{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
838 visninger | Oprettet:

Hundepension {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley

Puuha, nu er der sådan at jeg skal et par dage til Norge.
Og min Hund er nu 5 måneder, og jeg har det godt nok rigtig svært med at "efterlade" hende i pension, er slet ikke typen der sådan eller pyldre om min hund, og er ikke i tvivl om at jeg har fundet det bedste sted til hende, men hvor er det bare hårdt at skulle være foruden hende!!

Andre der har det sådan eller har oplevet dette når i skulle aflevere jeres "baby" ? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundepension
  • #1   11. feb 2013 Hejsa hvornår og hvor længe skal du være i Norge ?

• #2   11. feb 2013 Mine kommer aldrig til at blive efterladt i pension -jeg har istedet nogen faste hundesittere (mine forældre er den ene mulighed, en veninde er den anden) og der har eg ingen problemer med at efterlade dem overhovedet.
    -de er jævnligt med hos mine forældre, og er vandt til at blive "efterladt" mens jeg lige drøner ind og handler, rider en tur på hesten som osse står der e.l.

De to jeg har, er meget meget dårligt egnet til at være i pension. Men da jeg var barn, havde vi en collie som kom i pension når vi var på ferie o.l. Det var en god, ikke for stor, pension, og han havde det fint med at bliv efterladt der. Bevarres, han var frygteligt glad for at blive hentet igen, men det var tydeligt at se at han havde haft det godt mens vi var væk, og og han var bestemt ikke ked af at komme der.

Så det afhænger nok meget af pensionen og hvilken hund man har. Hvis jeg af den ene eller anden grund var tvunget til at efterlade mine i pension, ville jeg i DEN grad være bekymret, men det er jo fordi jeg ved at i hvert fald den ene af dem, vil opleve det som rent helvede. Hvis jeg var nogenlunde sikker å at hunden ville være ok med det, og jeg var tryg ved det valgte sted, tror jeg såmænd ikke jeg ville være videre bekymret

• #3   11. feb 2013 ja, jeg kan ikke så her står den på ferie med hund, hvis ikke familien kan passe.. så de sidste 2 somre har vi turet rundt i europa med hund/hunde på bagsædet .... ville ønske jeg kunne, en fly ferie ville være rart..

• #4   11. feb 2013 Der er STOR forskel på pensioner. Vi bruger de små pensioner med løbegård og indhegnet mark til leg og frit løb. Små pensioner med ordentlige forhold er ligeså gode som privat pasning.

• #5   11. feb 2013 Skal kun være væk i 7 dage smiley
    Jeg er sikker på at hun er vildt ligeglad, jeg havde også haft mine forældre til at passe hende hvis de ikke skulle med til Norge, og da jeg desværre ikke har ret mange venner, og de jeg har har næsten alle hund eller bor i lejligheder..
    Hun skal nok klare sig det er jeg ikke bekymret for og det er sådan et lækkert sted og de går meget op i hvornår man kan kontakte dem for at hundene kan få ro. en rigtig bondegårdsferie.. det er mere mig der er problemet smiley

• #6   11. feb 2013 Mange steder vil de slet ikke ha en så ung hund i pension. men der findes gode pensioner:) Men jeg er os mere til, at bruge en veninde til pasning smiley

• #7   11. feb 2013 Det er bare skide svært når man ikke har nogle veninder?
    jeg ved at de passer godt på hende, mine forældre har førhen fået passet hund derude.,.

Det her emne havde ikke ikke så meget at gøre med om min hund ville kunne holde til det for det kan hun SAGTENS ! hun er da skide ligeglad. Det er MIG der har det skidt. jeg er overhovedet ikke bekymret for min hund ikke får det godt. hvis jeg havde veninder til at passe hende gjorde jeg det, mine forældre plejer at passe hende, ellers gør min forlovede hvis han ikke skal med, men det er ikke nemt at få ham til at passe hund når han tjener vores land i afghanistan

• #8   11. feb 2013 Vores hund skal i pension også. Vi har valgt en med en masse frit løb og tre gåtur om dagen og store bure smiley vi har heller aldrig prøvet detfør

• #9   11. feb 2013 Hvornår skal du afsted?

• #10   11. feb 2013 hundekurven : dejligt, hvordan har din mave det ? syntes det er hårdt hehe, uanset om det var hos en veninde eller pension, mine veninder ser hende alligevel aldrig, så det ville også være fremmed. smiley

Malene: det skal jeg på onsdag smiley

• #11   11. feb 2013 Jeg har det rimelig underligt i maven da det jo er første gang og det er min lille pusling

• #12   11. feb 2013 Jaa lige præcis smiley sådan har jeg det også!
    og hun er alt jeg har lige nu, fordi min forlovede jo selvfølgelig er i afghanistan, så hun er bare hele min verden.

• #13   11. feb 2013 Kan 100% godt forstå dig. For hvordan kan man leve uden hunde?

• #14   11. feb 2013 Lige præcis !!! smiley
    Fatter heller ikke hvordan jeg klarede mig inden vi fik vore smiley

• #15   11. feb 2013 Mine kommer også i pension hvis jeg har behovet. Og de elsker deres pension
    Og er helt enig med Malene med de små pensioner.

• #16   11. feb 2013 @ du vil altid..... kan se du kommer fra østjylland, som mig . ... hvor sætter du i pension, som du evt vil anbefale ??

• #17   11. feb 2013 Var ikke negativt ment, har selv arbejdet på en hundepension smiley

• #18   11. feb 2013 jeg synes en hel uge i pension er for meget for en lille hvalp på 5 måneder

• #19   13. feb 2013 Hanne - Jeg bruger sabro hundepension og det har jeg gjort helt tilbage fra vores første hund og har altid været glad for at have dem derude og de har alle været glade for at være der

• #20   18. feb 2013 OPDATERING !
    Jeg er lige kommet hjem fra Norge. og Min hund har haft den skønneste ferie.. og har så abeslut ikke lidt nogen nød ved jeg ikke har været der. så jer der hykler omkring at det er for meget for en lille hvalp kommer sørme an på hvilken hund det er. Min er den samme hund!!

• #21   18. feb 2013 kommer nok sørme nok også an på hvilken pension man har været mere eller mindre heldig at få hunden passet i...

men dejligt at det er gået godt, må samle mig mod til at prøve det engang...

• #22   18. feb 2013 syntes bare det er irriterende at jeg skriver ind fordi jeg er ked af at forlade min hund fordi hun er midt eneste holdepunkt efter at min kæreste er rejst til afghanistan, så har ikke rigtig behov for at høre omkring det er synd at smide min hund i pension. det hjælper ligesom ikke, og det var da overhovedet slet ikke det min indlæg var omkring. derfor bliver jeg mut. er bare træt af at folk er så dømmende, derfor havde jeg også behov for at fortælle hvor godt og sundt jeg syntes det har været for min hund.

• #23   18. feb 2013 ja men det kan du da have ret i...

men det er et stort og dyreelskende forum, og som med så mange andre ting i livet har folk forskellige holdninger og erfaringer der danner baggrund for deres kommentarer...

Man skal kunne rumme lidt når man er herinde .)

• #24   18. feb 2013 Meget mere en smør: så vidt jeg husker har jeg heller aldrig sagt eller skrevet at i ikke har ret til jeres holdninger, jeg beder bare om svar på det jeg spørger om og ikke hvor vidt det er synd for min hund eller ej. det skal jeg nok selv vurdere.

• #25   19. feb 2013 Men hvad gør det godt at fortælle en at det ville i aldrig gøre som har det svært nok i forvejen.. jeg vælger altså ikke mit kæledyr frem for min familie som jeg ikke har set længe. det gør jeg simpelthen ikke. nogen gange kan man godt holde ting for sig selv som der alligevel ikke gavner andre mennesker at høre ?

• #26   19. feb 2013 Hvor er det dejligt at høre det har været en god oplevelse for jer begge smiley

• #27   19. feb 2013 Det har det ihvertfald. men hun har været savnet, men hvor er det dejligt at få hende hjem igen smiley

Kommentér på:
Hundepension

Annonce