{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
648 visninger | Oprettet:

Pasnings-dilemma {{forumTopicSubject}}

Jeg er i den heldige situation at jeg skal på ski med tre veninder i uge 6. På den uheldige side skal den veninde der plejer at passe Oda med og endnu mere uheldigt er at min mor også skal afsted på ski i samme uge.

Jeg har nu en rigtig sød nabo der kan tage hende - jeg ved hund vil have det som blommen i et æg hos dem MEN de skal til begravelse og kan desværre ikke have hende de sidste dage fra torsdag aften til lørdag hvor jeg kommer hjem.

Jeg har også et vennepar der kan tage hende OG har haft hende før, men de har i mellemtiden fået en lille dreng der kun er halvandet år.

Selvom Oda er forholdsvis nem og glad ved andre er jeg lidt i tvivl om hvilket scenarie der vil være bedst for hende

1. Skal jeg lade hende være hos min nabo i størstedelen af tiden og efterfølgende få hende afleveret hos min veninde de sidste par dage hvor downside er hun måske kan blive lidt forvirret over at skulle være to "fremmede" steder

2. Eller skal jeg lade hende være hos min veninde hele tiden hvor der til gengæld er en lille dreng som måske kan stresse hende lidt (selvom hun er ret vant til børn)

Intet er ideelt, men hvad ville I gøre???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pasnings-dilemma
Kommentér på:
Pasnings-dilemma

Annonce