{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
434 visninger | Oprettet:

Am.bulldog / Am. staff. hvalpe {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen.....

Som i jo nok ved er min hund blevet far og vi har hvalpe til salg....... Og der er nu 4 tilbage og jeg blevet ringet op af en som spurte om vi kunne snakke om prisen, og det ville jeg jo gerne høre lidt mere om og hvad han mente...... og han ville ha alle 4 hvalpe og ville gi 6000-7000 kr. for den alle ??? og hvad skal han så bruge alle de hunde til som er fra samme kuld og som er en blandings hund...... Jo han skulle bruge dem til venner og famillie de havede snart komfirmation og de 2 drenge skulle ha en hver........ og en skulle han selv beholde og en skulle hans ven ha....... Men personligt syntes jeg det lød meget meget mærkeligt i min øre, så hvad mener i er det helt forkert af mig at nægte sådan en mand at købe en hund fra os....... For jeg er næsten sikker på at de skulle bruges til kamp....... så hvis i har sådanne nogle hunde til salg eller kender nogen så pas på...... jeg sage jeg lige ville snakke med min kærste og så ville jeg ringe tilbage men måtte ikke få hans nummer.......

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Am.bulldog / Am. staff. hvalpe
  • #1   15. feb 2005 Ej en psykopat!! Gud jeg har bare kuldegysninger - tænk at nogle mennesker kan være så modbydelige! Ej man skal virkelig være omhyggelig som sælger hva? Pu ha sikke noget! Hvad hed han?

• #2   15. feb 2005 Det fik jeg ikke fadt i for han havede ikke et dansk navn....

• #3   15. feb 2005 pu haa - sikke dog en ubehagelig oplevelse! Håber virkelig det program på onsdag sætter lidt fut under de ansvarlige og politi og andre hunde ejere... Det er virkelig grimt.

• #4   15. feb 2005 man skal aldrig sælge hvis man er bare en lille bitte smule i tvivl så det er rigtig godt at du ikke overvejer at sælge til sådan en pervers idiot! Uhh jeg bliver virkelig vred over det...

• #5   15. feb 2005 Ja meget og jeg kan slet ikke forstå folk der kan gøre det over for deres hunde...... mine hunde er mine børn og der må for alt i verden ikke ske dem noget, men jeg kan se på alle dem der laver kampe at de ikke har det på samme måde....

• #6   15. feb 2005 Tanja, nej, du har gjort det rigtige!!!!!!!!!!!!! Du skal bestemt ikke sælge til sådan en mand! Puha, sikke en grim oplevelse. Man kan næsten mærke, han ikke har rent mel i posen! Hvis han vil forhandle prisn, vil have dem alle, og ikke vil give dig nr, ja så er der noget galt. Uha, godt du ikke faldt for den!

• #7   15. feb 2005 Det er dejligt at der er andre der mener at han sikkert ville bruge dem til kamp, for jeg har gået hele dagen og tænkt og tænkt, om det nu var rigtig eller om man skulle forlange at komme ud til ham, eller om man skulle ringe til politiet eller et andet sted...... men ville de så gøre noget ved det....... tror det ikke......

• #8   15. feb 2005 KÆFT! DET ER EN DER BRUGER HUNDENE TIL HUNDEKAMPE!!!
    PAS PÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• #9   15. feb 2005 Hej Karin

Det kan du også tro at vi gør og derfor er der stadig 4 tilbage ud af 6 hvalpe for der bliver gået meget op i hvem og hvad der køber dem..... men det er nu første gang der er en der har været så ubehalig at snakke med i telefonen...... og hvalpene bliver til vi har fået de rigtig hjem til dem......

• #10   15. feb 2005 100% man skal ikke sælge bare for at sælge!
    min bliver far om et stykke tid og mig og min kamerat har allerede snaket om det?en ting er heltsikkert vi sælger ikke vores guldklumper til hvemsom helst,og det skal i andre heller ikke!
    pas på jer selv og jeres humde????
    og det kommer lige fra mit hjerte

Kommentér på:
Am.bulldog / Am. staff. hvalpe

Annonce