{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.602 visninger | Oprettet:

min hvalp lugter ud af munden {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en yorkshire terrier på 11 uger og 1 dag... Den seneste uges tid er han begyndt at lugte ud af munden, sådan lidt fiskeagtig/råddent losseplads lugt og det bliver kun værre.
han får dyrlægens hvalpefoder som fulgte med fra køber, men den første uge lugtede han slet ikke fra munden så tror ik det er foderet? Han presser lidt når han skal lave nr.2 somom han har hård mave, så ved ikke om det er fordøjelsen den er gal med så han kommer til at lugte fra munden af? Hans pels lugter slet ikke... Der kommer en svag lugt fra hans ører når han har sovet og tror bare det er hans duft ligesom når mennesker sover... Hans snude lugter også lidt jordet og støvet , så ved ik om han har fået infektion omkring snuden da hans næse ofte er våd også kan det ha udviklet sig?
Det skal siges det er min første hvalp og min kæreste er kontrol freak og er bange for han fejler det ene og det andet...
Har i erfaring med hvalpe foder som er let fordøjeligt og som ik får hunden til at lugte? Harr overvejet BARF men er bange for at han får ben i halsen og maven... Har bestilt olivers er der nogen der har erfaring med deres hvalpefoder? Ved godt at en hund lugter af hun, men sys bare at min yorkies ansigts regioner er meget især med lugten fra munden.... Og snuden....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min hvalp lugter ud af munden
Kommentér på:
min hvalp lugter ud af munden

Annonce