{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.210 visninger | Oprettet:

Mia M
Mia M
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 13

Vedr salg {{forumTopicSubject}}

Da jeg er ret ny herinde er jeg ikke helt inde i det, men hvordan definerer i en useriøs hendvendelse? jeg vil på ingen måde hænge nogle ud her på siden, og det er blot et spørgssmål
man bliver jo lidt irretabel når man sætter tid af, til at det kan blive hentet det man har tilsalg.

Det drejer sig om at jeg har noget hundefoder tilsalg og der var en som skrev : Kan hentes fredag.
det tolkede jeg som at vedkommende ville komme og hente det. og jeg skrev at fredag var fin og spurgte vedkommende om hvad tid vedkommende ville hente det.
men jeg hørte ikke mere fra vedkommende og jeg kan se at vedkommende har været online efterfølgende.

har jeg tolket det forkert var vedkommende ikke interesseret alligevel, eller har jeg tolket det rigtigt altså at vedkommende var interesseret?

Skal man melde det herinde til administratorerne så vedkommende får en advarsel og måske ikke gør det ved andre annoccerer ?

Undskyld alle de spørgssmål (:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vedr salg
  • #1   19. jan 2013 Tror bare du må affinde dig med, at sådan er det at sælge på nettet. Folk forpligter sig ikke til noget som helst fordi de spørger.

• #2   19. jan 2013 Okay, jeg læste det bare ikke som et spørgssmål, fordi der i min verden er spørgssmålstegn bag et spørgssmål.

• #3   19. jan 2013 Jeg ser det nu heller ikke som et spørgsmål:)

Men selvom hun nok har forpligtet sig til at købe den jf. aftaleretten, så ser jeg det ikke som en useriøs henvendelse, men mere som om at hun har skiftet mening - ved ikke lige om det er noget administratorene ser som useriøst.

• Tinna
    Tinna Online Tilmeldt:
    apr 2005

Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.789
    #4   19. jan 2013 Useriøse henvendelser er når man kommentere i en annonce uden at have interesse i det der sælges.
    Men folk er i sin gode til til at være interesseret og derefter skifte mening, træls - ja, men sådan er det.

• #5   19. jan 2013 Når du sælger online kan du også opleve at folk siger de kommer et bestemt tidspunkt og så bliver væk uden at ringe eller på anden vis give besked.
    Død uforskammet opførsel, men der er ikke rigtigt noget du kan gøre, bortset fra at undlade at lave aftaler med den person en anden gang.

Har set på din annonce. Nej jeg opfatter det heler ikke som et spørgsmål. Men useriøs?? Ser det mere som at bruger ønskede at købe men så skiftede mening. Og vedkommende lavede jo ikke en endelig aftale med dig. Derfor forstår jeg ikke rigtigt din irritation.

• #7   19. jan 2013 Jeg havde en hvalp til salg herinde og jeg blev kontaktet af en som var helt vild med hende, hun skrev og hun forsikrede at hun ville have hende så jeg afviste flere købere der bare ville have hende med det samme. Midt i en stresset tid med bryllupsforberedelser aftaler så at hun kan komme forbi og se hende og hun forsikrer endnu engang at det her er lige hende hun vil have... hun brændte mig så af og har intet hørt fra hende siden og hvalpen blev født 5.7.12. Vi besluttede så at det var skæbnen at hun skulle blive her hvilket dem der stod i kø så tog ret så pænt smiley men ja man kan vist ikke undgå at der er fusede ind imellem.

• #8   19. jan 2013 Det må vel være almindelig høflighed at melde tilbage, hvis man alligevel ikke er interesseret i varen. Bare at undlade et svar finder jeg meget uhøfligt,

• #9   19. jan 2013 Tak for jeres svar, det var bare lidt træls af vedkommende ikke lige skrev tilbage. Er nu heller ikke vant til at sælge ting på nettet, men nu ved jeg da at folk måske skifter mening uden at give lyd fra sig.

• #10   19. jan 2013 Der er rigtig mange useriøse købere herinde, eller folk der bare lige skriver i annoncerne......det er faktisk ret træls i længden

• #11   19. jan 2013 Der er useriøse købere over alt..

Så sent som idag har jeg siddet og spildt min tid på at der skulle komme en og hente nogle lamper kl. 11..
    Kl. 11:01 skriver vedkommende at h*n springer fra..

Det er møg belastende og spild af min tid..
    Og det er især belastende når man står og har brug for pengene (yup.. jeg er på røven)..

• #12   19. jan 2013 Den går også den anden vej.
    I går skulle min mand hente noget hans datter havde købt på nettet hos nogle der bor 10 km fra os.Han skulle være på adressen kl 16, men der var ingen hjemme. Han ringede 1 time efter, men de svarede ikke, så der var de heller ikke hjemme, så han fik ikek købt det han kørte efter.

• #13   24. jan 2013 Vil ihvertfald gerne advare om at lave handel med vedkommende der har henvendt sig på min anoncce for vedkommende har lige gjort det igen dog virkede vedkommende lidt mere seriøs end første gang, (jeg regnede ikke med at vedkommende ville dukke op eller give bedsked ved afbud)

Kommentér på:
Vedr salg

Annonce