1.173 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Møde med anden hund. Møde med anden hund.

Tøserne og jeg gik en dejlig lang tur idag smiley På turen så vi en mand med en stor langhåret schæfer. Den var meget fremme i skoene og han havde problemer med at holde den, så vi gik, stille og roligt, ind på græsarealet ved siden af os og gik derinde istedet for at gå på stien hvor han gik. Lige inden han passerede os råbte han hånligt: "Nååååå "VI" kan måske ikke li`andre hunde??". Jeg smilede mit aller mest søde smil og råbte tilbage "Joooo, men "VI" kan ikke li`andre hundes ejere, som mener at det er deres hundes ret at komme blæsende hen i hovedet på "os" smiley ". Så gik han videre og sagde ikke noget? Mærkeligt.......*GGGGGG*

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Møde med anden hund.
  • #1   17. jan 2013 Hyggeligt...

Jeg var også ude med en veninde engang der passede en ældre hanhund og han var racist på det groveste og kunne IKKE sammen med andre hanhunde.. Så vi gik ind i græsset da et par kom cyklende forbi med deres løse hanhund.. De sagde dog ikke noget, men kunne uden tvivl se hvad de tænkte smiley

• #2   17. jan 2013 Godt svareret og dejligt han bare gik videre, jeg blev svinet til og truet i 5 minutter af en mand i går efter hans løse hund sprang på min hund i snor og jeg bad ham tage den i snor som reglerne for pågældende område påbyder. Opdagede da jeg kom hjem en flænge i min hunds dækken, men tror ikke at det hjælper at ringe på hos ham og bede om erstatning, suk!

Sjovt at mange har så travlt med at pege fingre af andre og påråbe at det i hvertilfælde ikke er deres hund eller dem, der gør noget forkert!

Men her hvor jeg bor gælder ellers tydeligt skildtet reglerne om snor på hunden på afmærkede grønne områder, altså ikke for dem der lufter deres hund der hver dag uden snor og bor der!! Udtalt af manden i går

• #3   17. jan 2013 Hahaha!!! Sådan en påbud gælder da alle.. Om de bor der eller ej... Vi skal også have snor på hundene her hvor jeg bor.. Men der kommer jævnligt en på besøg (hos en bekendt) der heller ikke mener at de regler gælder hendes chi.. Heller ikke da den var i løbetid...

• #4   17. jan 2013 He he, min datter har 3 Border Collier og den ene er ikke så glad for store hunde der kommer tonsene. Så hun plejer at dække dem af hvis der kommer andre hunde, så de kan passere.
    Den anden dag blev hun belært af en ældre dame, der hårdnakket påstod at hvis man lufter hund på Vestereng i Århus, skal man lade sine hunde lege med dem der kommer forbi. Det er ikke tilladt at sige nej. Så skal man finde et andet sted at lufte.
    Min datters hunde har ikke brug for at lege med en masse fremmede hunde. Og iøvrigt gider de heller ikke. de har hinanden og mine 3. Det er nok.
    Men damen blev godt nok sur

• #5   17. jan 2013 Det er jo utroligt, at man skal opleve det her igen og igen..

Jeg passer min venindes FB Skrubbe :-)... vi gik tur i går morges... uden snor, da hun kan og ikke opsøger andre hunde.. møder en kvinde med en FB i snor, og ja hun spørger om det er Hedvig.. jeg siger nej og at det er Skrubbe. Skrubbe sidder på min venstre side og kvinden står på min højre.... kvinden giver nu sin FB lang snor, så den kan komme over til Skrubbe... og ja så springer den sgu på Skrubbe... jeg får dem skilt ad, og fandme om kvinden ikke siger, at det måske var en god ide, hvis jeg holdt hende i snor?????? Nu var det jo ikke min hund eller mig, som var problemet... folk er altså ikke helt raske..

• #6   17. jan 2013 Er vild med at hun hedder Skrubbe smiley

• #7   17. jan 2013 Skrubbe passer perfekt til hende... smiley

• #8   17. jan 2013 Det navn er genialt smiley

• #9   17. jan 2013 Specielt når jeg står på Vesterbro, Søndermarken, Valbyparken bare og skriger det navn... Skruuuuuubbbe ... Skrubbe!!!!! Skrubbe...... det kan lyde ret sjovt smiley

• #10   17. jan 2013 Haha kan næsten høre det for mig smiley Dejlige billeder af hende på FB smiley Hun ligner os en Skrubbe!

• #11   17. jan 2013 Ja... personlighed har hun... hun ligger nu og fiser.. og snorker lidt i sofaen.. vi smutter snart i seng.. hun er en super varmepude smiley

• #12   17. jan 2013 At hun ligger og fiser og snorker kan du sagtens bilde mig ind med den race. Hehe smiley
    Tror gerne hun har personlighed, hun ser os sådan ud. Hvor længe har du glæde af hende så?

Åh ja der er nu ikke noget som varme hunde i sengen. Det er skønt!

• #13   17. jan 2013 Jeg har hende, når jeg har lyst.. det er min venindes hund.. hun er alene med barn... så når det passer mig, så stjæler jeg hende. Hun er verdens nemmeste hund... ingen bøvl der selvom vi flytter rundt på hende... så to fridage=to dage med Skrubbe... det er jo win win smiley

• #14   17. jan 2013 Arj hvor dejligt! Perfekt ordning og jeg er sikker på at Skrubbe nyder det mindst lige så meget som du gør smiley Må være skønt med sådan en lånehund.

Kommentér på:
Møde med anden hund.

Annonce