{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

Intruktøruddannelsen - har du den? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg går lidt og drømmer om, når jeg på et tidspunkt får sparret pengene sammen, at tage Instruktøruddannelsen, men var lidt nysgerrig for at høre hvor mange af jer herinde der har taget uddannelsen, og hvad har i fået ud af den?
Arbejder i med træning af hunde, eller er det mere for jeres egne hundes skyld at i har taget den?
Hvor har i taget den henne og hvad har i betalt for den?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Intruktøruddannelsen - har du den?
  • #2   16. feb 2013 Altså jeg håbede personligt på at kunne tage den for at træne andre og deres hunde, og evt. på længere sigt tage en overbygning i adfærdsbehandling. Men så vidt jeg har læst mig til skal man have træneruddannelsen først smiley

• #3   16. feb 2013 Jeg har klikkerinstruktør uddannelse, men bruger den ikke på andres hunde. Efter 10 år som instruktør har jeg tabt interessen for det

• #4   16. feb 2013 Sagen er den at jeg virkelig har en stor drøm om at komme til at arbejde med det.
    Jeg er selvfølgelig godt klar over at det ikke er nemt at få arbejde på området, men jeg er i gang med at tage en anden uddannelse lige p.t, som jeg gerne skulle være færdig med til næste år, så jeg har nået at falde tilbage på, eller evt. have ved siden af.

• #5   16. feb 2013 Meget mere smør: Tja, det var også min tanke, men vil nu ikke give op før jeg har givet det en chance. Man skal jo følge sine drømme ikke smiley

• #6   16. feb 2013 Tja, det er jo som sagt et forsøg værd, og ellers har jeg min anden uddannelse at falde tilbage på smiley

• #7   16. feb 2013 Hvilken uddannelse taler du om? Jeg er instruktøruddannet hvalpe / unghunde / agility via DCH og DKK. Klubberne betalte mine uddannelser. Men der findes jo også mange private uddannelser...

Hvis du ikke selv har lokaltionen til at lave et træningssted vil jeg mene det er umuligt at leve af det. Hvis du selv har stedet, så måske... Men det er stadig et fåtal der kan...

For mig ville det fx være ekstremt vigtigt at du havde bevist dit værd inden for den sport du underviste mig i... Alle kan tage en uddannelse, det gør dem ikke nødvendig is til dygtige hundeførere...

Min træner lever af det, som en af de få i dk

• #8   16. feb 2013 Jeg ved at i mener det godt, men jeg er ikke typen der giver op på forhånd, og i og med at jeg har taget en uddannelse inden, så har jeg også sikret mig smiley
    Min plan er at jeg skal have en overbygning i adfærdsbehandling når først jeg har den grundlæggende i hvalpe/unghunde.

• #9   16. feb 2013 Hvis du mener det serøst, så se efter en bachelor uddannelse i dyreadfærd i Norge, Sverige eller USA.
    I Danmark er der efterhånden mange som tilbyder forskellige former for instriuktøruddannelser. Det er også en af måderne at tjene lidt penge på

Kommentér på:
Intruktøruddannelsen - har du den?

Annonce