den værste tænkelige opdatering samt et ? {{forumTopicSubject}}
Til dem af jer der har læst mit tidl. Indlæg og naboens tæve der løb ud af indhegningen, vil jeg lige komme med en opdatering. Og ikke den jeg ønskede..
Hunden er i dag blevet aflivet på stedet eller rettere ude ved vejen da den blev kørt ned af en bil. Den skreg og skreg og skreg og ja der mødte mig det væreste syn da jeg løbede op til hunden..
Kontaktede dyrlægen og forklarede skaderne og han sagde at han var på vej, men det mest humane ville være at den blev aflivet på stedet. Og det blev den så af en anden nabo der bør længere nede af vejen.
Og han er schweiss fører...
Og tro mig aldrig har jeg svinet andre folk så meget til som jeg gjorde da min nabo kom hjem mens jeg indsmurt i hundens blod..
Rip. Tika...
Så til noget helt andet..? Nogen der har en idé til hvordan jeg lære min hund han skal lukke munden når han drikker.. cito tager vand i munden og løfter hovedet mens det hele løber ud igen..
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.129
Var hunden ude mens de ikke var hjemme?
mar 2012
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 155 Svar: 1.030
Er glad for at jeg kun være en del a at stoppe hundens lidelser men aldrig har jeg tudet så meget, og bar dens skrig kan jeg høre endnu... nu prøver jeg så at få blodet af tøjet..
De mennesker skal aldrig ha dyr igen og hvis de får så kontakter jeg politiet første gang den kommer ned til mig... eller bar tænker på at komme ud af indhegningen..
mar 2012
jan 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 63 Svar: 358
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.036
Stakkels dig der skulle have den oplevelse og stakkels Tika at skulle have så uansvarelige ejere (hele vejen igennem)
Godt naboen lige kunne træde til og hjælpe så den ikke skulle lide for meget.
Sov sødt Tika
Og det med at drikke med åben mund - hmm Tazz gør det også så har desværre ikke lige noget råd
mar 2012
Så flyttede jeg mig og ja lod naboen gøre det han sku...
mar 2012
jan 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 63 Svar: 358
mar 2012
Er bar glad for at vi kun hjælpen hunden.. vi ham der aflivede og jeg.
Og ja hvis de ikke fatter noget nu, så ved jeg virkelig ikke hvad jeg gør..
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 103 Hunde: 4 Emner: 966 Svar: 18.399
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.279
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 30.211
Stakkels hund
okt 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 504
Du gjorde alt hvad du kunne, og det er udelukkende ejernes skyld!
RIP Tika
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 32 Svar: 1.360
Jeg tror også, det var godt for dig, at du fik råbt din vrede og frustration ud i hovedet på dens ejer.
PS: Jeg synes, du skal lægge dit blodige tøj i en pose og give dem.
Så må de sørge for at få det renset, hvis du ellers kan klare at have det på bagefter.
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 309 Svar: 1.753
Hvor er det bare urimeligt, at på trods af at det er ejeren der er den uansvarlige og sikkert ikke ved hvilken type hund de har med at gøre, så er det fandme altid hunden der bøder for deres uansvarlighed i sidste ende. Det gør mig simpelthen så gal! Man kan håbe på at de måske har lært en smule af det her.
Du skal have kæmpe ros for din reaktion! Også selvom det var med følelserne uden på tøjet. Stort kram til dig!
sep 2012
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 98
Stakkeæs hund.. hvil i fred smukke du
Kæmpe krammer herfra
apr 2011
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 115
Og så til sidst en venlig tanke til dem der kan stoppe et dyrs lidelser, godt I er til!
jan 2013
Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 853
Kan lige forestille mig det nye r*vhul du gav dem.. Jeg kan slet ikke forestille mig var vred jeg var blevet.. Årh.. jeg skulle nok ha min kæreste til at holde mig tilbage ellers var det endt i et politi tilhold... Stakkels lille hund..
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 136 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 162 Svar: 12.825
Stakkels stakkels hund - og stakkels dig. Jeg sender de bedste tanker.
Ejerne skal have en bøde nu, og skal samtidigt dække skaderne på bilistens bil, fordi de ikke havde styr på deres hund.
mar 2012
Og ja så får de en bøde a politiet for ikke ha hunden i snor..
Den måde de reagerede på var følgende; Er du færdig nu? Vi ligesom os kede af at vi har mistet vores hund, så lad være med at være så egoistisk og kun og se det fra din og hundes side... mig: jamen det var (og en hulens masse bandeord) jer der burde ha holdt jeres hund inde og jeg hær prøvet så mange gange at få jer til at høre når jeg sagde det ender med at gå galt det der.... dem: det eneste du sagde var at det ku ende med at hun blev parret du snakkede aldrig om hun ku ha været blevet kørt ned.og sagde så nu gider jeg ikke spilde min tid på dig mere og knalede lågen i for mig og gik..
Jeg var så gal at jeg havde lyst til at skrige og råde..
den værste tænkelige opdatering samt et ?