{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
755 visninger | Oprettet:

Poterne i det vejr her? {{forumTopicSubject}}

HeeJ smiley

Min kære hund er blevet så øm på venstre forpote at han ikke vil støtte på den ordenlig.? Har kikket på den og den er hel rød imellem trædepoterne, det self sneen isen o.v.s når vi er på tur, han lukker af for at have smerter når vi er på tur, men når vi bare er hjemme har han rigtig ondt. smiley Hvad kan jeg gøre nu og her for at det bliver helet sådan rimelig hurtigt.?
Har tænkt mig jeg skal ud og se om jeg kan finde nogle ''sko'' til ham inden han skal på den næste tur. smiley
Men har bare så ondt over ham. smiley

Håber nogle kan/vil hjælpe mig. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Poterne i det vejr her?
  • #1   13. jan 2013 Jeg ville bruge en helende fedtet creme.. Noget som Locobase eller sådan noget og så ville jeg købe PawZ ballonsko. De er super gode.. Jeg bruger så klorhexidin på pulver nede i skoen, men man kan godt bruge kartoffelmel smiley (For at få dem bedre af og på)

• #3   13. jan 2013 Smør vaseline eller læbepomade på inden gåtur og skyl poterne i lunkent vand, når I kommer ind. Er sikker på det er salt, der generer

• #4   13. jan 2013 vi bruger paws

• #5   13. jan 2013 hej nana
    min hunds poter havde det heller ikke så godt da vejeret begyndte og komme men, jeg gik i maxi zoo vi har her i herning og købte noget der hedder potevoks og det skader ham heller ikke vis han spiser noget af det når du putter det på hans poter, min han elsker og få det på, også det vi har dufter os godt:P
    og det her kan du bare putte på når i går i seng hver aften eller lige inden så du kan se om han slikker det af:)

Kommentér på:
Poterne i det vejr her?

Annonce