659 visninger
|
Oprettet:
Intruktøruddannelsen - har du den? {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg går lidt og drømmer om, når jeg på et tidspunkt får sparret pengene sammen, at tage Instruktøruddannelsen, men var lidt nysgerrig for at høre hvor mange af jer herinde der har taget uddannelsen, og hvad har i fået ud af den?
Arbejder i med træning af hunde, eller er det mere for jeres egne hundes skyld at i har taget den?
Hvor har i taget den henne og hvad har i betalt for den?
dec 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 50 Svar: 404
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 48 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 4.935
dec 2012
Jeg er selvfølgelig godt klar over at det ikke er nemt at få arbejde på området, men jeg er i gang med at tage en anden uddannelse lige p.t, som jeg gerne skulle være færdig med til næste år, så jeg har nået at falde tilbage på, eller evt. have ved siden af.
dec 2012
dec 2012
jun 2008
Følger: 29 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 2.931
Hvis du ikke selv har lokaltionen til at lave et træningssted vil jeg mene det er umuligt at leve af det. Hvis du selv har stedet, så måske... Men det er stadig et fåtal der kan...
For mig ville det fx være ekstremt vigtigt at du havde bevist dit værd inden for den sport du underviste mig i... Alle kan tage en uddannelse, det gør dem ikke nødvendig is til dygtige hundeførere...
Min træner lever af det, som en af de få i dk
dec 2012
Min plan er at jeg skal have en overbygning i adfærdsbehandling når først jeg har den grundlæggende i hvalpe/unghunde.
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 4 Emner: 3 Svar: 253
I Danmark er der efterhånden mange som tilbyder forskellige former for instriuktøruddannelser. Det er også en af måderne at tjene lidt penge på
Intruktøruddannelsen - har du den?