{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.061 visninger | Oprettet:

"Du har for lidt beskrivelse" {{forumTopicSubject}}

Ville bare høre lidt mere om, hvad folk herinde mener om "Du har for lidt beskrivelse"/afvisninger af hunde herinde.

Da jeg oprettede Molly, tænkte jeg, at nu ville jeg lige oprette hende og så kunne den længere beskrivelse komme lige bagefter smiley

Men der tog jeg fejl smiley For jeg kunne godt se, at der var en del med "Du har for lidt beskrivelse" - meddelsen på Mollys væg.

Og heldigvis en, der var så sød at meddele, at jeg skulle skynde mig at få mere beskrivelse på, så hun ikke blev afvist.

Jeg kan selvfølgelig sagtens se, at det kan være sjovt at kunne læse om hunden, men er det nødvendigt at kunne læse en hel masse ifølge jer? smiley

Skal man ifølge jer have en længere beskrivelse af hunden for at "få lov" til at få lagt sin hund herind uden at den bliver afvist?
Eller er alle hunde velkomne ifølge jer?

Blev bare lidt nysgerrig på meningerne herinde smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Du har for lidt beskrivelse"
  • #1   20. feb 2013 Det behøver ikke at være VILDT meget tekst, bare så der står de basale ting om hunden, og alle felterne ikke er tomme. Om 1 eller 2 er tomme, det er jeg ligeglad med.
    Og for at tage et eksempel på en, som ikke har vildt meget tekst, men er god nok;
    http://www.hundegalleri.dk/galleri/108442-fransk_bulldog_aida_sille_

    Bare lige nuppet fra 'senest optaget''-siden.


  • #2   20. feb 2013 Som udgangs punkt er alle hunde velkommen i min verden. Men det er dog et galleri så ligger der 5 slørede/dårlige billede, kan jeg godt finde på at afvise.

    Det samme hvis der kun står en halv sætning i beskrivelse agtig. Der behøves absolut ikke skrives en hel bog omkring hvordan hunden er, jeg vil bare gerne ha en ide om hvordan hunden er udfra beskrivelsen - og det får man ikke hvis der bare står "Den er sød." Øhhh nå smiley

    Tror også mange afviser "Forklaring kommer sener.." For folk er dårlige til at få skrevet noget sener, når hunden først er kommet ind! smiley


  • #3   20. feb 2013 Der behøver ikke stå en halv roman, men noget må man jo vide om sin hund.
    Oplever så også, at nogle folk der kommer ind og har sagt "teksten kommer senere," sådan set aldrig får det gjort - så er det nemmere at kræve fra start smiley


  • #4   20. feb 2013 Alexandoria
    Ja det var også lige præcis den jeg så smiley og kom til at tænke på det, da jeg havde set flere andre også..


  • #5   20. feb 2013 For mig behøver man heller ikke skrive så meget, selvom jeg selv har gjort det smiley
    Men jeg skal kunne se at brugeren har en form for tilknytning til hunden, og ikke bare lige opretter genboens kusines datters hund(jaja, overdrivelse fremmer forståelsen - jeg er jo ikke jyde for ingenting;)) fordi det ville være sjovt..
    Det samme med billederne - ligger der fem slørede billeder hvor man knapt kan skimte hunden, så afviser jeg altså..


  • #6   20. feb 2013 Jeg vil gerne kunne læse så meget, at jeg kan få et indtryk af hvad det er for en hund. Og det er altså mere end et par linjer. Det er også rigtig vigtigt med billeder nu hvor det et galleri. Så 5 ens/dårlige billeder er lige til en afvisning fra min side. Jeg mener også alle hunde er velkomne, men man skal altså gøre lidt ud af hundens profil smiley

  • #7   20. feb 2013 Så er det "safe to say" at det med teksten handler om, at man kan se en form for "seriøsitet" omkring sin hund?
    At man har et engagement vedr. sin hund..


  • #8   20. feb 2013 da Emil- Balou blev født fløj nye ejer resolut i "puteren" og oprettede ham, to dage gammel, og var liiige ved at blive afvist, da hun af gode grunde ingen billeder havde, men da skyndte jeg mig at emale nogle til hende...og opdatere senere.....

  • #10   20. feb 2013 Hvorfor ikke bare lige gi sig den tid det tager, og lave en ordenlig beskrivelse. Utrolig mange skriver...det kommer senere, men nej det kommer aldrig....
    Derfor afviser folk.....


  • #11   20. feb 2013 Jeg er faktisk ligeglad med hvad der står... Bare billederne er gode. Men er da hyggeligt at læse beskrivelse osv, men ikke noget jeg afviser pga

  • #13   21. feb 2013 En af de ting jeg kan undre mig over, er at nogle hvalpe bliver afvist....
    For ikke så lang tid siden, var der en der ville oprette sin nye lille hvalp, jeg gik under den, og kunne se nogle havde afvist den, og skrevet for lidt beskrivelse, endelig synes jeg der var tilpas, hvis man lige tænker over at vedkommende faktisk kun lige havde fået sin lille hvalp to dage før, altså så meget kan man heller ikke nå at lærer sin ven at kende at man bare kan skrive løs om den.


  • #14   21. feb 2013 Enig med Berner-ejer smiley

  • #17   21. feb 2013 Sådan burde det vel være smiley men der sidder jo bare så meget "politi" herinde, der bare sådan BUM er klar til at dømme andre mennesker.

  • #19   21. feb 2013 nej, altså, dømmer ikke folk for for lidt tekst omvendt er det en pomser vil jeg godt vide lidt mere om den, men så sender jeg da bare en pb til vedkommende....

  • #20   22. feb 2013 Fuldstændig tåbeligt og helt unødvendigt, at afvise en hund med en begrundelse "for lidt beskrivelse"!






  • #21   22. feb 2013 Tak for jeres indput smiley
    Dejligt at se at der er flere som jeg, der med glæde lukker vovserne "ind" smiley

    Allergisk overfor snobber og J&S
    Ja dem tror jeg vist allerede jeg er stødt på smiley

    Berner ejer
    Ja det virker da også helt tosset, at folk vil afvise en hvalp..


Kommentér på:
"Du har for lidt beskrivelse"

Annonce