{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
667 visninger | Oprettet:

Se hvor dejligt (: {{forumTopicSubject}}

Nu har vi haft rigtig mange af de mindre glade oplæg. Dem med deres syge lille hund og al den snak om stakkels Thor, så nu synes jeg lige jeg ville vise jer hvad jeg fandt tidligere og minde jer om hvilken sæson vi snart går ind i smiley

Det bliver så dejligt og komme ud og gå i skoven mens det hele springer ud og se hundene lege og hygge sig smiley

Det var bare lige det smiley lidt god stemning til en regnvejrs dag (:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Se hvor dejligt (:
  • #1   1. feb 2013 ... Og ironisk nok, så kigger jeg ud af vinduet efter at have oprettet det her og mon ikke det så sner (;

• #2   1. feb 2013 jaaahh, vi skal nok være lidt tålmodige endnu men det er snart forår, den dejligste tid på året vinker liiiige om hjørnet....ville godt vise vintergækker men selv julerosen og de små gækker er ikke fremme med blomster endnu.;) haven sidste uge......

profilbillede
  • #3   1. feb 2013 Det er nmelig super dejligt, men hold da op en masse sne. Har i stadig meget liggende? smiley

• #4   1. feb 2013 Åhaa :k Jeg kan godt lide foråret, men så stopper "festen" også. Jeg er en af de få mennesker der lider af sommerdepressioner. Kan ikke fordrage varmen og den stærke sol smiley

• #5   1. feb 2013 Ja det kan ikke altid skjules hvilken årstid vi går i møde. I går da jeg tullede rundt i haven i mellem træerne var det også helt forårsagtigt. Fuglene sang og der var nogen lunde læ der inde i "skoven" smiley En time senere var det gråt trist regnvejr.

• #6   1. feb 2013 Skøøøøn tråd....TAK

• #7   2. feb 2013 Victoria K: kan du så glæde dig over de aftener hvor det bliver lidt køligere og det er ved og blive mørkt? smiley

Margit: ja det skifter desværre meget hurtigt, så man må nyde de korte stunder smiley

Lotte: selv tak smiley

• #8   2. feb 2013 Rikke: Ja, dem elsker jeg! smiley Er ikke glad ved regnvejrsdage og gråt vejr, hvad enten det er sommer eller vinter. Men elsker et vejr som i dag, høj sol og sne smiley Og forår er smukt og har en temperatur som jeg lige kan være med til uden at få det skidt af varmen smiley
    Jeg er måske lidt en sær snegl, men alt over 20 grader, så befinder jeg mig indenfor i den kølige skygge, for kan slet ikke samarbejde med varme smiley

• #9   2. feb 2013 Jeg kan godt forstå dig lidt. Men kun lidt smiley jeg kan også godt få for meget at varmen og solen, så jeg ender også tit med at sætte mig i skyggen. Også fordi jeg bliver krappe rød hvis jeg får bare den mindste smugle sol smiley
    Foråret er nu også dejligt når alle træerne springer ud og blomsterne kommer frem smiley

Kommentér på:
Se hvor dejligt (:

Annonce