{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye hvalpebilleder
  • #1   24. jan 2013 Aaaaj.....de er søde :0)

• #2   24. jan 2013 nurh hvor er de søde. Den lille pige med sort øre ku jeg godt lige klare at nuppe..om nogen uger forstås hehe

• #3   24. jan 2013 De er da noget så søde smiley

Har tilladt mig at smide link ind - håber det er ok?

http://www.hundegalleri.dk/fotoalbum/diverse_hund/72979-claras_hvalpe_2012_3_uge

• #4   24. jan 2013 Tak skal I have:-) Vi er mægtig tilfredse med dem og der er bud fra Rusland, Holland, Sverige, Ukraine, Slovenien og Danmark. Så hvis alt går i hak, så er de solgt inden de er 4 uger. Det er helt uhørt men rigtig dejligt:-)

tine: Det var pænt af dig. Jeg ved ikke selv hvordan man gør...

• #5   24. jan 2013 Ugens ... Tak, havde lige i går tænkt hvornår der kom nye billeder af de smækre lækre hvalpe..
    Hold da op de bliver spredt, vi vil have dem i DK så jeg kan være heldig at møde en sealy lidt oftere.....

• #6   24. jan 2013 Nå hvor er de søde. Har de fået navne?

• #7   24. jan 2013 Tssk! Der bliver da heller ikke taget spor hensyn til os der er allergiske overfor hvalpebilleder! smiley

• #8   24. jan 2013 Haha Minion, bare vent til de er 8 uger, så er de virkelig afskyelige;-)
    Hanne:Jeg blev noget så glad i dag da en nuværende ejer af Sealyham her i DK ringede og bare måtte have en hanhvalp. Bare den bedste for hun ville gå hele vejen og udstille osv. Se det er lykken!! Desværre er der utrolig få herhjemme der vil have racen, men vælger det alle andre har og vi må derfor sælge til dem som henvender sig og som kan give vores hvalpe det optimale hjem om det er i DK eller udlandet.

Den Danske K.... Kan man ikke få en hypersensibiliseringssprøjte for hvalpeallergi;-)

• #9   24. jan 2013 Ja Mette, det har de i dag:-) Ikke vores førsteprioritet da der var en kennel i FCI der hed det. Vi havde valgt at opkalde dem efter sorter på vintergækker. Ja lidt nørdet da jeg er anlægsgartner og selvfølgelig på latin. De skulle have heddet Sojus Galanthus Elwesii, Sojus Galanthus Gracilis etc, men da Galanthus er et kennelnavn og navnene ikke må indeholde 2 kennelnavne, var det en daga blot.

vi lagde så hovederne i blød og er kommet frem til forskellige forårsblomster istedet.
    Hannerne hedder:
    Sojus Adonis Amurensis (Adonis)
    Sojus Narcissus Poeticus (Pinselilje)
    Sojus Decentra Spectabilis (Løjtnantshjerte)
    Sojus Hepatica Nobilis (blå anemone)
    Måske lidt feminint, men det er blomster jo;-)

Tæverne hedder:
    Sojus Scilla Siberica (Skilla)
    Sojus Galanthus Gracilis (Vintergæk)

vi kan godt lide at lave anderledes navne og folk kalder dem jo alligevel noget andet.

Da vi købte vores første sealy og blev BIS-placeret i hvalpeklassen på en specialklub udstilling, skulle speakeren sigde hans navn. Hun prøvede (han hedder Axantias Rex Rapid Of Werweise) og hun opgav og sagde: Ja det var nu nemmere dengang hundene hed Fido og king;-)
    ...og det havde hun nok ret i;-)

Kommentér på:
Nye hvalpebilleder

Annonce