839 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Mælketænder"
mælketænder
Har en shih tzu på 15 uger. Han viser overhovdet ingen tegn på at tabe sine mælketænder. Hvornår begynder de at tabe dem..... synes det forskelligt det jeg får afvide af dem jeg kender. Nogen ...
Har en shih tzu på 15 uger. Han viser overhovdet ingen tegn på at tabe sine mælketænder. Hvornår begynder de at tabe dem..... synes det forskelligt det jeg får afvide af dem jeg kender. Nogen ...
Skrevet af: Tina J - 20. aug 2013
Mælketænder
Hej har lige et hurtigt spørgsmål (forhåbentlig) til alle jer gængse HG'er Min lille Kai på 4 mdr har allerede tabt 4-6 tænder (og syns selv at det er ret tidligt!) men kan tydeligt se de fine nye...
Hej har lige et hurtigt spørgsmål (forhåbentlig) til alle jer gængse HG'er Min lille Kai på 4 mdr har allerede tabt 4-6 tænder (og syns selv at det er ret tidligt!) men kan tydeligt se de fine nye...
Skrevet af: Patricia P - 18. okt 2012
Spar penge på din forsikring
okt 2011
Følger: 10 Følgere: 35 Hunde: 1 Emner: 92 Svar: 2.091
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 3
maj 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 2 Emner: 67 Svar: 3.378
Cody var lidt længere om det - jeg tror han var omkring 7 måneder, før han var færdig med sit tankdskifte
mar 2007
Det lyder til at det er meget forskelligt.
- Men altså inden de bliver 1 år ?
maj 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 2 Emner: 67 Svar: 3.378
Jeg var så heldig at finde to af Cody's hjørnetænder, og jeg har dem liggende et eller andet sted i en lille æske.
Jeg har aldrig fundet nogen af Viktors tænder.
Aner ikke hvor de bliver af, men jeg kan da forestille mig, at nogle af dem bliver slugt
aug 2012
Følger: 13 Følgere: 29 Hunde: 3 Emner: 112 Svar: 2.013
De fleste sluges nok, en del falder ud ved leg, og kan ligge rundt omkring og sidde fast i legetøjet.
Min Maggie på 4 mrd har alle sine mælketænder endnu, men har fundet en rokketand i undermunden idag, så den er nok væk i morgen eller overmorgen
mar 2007
Bare glem mit spørgsmål
Hun mangler faktisk en del...
feb 2010
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 65 Svar: 312
Mælketænder