1.443 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

Sygeforsikring. Sygeforsikring.

Hej søde HG.

Jeg står og skal finde en syge forsikring til min hund, men sikke et gedemarked!

Kan i måske hjælpe med at anbefale et godt forsikringssted?

Vil give op til 1600 om året, men så skal der også være den der lovpligtige ansvars ting man skal have ( i ved hvad jeg mener, og jo den har min hund allerede men vil gerne have det samme sted fra )

Håber i kan hjælpe smiley

KH Lærke Liv

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sygeforsikring.
  • #1   14. jan 2013 Jeg har Alm brand til Tyson.. Koster 1540 kr tror jeg nok..

• #2   14. jan 2013 Hvad betaler du så selv pr. gang ? smiley

• #3   14. jan 2013 Tror vi giver omkring 1300-1400 ved Dyrekassen, og de er tjent ind, og uden problemer og brok...

Det jeg hæftede mig ved da jeg skulle finde var at nogle opsagde forsikringen når hunden bliver 10 år og det er jo smart for det er tit der de bliver dyre, og så kan man stå og skulle aflive en hund der evt kunne være behandlet, men det har man så ikke råd til....
    Så for mig var det vigtigt at denne alders klausul ikke var i forsikringen

• #4   14. jan 2013 Jeg har 2000 kr pr hund med den alm ansvar + sygeforsikring hos dyrekassen.

• #5   14. jan 2013 Og os til dig Hanne, hvad giver du så selv pr. gang ? smiley

• #6   14. jan 2013 Det er jo forskelligt, hvad jeg betaler. Det kommer jo an på grunden til at jeg er ved dyrlæge. De har en selvrisiko på 300 kr, så det skal jeg jo i hvert fald betale. Og så er det noget med at de betaler 80% af resten.

• #7   14. jan 2013 Ok smiley

• #8   14. jan 2013 De fleste sygeforsikringer er sådan indrettet at du lægger ud for hele beløbet og de får regningen og kompencere det de skal ved at sætte det retur ind på din nemkonto.

• #9   14. jan 2013 Alm. Brand dækker hele hundens levetid, selvrisiko 300 og så dækkes 80% af regningen, dog ikke udleveret medicin.
    Pris ca. 1600,00.

• #10   14. jan 2013 @ Lærke, må med skam meddele at det har jeg ikke styr på, almindelige vaccinationer refunderes ikke, og der er andre ting som de fleste andre sygeforsikringer heller ikke giver til, så kommer lidt an på hvad de er til dyrlæge med, men vil tro det ligger omkring 600-1000 kr ... Havde Niva indlagt en gang fx, selve indlæggelsen tror jeg ikke de gav meget til, men tror jeg havde en egen betaling på ca 1000 ud af en regning på 6500

• #11   14. jan 2013 Ved godt jeg selv skal starte med at betale...

Men min dyrelæge foreslog Agria dyreforsikring og der ligner det man har en selvrisoko på 917 eller 1.936kr , og det synes jeg bare er en høj selvrisoko , for det er deromkring det som regel koster når min hund er til dyrelæge

• #12   14. jan 2013 Risiko - sorry skriver på min iPhone smiley

• #15   14. jan 2013 Det sidder jeg selv og læser nu....
    Men måske har jeg bare ikke forstået det smiley

• #16   14. jan 2013 Dyrekassen DK

• #17   14. jan 2013 Læs forsikringen udfra din race. Flere selskaber dækker ikke recerelateret sygdomme.. F.eks dyrekassen skal jeg ikke vælge til min chow. Mener også de har en del ting med en chi

• #18   14. jan 2013 Jeg har Bohema i Alm. Brand. hun har alm ansvar + udvidet og sygeforsikring 1600,-

Elektra er i Dyrekassen DK og der giver jeg 2000,- for Hund Total (alm ansvar + udvidet, sygeforsikring, SOS Europa, livsforsikring), hos Dyrekassen kan man vælge halvårig betaling i stedet for helårigt.

• #19   14. jan 2013 helena: hvad er grunden til du har dem hvert sit sted?

• #20   14. jan 2013 Havde Laika i alm brand så det var det jeg valgte til Bohema da jeg fik hende. smiley
    Og så er det billigere for mig at have hende der, og hun kan ikke blive flyttet nu pga gigt.

• #21   14. jan 2013 Sorry TS for at stille spørgsmål i din tråd(:
    Men jeg har selv tænkt mig at skifte forsikring på Nelly for den hun har nu kan ikke betale sig, og har kigget på alm brand og dyrekassen, men hvad er dækningssum på de to forskellige forsikringer?

• #22   14. jan 2013 Ja det vil jeg os gerne vide smiley for lige nu vil jeg helst vælge almindelig brand

• #24   14. jan 2013 Vi har lige tegnet hundesygeforsikring hos Nykredit til Nuga. For ansvarsforsikring og hundesygeforsikringen giver vi 1461 kr.pr. år.

Hundesygeforsikringen dækker til Nuga bliver 12 år. Den maximale forsikringssum pr. år er i 2013 21.246 kr. Selvrisiko er 10% af behandlingsudg, dog mindst 1027 kr.

• #25   14. jan 2013 Taget direkte fra Nykredits hjemmeside

Vi tilbyder Hundesygeforsikring, som tillæg til Hundeansvarsforsikring, hvis du i forvejen har tegnet yderligere to forsikringer i Nykredit, hvoraf den ene er Husforsikring eller Hjemforsikring.
    Hvad koster Hundesygeforsikringen?
    Prisen er 1.149 kr. (2013) om året pr. hund og tillægges præmien for den lovpligtige Hundeansvarsforsikring. Selvrisikoen er 10% af behandlingsudgiften, dog mindst 1.027 kr. (2013).
    Sådan dækker Hundesygeforsikringen
    Forsikringen dækker din hund i Danmark og på rejser og ophold i resten af Europa af indtil tre måneders varighed.
    Kan min hund sygeforsikres?
    Du kan tegne sygeforsikringen til din raske hund når den er:
    Fyldt tre måneder, men ikke fem år (ophører automatisk ved første præmieforfald efter hunden er fyldt 12 år)
    Vaccineret mod hundesyge, smitsom leverbetændelse og parvovirus, og den revaccineres med højst 2 års mellemrum
    Øretatovering eller mærket med mikrochip (nummeret noteres på forsikringen)
    Sygdom og tilskadekomst
    Ved sygdom og tilskadekomst dækker forsikringen udgifter til:
    Undersøgelse og behandling hos dyrlæge
    Medicin under konsultation eller indlæggelse
    Ophold på dyrehospital og klinik
    Tandbehandling ved tilskadekomst

• #26   14. jan 2013 Med forsikringssum mener jeg hvad (syge)forsikringen max dækker om året.:)

• #29   15. jan 2013 Det er vist os deromkring i Dyrekassen.

• #30   15. jan 2013 Okay mange tak for svar(:

Kommentér på:
Sygeforsikring.

Annonce