Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vdr. Sovemåde for hunden og jer.
  • #1   8. jan 2013 Satu sov på en madras ved siden af min seng smiley

• #2   8. jan 2013 Tog hende op i sengen. Og ja hun ligger der stadig 6 år senere smiley

• #3   8. jan 2013 smiley Hehe

• #4   8. jan 2013 Flyttede hendes kurv ind i soveværelset..

• #6   8. jan 2013 Mine de sov i deres kurv ved sengen. De måtte først komme med i sengen, da de selv kunne hoppe op og ned derfra. Ville ikke risikere uheld med brækkede ben osv.

• #8   8. jan 2013 Jeg smed en luftmadras på gulvet i køkkenet. Uffe har siden dag 1 sovet i bryggerset..
    Så jeg lå liiige på den anden side af døren, så jeg ku høre ham.

På nat 3 havde vi været ude og tisse kl. 3 ca. og han ville ikk falde til ro igen, men da jeg gik op og tissede på 1. salen var der ro, ingen piven eller noget, så siden den nat har han sovet selv nedenunder i bryggers og vi på første sal.

• #10   8. jan 2013 jeg plejer altid at tage hvalpen op i sengen den første nat - og ja der ligger den så hver nat efterfølgende - har aldrig haft problemer med triste pivende hvalpe om natten smiley

• #13   8. jan 2013 jeg plantede min hvalp i en lækker kurv ved siden af mig - hun pep i 2 sec også kom hun op og lagde sig til at sove på min hals..... og der har hun stort set ligget siden *GG*

pjat med mig smiley

• #14   8. jan 2013 Cody har kun sovet for sig selv i perioder og Lobo sov ved siden af sengen til at starte med men han sov længere når han sov i sengen hos os så efter 2 uger til en måned sov han i sengen smiley
    Og det gør han stadig hvis han vil men han får det som regel for varmt og så hopper han ned i købet af natten.

• #16   8. jan 2013 Da hun ingen adgang har til soveværelset, kunne vi lige så godt lære hende med det samme at hun skulle sove i bryggerset. Jeg lagde en madras ud og sov med hende i to dage, siden den dag har hun sovet alene og går selv ud i bryggerset når hun vil i seng smiley
    Idag har hun dog adgang til hele hytten (undtagen soveværelset), men vælger stadig at sove på sin pude i bryggerset!

• #17   8. jan 2013 1. gang havde jeg hvalpen i en papkasse med høje sider lige ved siden af sengen..
    så kunne jeg have hånden i kassen og berolige hvalpen og jeg vågnede når hvalpen skulle ud.

De efterfølgende gange har vi sovet på en madras på gulvet i stuen sammen med hvalpen i de første par uger.
    Herefter sover hunden alene i stuen og vi sover på 1. sal i soveværelset... Med mindre vi falder i søvn på sofaen *GG*

• #18   8. jan 2013 Flyttede kurven ind ved siden af sengen og så kunne Tucker sove der eller i sengen. Han vælger kurven om aftenen og så hopper han i sengen om morgenen.

• #20   8. jan 2013 Min første hund sov ude på badeværelset i brusekabinen.. Mærkeligt, men det var bare hans sted smiley og han var vældig utilfreds hvis man skulle i bad og han skulle flytte sig..
    Min nuværende hund sover lidt hvor det passer ham, men 9/10 gange under sengen.. Ret creepy at høre lyde under sengen ind imellem, men det vænner man sig til smiley

• #21   8. jan 2013 Vi sov i stuen sammen med Lúa. Senere fik hun en kurv i soveværelset. Hun flyttede selv ud i udestuen, da vores søn blev født. Han larmede åbenbart for meget.
    Nanna har altid sovet i stuen, selvom Lúa sov ude.

• #22   8. jan 2013 Den første nat Coffey sov her, lagde han sig - bitte lille som han var - på stykket mellem vores hovedpuder. Han lagde sig med hovedet mod min mand og enden mod mig... Og det har været hans favoritplads siden. Der ligger han til at starte med og til at slutte med.

Det fylder så bare lidt nu at have en schæfer liggende mellem hovedpuderne *GG*

• #23   8. jan 2013 Vi sov i stuen hvor hendes kurv er. Da vi flyttede tilbage i soveværelset lukkede vi gangen af(som er op af soveværelset) og lod hende sove dér i stedet. Området er afgrænset, der er ikke noget hun kan finde på at lege med om natten og hun er tættere på os. Døren står sædvanligvis åben, nogle gange lukker vi den hvis hun snorker for højt. Det fungerer bedre for os at hun er i gangen, og hun sover længere og bedre. Vi har også lettere ved at høre hende når hun står op om natten og skal tisse..
    Hun kommer engang imellem (måske hver 3 dag) lige ind og kigger om vi stadig er der, men ellers sover hun helst for sig selv ude i gangen smiley

• #24   8. jan 2013 Med de sidste hvalpe vi har haft, valgte vi at de fra starten af ikke skulle sove i sengen. Jeg lagde derfor en hundeseng lige ved siden af min seng, på den måde kunne jeg sove med en arm ud over sengekanten så jeg kunne nå at nusse hvalpen, eller bare lade min hånd være i dens seng, så jeg var tæt på.
    Når hvalpene så har været store/gamle nok til at kunne hoppe op i sengen, har de fået lov til det og sove i sengen.

Med min første hund (for mig selv) byggede jeg en lille trappe, så den ikke skulle hoppe op i sengen, men kunne gå op af trappen.

• #25   8. jan 2013 Jeg har kun haft voksne hunde, men når jeg får Nala som er lidt over 5 mdr når jeg tager hende hjem, kommer hun til at sove i en kurv i samme rum som mig.
    Min nuværende hund fik jeg som 2-årig, og han har fra start sovet i stuen.
    Når jeg flytter i 1-værelses om lidt kommer han automatisk til at være i samme rum som mig smiley

• #27   8. jan 2013 vores tre sover i soveværelset, enten på deres store hundepude, under sengen eller i fodenden. Så skiftes de i løbet af natten, med hvem der sover hvor. Hvis hunden i fodenden ligger i vejen siger jeg bare 'ned' og så smutter hunden. skal vi have 'voksentid' bliver de bare på gulvet.. de har ingen ønsker om at deltage smiley det har katten, så han bliver smidt ud af rummet.

• #28   8. jan 2013 Hvalpe sover i en lille kurv ved siden af min seng. Når de bliver ældre er der nogen der synes det er hyggeligt at sove i sengen. Andre vil hellere ligge på gulvet. Sjovt nok er det tæverne der vil ligge i sengen og hannerne der ligger på gulvet.
    Når det er voksentid bliver de sendt ned. dog har min yngste sat en kold næse i måsen på min mand midt i det hele. Det lagde ligesom en dæmper på situationen. Vi kom sådan til at grine

• #29   8. jan 2013 Jeg sov inde i sofaen, med William de første 3 nætter... Han sov fra kl. 23 til k. 06 næste morgen, ingen piven og skulle slet ikke ud og tisse om natten. Efterfølgene har William sovet i gangen, i sin hjemmebygget seng, den elsker han, han sover sammen med en anden hund, han har aldrig sovet alene smiley

• #30   8. jan 2013 Jeg startede med at sove på sofaen med hende, i 2 måneder, da hun i starten ikke måtte være i sengen. Men jeg kunne jo ikke sove på sofaen for evigt, og jeg kunne ikke undvære hende hos mig. Så hun kom op til mig i sengen, hvor hun nu stadig er. smiley Kan slet ikke sove, hvis jeg ikke kan mærke hun er hos mig i sengen. Jeg vågner flere gange om natten, for at tjekke hvor hun er.

• #31   8. jan 2013 Luka har sovet i sengen fra dag 1, i starten lå han hen over mit hoved når jeg slukkede lyset. Det varede heldigvis kun kort tid. Nu ligger vi altid ryg mod ryg og det er så hyggeligt smiley

• #32   8. jan 2013 Vores første hvalp måtte ikke komme i sengen. Det holdt mindre end 1 uge. Og når han må, så må de næste også. Så vi har 2 broholmere og 2 Petit'er i sengen, i hvert fald først på natten. Den ene Petit går som regel når manden går i seng..

Og ja, 2 broholmere fylder meget i sengen - og den ene er kun 14 uger ;0)

• #33   9. jan 2013 Lucy ELSKER hendes transportkasse så den ligger hun og snorker i hver nat smiley
    At hun så i læbet af morgentimerne kommer op i sengen for at sove videre er så en anden snak smiley

Jeg var så heldig at opdrætter havde trænet kasse med hvalpene fra de var helt små, så nu løber hun glædeligt ind i den hver aften for at putte eller ud at køre en tur - altså længe at der følger en godbid med smiley

Kommentér på:
Vdr. Sovemåde for hunden og jer.

Annonce