meget gerne komme med flere forslag til hvad vi kan lave!
Vi bor i nordjylland, 20 km fra Aalborg, hvis nogen kender nogen gode steder der i nærheden ad! :-).
apr 2008
Følger: 51 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 228 Svar: 1.176
og ellers kan du jo øve klikkertræning, spor og agility
på dette link kan du fx for billige penge leje agilitybane
http://www.whund.dk/index.php?page=agilitybane
aug 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 3 Emner: 59 Svar: 383
Det desværre den anden vej på, jeg bor.
Støvring, hobro, skørping og den vej!
apr 2008
Følger: 51 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 228 Svar: 1.176
aug 2012
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 966 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 237 Svar: 9.480
aug 2012
- Ved du hvad det koster per gang? Istedet for et helt år.
jul 2006
De ser umiddelbart ud til at tilbyde både lydighed og agility i Hobro. Lydighedsprogrammet består -ud over lydighed- af rondering(find mennesker) Felt (find ting) og spor (følg et spor). disse ting lærer man på hold hvordan man lære hunden.
Typisk træner man en til 2 gange om ugen og har man lyst til at prøve konkurrencer er der mulighed for dette på landsplan.
http://www.dch-hobro.dk/joomla/
aug 2012
Ved du hvad klok der er snakke om? Da jeg arbejder hverdag, så det skal helst være efter kl 16..
jul 2006
Men prøv at ring til formanden i aften han kan hjælpe dig med træningstider og hvem du skal tale med ang. hold (træner osv.). Så vil jeg tro at du typisk får lov at møde på holdet et par gange og prøve om det er noget for jer også får du et girokort. (her i KBH betaler vi hver 1 januar.) så du betaler jo bare når du får kortet og så har du medlemsskab for et år.
Husk din hund skal være lovpligtigt ansvarsforsikret og vaccineret.
aug 2012
Det tror jeg at jeg vil prøve så, det lyder rigtig spændene! Og hold da op, din fine hund kan en masse tricks! Rigtig klog hund!
- Jeg ved bare Louis kan så meget mere, end det vi laver sammen derhjemme og ude i skoven, og det vil jeg gerne han skal have lov til at prøve så! Han vil virkelig så gerne! :-).
jul 2006
Ting at lave med sin hund?