hjælp til min fb på 1 år ?! :( {{forumTopicSubject}}
Som overskriften siger søger jeg hjælp ang. min 1'årige franske bulldog hvalp.
Han har de sidste to dage haft en mærkelig adfærd, er helt ved siden af sig selv, ryster en gang imellem og så kan det vare op til 10 min , og nogle gange hvis man tager ham for at løfte ham op, piver han . GØR HAN ALDRIG NORMALT.
Han har ikke haft den store appetit, og han leger ikke eller noget. Og når han vil sætte sig ryster hans ben helt vildt og 8 ud af 10 gange rejser han sig igen og evt. forsøger at sætte sig igen.
Han bor med en stor bullmastiff, der har aldrig været problemer og de leger godt og til tider vildt sammen, men min kan også godt lide det, men igår så ville den store lege og slog lidt ud med poten efter ham som han nu nogen gange gør, men den lille skælder ham ud og farer op til mig , som om han er helt vildt bange, og sidder bare i barmen på mig:l og når den store vil lege lidt eller kommer med legetøj så går han nervøst væk ???
Er der nogle der kan give nogle svar/råd til hvad jeg skal gøre.???
Fortsætter det til imorgen el. tirsdag ringer jeg til dyrlægen.
Håber i har nogle svar, og kan hjælpe
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 243 Svar: 5.823
maj 2007
Følger: 39 Følgere: 37 Hunde: 6 Emner: 149 Svar: 2.516
feb 2012
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 10
men jeg gik en lille tur med ham alene idag for at se om han blev lidt bedre af det friske luft, og gik helt fint på tur,men når vi kom hjem igen fes energien af lige så stille igen ? /:
feb 2012
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 10
dec 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 4 Svar: 3
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.128
aug 2011
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 741
nov 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 43 Svar: 1.421
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 11