436 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

RENLIGHEDEN.... den er svær! :-( RENLIGHEDEN.... den er svær! :-(

Hej alle sammen.

Min kæreste og jeg har brug for nogle gode råd til hvordan vores tæve bliver renlig..Hun er snart 1 ÅR smiley ; og jeg har tjekket hende for sygdomme og blærebetændelse, ,men hun er så sund og rask som hun kan blive.. Hun er i løbetid nu, og tisser en masse mere end hvad hun plejer, sådan nogle rigtig små tisse tårer.....

Vi går ud med hende 1 gang hver time, og hun bliver rost.. og vi gør alt for at få hende renlig, og det går også nogenlunde om dagen (stadig med uheld). men om natten der laver hun bum og tisser!!!!

Ville det hjælpe hvis hun sov i en hundekasse, eller lignende?
Har brug for forslag..

Håber virkelig i gider at hjælpe

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RENLIGHEDEN.... den er svær! :-(
  • #1   20. jan 2013 det er forresten en langhåret dværggravhund tæve.. hvis det kan bruges til noget

• #2   20. jan 2013 Vi har det samme problem med vore hund. Hun tisser på gulvet om natten hvis hun kan komme ud af vores soveværelse, hvis døren er lukket så hun ikke kan komme ud så sover hun hele natten uden problemer. Da hun var lille hvalp sov hun i en kasse ved siden af vores seng som hun ikke selv kunne komme ud af, hvis hun så skulle tisse begyndte hun at pive så gik vi ud med hende.

• #3   20. jan 2013 Okay, vores ulempe er at vi bor i lejlighed med hems istedet for soveværelse, så hun går og sover i stuen, og det er der alle uheldene sker.. men ville det virke hvis man lagde hende i en kasse, som hun ikke selv kunne komme ud af tror du?
    synes bare det er lidt vildt, da hun jo er snart 1 år :s

• #4   20. jan 2013 Det er ikke sikkert at i kan vende hende til et bur nu, hun må ikke opfatte det som et straf. Hvis i kan låne et bur - stille det åbent med guf og legetøj (om dagen), kan det være det kan lade sig gøre. Prøv jer frem.

• #5   20. jan 2013 Mange Tak. I må endelig skrive hvis i kommer på flere ideer, for føler at vi har prøvet alt smiley

• #6   20. jan 2013 Jeg ville sørge for at hunden sov tæt på mig evnt i et bur så jeg kunne høre når den skulle og komme ud med den, desuden ville jeg se på hundens spisetider mine hunde skal ud ca 4 timer efter at de har spist, andre hunde kan have andre tider men prøv at se på om det at flytte på et måltid kan løse problemet, at putte hunden i bur og så ikke reagere hvis hunden skal ud dur ikke, skal den ud så skal den kunne fortælle jer det

• #7   20. jan 2013 Har hun på noget tidspunkt været renlig?

Alle de gravhundetæver jeg har haft, har været urenlige i deres løbetider også selv om de blev luftet et par gange i løbet af natten.

Hende vi har nu kan ikke holde sig mere end 5-6 timer, så hun bliver luftet en gang i nattens løb.

• #8   20. jan 2013 Nej hun har ikke været 100 procent renlig endnu, men det er blevet værre nu hvor hun er i løbetid.. Har ændret hendes spisetider, så hun ikke får mad op af aftenen.. og jeg fjerner hendes vand efter kl 20-21.
    men har en anden gravhund, og han var renlig efter 6 måneder og har ingen problemer med at holde sig..
    problemet er bare at hun fortæller ikke når hun skal ud og tisse.. Hun har aldrig sat sig hen til døren eller noget :s

• #9   20. jan 2013 vores gør det samme, hun er , hvis døren til soveværelset er åben om natten. så vi lukker den bare så er vores problem løst

• #10   20. jan 2013 hun er ca 6

• #11   20. jan 2013 Hvis hun er 1 år, er det vane hvis hun skal ud om natten. Hvis hun vil være i buret, skal hun nok holde sig til om morgenen. De færreste hunde laver der hvor de ligger.

Kommentér på:
RENLIGHEDEN.... den er svær! :-(

Annonce