{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
603 visninger | Oprettet:

Schæfer mulig allergi {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens..

Min Schæfer Freja, begyndte at slikke sig en del ved underlivet og anus for lidt over en uge siden, anus var ikke rød, men når hun gjorde sig ren fornede, kunne hun pludselig begynde at gø og dreje rundt ( siddende ) en meget mærkelig stilling hun sidder i, og andre gange bider hun sig selv i poten. ( nærmest føler sig truet af sin egen pote også markere / bider hun i sin pote :s

Vi tog selvfølgelig til dyrlæge med hende hvor dyrlægen gav hende noget for kløde da hun kunne se at hun var lidt rød ved underlivet, overhovedet ikke ved anus.

Vi spurgte om det kunne være foder allergi eller lignende men det mente dyrlægen at det ikke var da det var for tidligt ved en 6 mdr.s hvalp men vi blev enige om at vi i 8 uger ikke må fodrer med Eukanuba eller give hende godbidder så derfor har vi skiftet foder indtil der er gået 8 uger hvor vi så skal se om det er foderet der giver hende den opførsel.

Men her godt en uge efter er der ikke rigtig nogen ændring i hendes opførsel og vi havde kontakt til dyrlægen igår som vi aftalte at vi skulle efter første gang vi var ved dyrlægen, tværtimod nu er hendes anus rød..

Jeg, vil høre om andre har oplevet noget lignende og jeg tænker lidt hvad er der af andre sygdomme eller lignende hvis det ikke er en form for allergi :s ?

Mvh.

Henrik


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Schæfer mulig allergi
Kommentér på:
Schæfer mulig allergi

Annonce