Anbefal hundetegn. {{forumTopicSubject}}
Nu har jeg haft 3 hunde tegn til benson i hans 3 leveår, det ene tabte han, de 2 andre blev så slidt at du ikke længere kunne læse hvad der stod
Hvilke bruger i?
Og ikke mindst, jeg har valgt at give ham 2 hundetegn på, et på hans sele hvor mit navn, adresse og nummer står, og et i hans halsbånd med mit telefon nummer på. Problemet er at hvis alt skal stå på navneskiltet så bliver teksten så lille fordi det ikke rigtigt kan være på skiltet. Hans hundetegn er jo ikke særlig storer når han er en lille hund, det er små kødben på 2,5cm.
Hvilken løsning har i fundet?
Og ikke mindst; de er flere der ikke skriver hundens navn på skiltet; gør i dette?
maj 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 2 Emner: 67 Svar: 3.378
Der er garanti på graveringen, og Codys har holdt, siden han var hvalp (han bliver 5 år til maj).
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 51 Hunde: 4 Emner: 76 Svar: 2.741
maj 2008
Følger: 130 Følgere: 128 Hunde: 1 Emner: 1.425 Svar: 17.873
Der er hendes navn på den ene side, og så står mit navn, adr og Tlf nr på den anden side.
Hun ville alligevel følge med alle, som kalder på hende, og det er uanset hvilket navn de bruger. Hun elsker alle mennesker.
Jg har så syet et lille betræk til hundetegnet, fordi jeg ikke gider høre på kling kling kling lyden fra det, så nu er det helt stille
aug 2012
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 12 Svar: 97
http://www.proftag.dk/hundetegn/395-hundetegn-army-i-aluminium
aug 2012
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 12 Svar: 97
Anbefal hundetegn.