Arrrgh, skal lige af med noget galde. {{forumTopicSubject}}
I går skulle jeg sende min datter med toget tilbage til det jyske. Toget kommer og lige idet min datter skal stige ind, kommer en ung fyr på 20-25 år nærmest flyvende ud af toget, sprang ud af toget - MED sin "pittbull/amstaff lignende hund". Den havde ihvertfald amstaff/pitt hoved. Naturligvis uden mundkurv - har den lige været i et propfyldt tog.
Nå, han springer ud af toget og hunden hives med i dens gåsele, hevet ud over de trin, der er. Den hyler forskrækket op, da den nok lander lidt forkert, hvortil idioten skriger efter hunden: KOM SÅ, din forbandede køter eller jeg losser dig en. Han hev den stakkels hund hen mod det nærmeste togsæt og sprang ind på samme måde som han kom ud - igen med et hyl fra hunden.
Jeg stod simpelthen som lammet - chokeret og troede faktisk ikke mine egne øjne. Ser hele tiden for mig hvor kuet hunden så ud, den halestump, den havde, pakket godt ind mellem benene og nærmest krybende henover jorden. Nå ja, det tror sgu da pokker, når han slæbte afsted med hunden fordi han skulle i et andet togsæt.
Jeg blev bare ked af det, gal og rasende. Havde virkelig - i bagklogskabens lys - lyst til at give min egen lille bil tæsk, så jeg kunne komme til Slagelse for toget ( utopi) for at flyve ind i toget og knalde ham en på låget.
En ting er at han ikke har mundkurv på sin hund, som TYDELIGVIS var en forbudt blanding, men at idioten mishandler den stakkels hund.... ooooooojjjjjjjjjjj, hvor jeg kunne kvæle ham.
Skulle bare lige af med det. Der er jo ikke noget at gøre, men rasende var jeg.
Kæft hvor jeg bliver sur på mig selv over at jeg ikke reagerede og at reaktionen først kommer nu - 1 døgn efter.
maj 2007
Følger: 51 Følgere: 37 Hunde: 7 Emner: 149 Svar: 2.504
okt 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 138 Svar: 2.076
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.111
okt 2010
Jeg sidder osse NU og bander over at jeg ikke reagerede. Skal ærligt indrømme, at jeg faktisk stod og tænkte:"Det sker bare ikke, det her, jeg må sgu da se syner".
Men ja, mon ikke man/jeg skal være bedre til at reagere, når jeg ser sådan noget.
sep 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 70 Svar: 580
Og vi lever bare i et samfund hvor det bestemt ikke er alle man kan eller alt man kan blande sig i uden det kan få vanvittige konsekvenser, - Man ved aldrig hvordan personen reagerer eller hvad personen kan finde på at gøre når man konfronter vedkommende - det er en syg verden vi lever i .
okt 2010
jun 2011
Følger: 15 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 3.592
Arrrgh, skal lige af med noget galde.