529 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Burtræning - gode råd Burtræning - gode råd

Jeg har købt et bur til min hund, dette bur er med henblik på at vi skal købe en bil lige indenfor de næste par uger, og jeg vil gerne have at petri sidder i dette bur når vi skal køre bil fremover. Pt sidder han i sikkerhedssele.

Buret er indkøbt og står nu på stuegulvet og ja, som forventet, petri hader det smiley

Petri er en kylling, og det har han alle dage været, Og jeg vidste at han ikke friviligt går ind i dette bur, og han rør ikke en eneste godbid hvis de er i buret..

Nogle gode træningsvideoer eller ideer i kan anbefale?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Burtræning - gode råd
  • #2   10. jan 2013 Put noget super lækkert i bunden af buret som han ikke får hver dag. Og vent. Ikke luk lågen smiley

• #5   10. jan 2013 Du starter med at dække det over med tæppe, så kun der hvor lågen er, er fri for tæppe. Så ligge du dejligt duftende godbidder ind i buret, når hunden går ind, så lader du fortsat døren være åben...De fleste, jeg har pt. aldrig mødt nogen som ikke ender med at synes rigtig godt om buret og betragter det som deres hule p.gr. af tæppet.

• #7   10. jan 2013 Lige fra mine er kommet hjem, har jeg haft en transportkasse stående på gulvet. Dvs de fra dag 1 har set den og de har været van til at blive fodret derinde. Al hundemad kommer i en kasse og derfor går de gladeligt derind. Når jeg tager en kasse op er hundene sikre på, at de skal til udstilling - og de begynder at pibe højlydt.

Problemet er, at din hund er ældre en de 8 uger og derfor har sværere ved at vænne sig til noget nyt og evt farligt - som et bur kan opfattes som værende.

Ovenstående råd med at lade den stå på gulvet, lade som om buret altid har stået i huset, så skal hunden nok vænne sig til det. Men det komme nok til at tage noget tid

• #8   10. jan 2013 Mine hunde har også lært at spise i burene fra de var små

• #9   10. jan 2013 Ved ikke hvorfor vi ikke vænnede ham til buret som lille, debat dumt, men nu må det stå i stuen med hans tæppe og dyne

• #10   10. jan 2013 Og så må vi se hvad han siger til det efterhånden, overvejede at finde klikker frem om et par dage også

• #11   10. jan 2013 Julie det drejer sig om at gøre buret til hundens egen lille område, og til noget positivt.
    Hvis den spiser og sover der, når I er hjemme. Gør det det nemt at køre med bilen i bur da den ser buret som en del af sit hjem.

Kommentér på:
Burtræning - gode råd

Annonce