Vedr salg {{forumTopicSubject}}
Da jeg er ret ny herinde er jeg ikke helt inde i det, men hvordan definerer i en useriøs hendvendelse? jeg vil på ingen måde hænge nogle ud her på siden, og det er blot et spørgssmål
man bliver jo lidt irretabel når man sætter tid af, til at det kan blive hentet det man har tilsalg.
Det drejer sig om at jeg har noget hundefoder tilsalg og der var en som skrev : Kan hentes fredag.
det tolkede jeg som at vedkommende ville komme og hente det. og jeg skrev at fredag var fin og spurgte vedkommende om hvad tid vedkommende ville hente det.
men jeg hørte ikke mere fra vedkommende og jeg kan se at vedkommende har været online efterfølgende.
har jeg tolket det forkert var vedkommende ikke interesseret alligevel, eller har jeg tolket det rigtigt altså at vedkommende var interesseret?
Skal man melde det herinde til administratorerne så vedkommende får en advarsel og måske ikke gør det ved andre annoccerer ?
Undskyld alle de spørgssmål (:
apr 2011
Følger: 32 Følgere: 53 Hunde: 8 Emner: 200 Svar: 12.262
nov 2012
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 13
okt 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 511
Men selvom hun nok har forpligtet sig til at købe den jf. aftaleretten, så ser jeg det ikke som en useriøs henvendelse, men mere som om at hun har skiftet mening - ved ikke lige om det er noget administratorene ser som useriøst.
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.789
Men folk er i sin gode til til at være interesseret og derefter skifte mening, træls - ja, men sådan er det.
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 104 Svar: 5.037
Død uforskammet opførsel, men der er ikke rigtigt noget du kan gøre, bortset fra at undlade at lave aftaler med den person en anden gang.
Har set på din annonce. Nej jeg opfatter det heler ikke som et spørgsmål. Men useriøs?? Ser det mere som at bruger ønskede at købe men så skiftede mening. Og vedkommende lavede jo ikke en endelig aftale med dig. Derfor forstår jeg ikke rigtigt din irritation.
maj 2012
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 6 Emner: 22 Svar: 288
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 1.182
nov 2012
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.537
Så sent som idag har jeg siddet og spildt min tid på at der skulle komme en og hente nogle lamper kl. 11..
Kl. 11:01 skriver vedkommende at h*n springer fra..
Det er møg belastende og spild af min tid..
Og det er især belastende når man står og har brug for pengene (yup.. jeg er på røven)..
apr 2011
Følger: 32 Følgere: 53 Hunde: 8 Emner: 200 Svar: 12.262
I går skulle min mand hente noget hans datter havde købt på nettet hos nogle der bor 10 km fra os.Han skulle være på adressen kl 16, men der var ingen hjemme. Han ringede 1 time efter, men de svarede ikke, så der var de heller ikke hjemme, så han fik ikek købt det han kørte efter.
nov 2012
Vedr salg