JUHUU! {{forumTopicSubject}}
Watson tabte de to sidste tænder i denne uge. Nogle af jer har været udsat for min *jeg er lidt bekymret for de hjørnetænder* tale, da Watson jo havde både voksen og hvalpe hjørnetænder på samme tid...
Men i forgårs tabte han den ene, og i morges røg den anden.. Ærgeligt for ham skete det begge gange fordi han bed mig i buksebenet mens jeg løb.... jeg HAR tjekket, de er ikke knækket men er røget helt ud. Og jeg hopper forbi dyrlægen for at bekræfte det før vi fræser ud til Hedelandet senere i dag..
Deeeejligt! Jeg var jo bekymret fordi jeg NÆGTER at avle på en hund med arvelige fejl der skal rettes manuelt (som tænderne jo godt kan komme til)...
Så mangler vi bare at han bliver voksen og vinder en masse 1.ste-præmier (JO HAN KAN), samt de tests som sådan én nu skal igennem..
Forvent mini-Watsons om 2-3 år.. Hvis han har lyst...
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
apr 2005
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 71 Svar: 836
der er vel også avlsreskriktioner for racen + man også bør kigge på temperament og krop i henhold til racens standard.
mar 2006
Så var det sørme heldigt at jeg nævnte både avlsgodkendelse og tests i mit første indlæg, hva?
jul 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 12 Svar: 193
mar 2006
Det her er en *juhuu min hund skal ikke opereres indenfor den nærmeste tid* tråd...
mar 2006
Følger: 55 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 18 Svar: 474
*MGP* kn vi ikke få et link til din hund. Hilsen Villy
jul 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 12 Svar: 193
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 13 Svar: 172
Ikke nok at det kræver en operation, men det betyder også, at der samler sig meget skidt imellem de skæve hjørnetand og fortanden. Og ja, det kan desværre være arveligt i racen.
Hvis han er øjenlyst, så er han jo i princippet "klar" til avl. Fordi vi ikke har andre restriktioner på racen. Men så kan du jo selv vælge at HD-fotografere, hvis du vil det.
JUHUU!