{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.915 visninger | Oprettet:

Folks sjove udtalelser om hunden {{forumTopicSubject}}

Da jeg var ude at gå her til aften kommer en dame vredt over til mig og påpeger at min kamphund skal have mundkurv på. Så ja nu er han altså en kamphund.

Den anden dag da jeg var ude at køre tog spurgte en mig om det ikke var svært at have en blind hund og en anden sagde han var en rigtig flot greyhound.

Desuden har folk spurgt om han er schæferblanding og Dobermanblaning.

Cleo er blevet beskyldt for at være en puddel eller en coton en million gange. En gang stod jeg og talt længe med en ældre dame som synes Cleo var så fantastisk, og hun slutter så med at sige ”ja hun er godt nok dejlig, desværre er sådan en samojed bare alt for aktiv til mig.”

Noah gætter folk også altid på hvad er for en og buddene går lige fra puddel, malteser, coton, yorki, og til diverse designerhunde. Til det er der kun at trække på skulderne for jeg aner ikke hvad haner for en – der var ingen indholdsfortegnelse med da han blev fisket op af containeren smiley Sidste gang jeg var på udstilling var der dog flere som kom over og roste ham for hvor fin han var og ville vide hvor ringen for den race var henne – så helt farlig ser han nok ikke ud smiley

Hvad med jeg – opliver I også at folk af og til kommer med meget underlige udtalelser omkring jeres hunde eller skyder temmelig meget fordi når de gætter race?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Folks sjove udtalelser om hunden
  • #1   3. jan 2013 Jeg er også blevet råbt af når jeg har gået med Lulu, igen er hun en faaaaarlig kamphund smiley Piiv!
    Forstår slet ikke hvordan en mops bliver til en kamphund, godt nok er hun rimelig muskuløs og er ikke bange for at sige vuf og springe lidt frem i snoren, men vil mene de ulovlige racer er noget større smiley

Sara er jo tit en bichon eller en malteser, men hun er altså en klippet coton smiley
    Der kan jeg så godt forstå folk kan tage fejl - kan jeg også selv smiley

• #2   3. jan 2013 Jeg fik den anden dag, en kommentar af den dame der gik forbi med sit barn, at det var synd for min hund for den havde halen mellem benene. Og ja hun havde da halen hængende lige så afslappet ned mellem bagbenene, men hun var på ingen måde bange. Hun har meget tit halen sådan. Så kunne ikke andet end at trække på skuldrene og gå videre.

Og så glemmer jeg aldrig den gang et barn sagde til sin mor: Se mor!! Et stinkdyr!, og pegede på min corgi smiley

• #4   3. jan 2013 Da Emmi var hvalp blev jeg et par gange spurgt om hun var en kamphund.. Synes nu ikke en boxer ligner en kamphund, men kan måske godt forstå at folk uden forstand på hunde kan tage fejl smiley

• #5   3. jan 2013 Hihi Walter er blevet forvekslet med en mops engang.. ellers kiggede folk bare underligt på ham da han var lille pga folderne. En lille pige spurgte mig engang da han var hvalp og meget rynket, hvad der var galt med min hund, hvortil jeg svarede at der ikke var noget galt. Hun kiggede derefter meget overvejende på ham og konkluderede, at han godt nok var tyk. smiley

• #6   3. jan 2013 Pixel er mere end en gang blevet forvekslet med et egern, når folk ser hende spoinke rundt på afstand.

• #7   3. jan 2013 Begge mine er blevet kaldt kamphunde, jeg tror det er de tydlige muskler der forvirrer, selv om de mangler lidt bredde smiley

Alfa er også blevet kaldt dalmatiner og ja, greyhound er det vi oftest hører men det er forståeligt, få har set sådan en i virkeligheden og ved ikke at den er dobbelt så stor som whipperne

• #8   3. jan 2013 Stella: Den der med stinkdyret grinte jeg ret meget af smiley

• #9   3. jan 2013 Da vi havde vores kerry blue terrier hørte vi også flere bud på hvad det egentlig var for en.
    Det var jo både en schnauzer, en puddel, en blanding eller en "netto-"hund smiley

- Lidt ligesom vores Lhasa Apso. Få har kendt racen og har i stedet spurgt om han er coton eller samme race som min søsters - som altså er en rundkørsel mellem 4 racer (og ingen af dem er en Lhasa) og ikke rigtig ligner vores.

• #10   3. jan 2013 Jeg har mange gange fået afvide at min bernerhan er en sankt berhardshund, og enkelte gange at han er newfoundland og 1 gang var han en blanding smiley

Ellers siger de fleste "Nøj sikke en stor bjørn du har".

• #11   3. jan 2013 Stella * Carla og Cleo har også fået kommentarer omkring at de enten er bange eller ivrige - fordi de fyster - årsagen er dog hverken angst eller ophidselse men simpelthen at de fryser hvis det er meget koldt.

• #12   3. jan 2013 Den mest typiske kommentar jeg hører, er nok: "bliver den ikke større?"

• #14   3. jan 2013 Kathrine - Lili er da ufattelig maskulint, kan du ikke selv høre det? smiley haha

Ligesom vores Tucker - ham har et par stykker også kaldet "hende."

• #15   3. jan 2013 *Aiko&Friggo* - Furry Love
    Hehe, den med den langbenede den hører jeg også tit.
    Er også blevet stoppet et par gange af folk der vil vide hvad min hund koster.

En gang er jeg blevet kontaktet af nogle som ville låne Noah så deres hunhund kunne få et kuld hvalpe – arr vel.

• #16   3. jan 2013 Hi hi man kan jo ikke andet end komme til at grine : )

En lille pige sagde engang til sin mor, mor se den store gravhund, og pegede på Joy, ret sødt : )

En anden gang havde jeg stået noget tid og talt med en dame og hørt om nogle hunde hun havde haft , og hun fortalte mig en helt masse om hunde, hvor efter hun sluttede af med at sige at det var en rigtig sød labrador jeg havde : )

• #17   3. jan 2013 Trolden's far: Tro mig det gjorde vi også selv smiley Børn siger de sjoveste ting.

• #18   3. jan 2013 Kathrine
    hehe ja lili er meeeget maskuling - ikke sådan et fimsenavn som fx tyson eller king smiley
    Mange antager også Cleo er han, jeg synes nu også hendes navn er ganske feminint og desuden ser hun lidt fimset ud smiley

• #19   3. jan 2013 en gang da jeg kørte fra frederikshavn til fyn med toget og havde cleo med kom der en mand med toget i hobro. Han sad overfor mig og da jeg begyndte at pakke mine ting sammen går at stå af toget udbryder han "NEEEJ ER DEN LEVENDE - jeg trode det var en bamse!" Helt ærligt, nok ligger cleo meget stille - men SÅ stille. Og hvad regnede han med jeg var for en underlig en som sag og kælede med en bamse med tog tværs gennem jylland. Ikke så underligt han ikke henvendte sig til får smiley

• #20   3. jan 2013 Klaus - ja den hører vi også tit. Tit siger folk noget i retningen af "jamen det er jo også kune en hvalp" og ser så noget forundrede ud når jeg fortæller at cleo fx er 8år

• #21   3. jan 2013 Jeg har også hørt mange sjove ting med Fluffy engang imellem, den bedste er folk altid spørg om hun er en hvalp, og hun kan da ikke være mere en 6 mdr *LOL* Tja hun bliver så 8 år om 2 mdr *GG* Men hun er meget hvalpet i sin leg med ben alle steder smiley

Jeg bliver også tit spurgt om hun er schæfer eller korthåret collie *LOL* Men nej igen må jeg skuffe dem, synes ikke hun ligner nogen af de racer, men pyt smiley

Bazil bliver jeg bare spurgt om han er en cocker, og når jeg så siger han er en cavalier så spørg de om han ikke er meget lille, for den er jo normalt større end en cocker, og så tror de ikke på mig når jeg så siger den faktisk er mindre en en cocker *LOL*

• #22   3. jan 2013 Var engang en flok knægte der mente at Zita var en kamphund, tænker lidt det måtte være pga hendes røde tørklæde hun bar dengang?? smiley

Ellers er Chili blevet forvekslet med en kat, hehe smiley

• #23   3. jan 2013 Bella er også kun 1år og 4 måneder.. Men større bliver hun nu ikke.. medmindre hun begynder at spise sig tyk smiley
    Eller det endnu bedre spørgsmål som man modtager nogle gange..
    bliver hun større? også svare man jo så oprigtig som man nu er.. nej det gør hun ikke.. også taber de nærmest ansigtet bagefter ^^ fun fun smiley

• #24   3. jan 2013 Vi var på Corgi-juletur i Roskilde by i starten af december..

Der kommer et ægtepar forbi os - "Ej, se.. Det var da sjovt med så mange af den samme blanding".. Undskyld med når der står 10-15 af den samme tror du så det er en blandning? smiley

• #25   3. jan 2013 jeg synes det er sjovt at se, hvordan begrebet kamphund bliver brugt både i tråden her og i virkeligheden som om det skulle være en bestemt race eller type hund

• #26   3. jan 2013 Den med str. Hører vi også tit smiley ellers er der slædehund, ræv, akita, husky, ulv, dingo og så var der en dame der spurgte om han var en langbenet corgi smiley

• #27   3. jan 2013 Er engang blevet beskyldt for at være hundemishandler, for jeg havde hvertfald klippet hale og øre af min hund! smiley Okay, så leger vi det.. Prøvede at forklare damen at sådan var vufti altså født, men talte sku for døve øre smiley

• #28   3. jan 2013 Jeg var ude med min hund og min venindes hund. Min er en rotte/lab på 43 kg, mens min venindes hund er glathåret foxterrier/islandsk fårehund på 17 kg, begge hanner.
    De leger, og så spørger min ven som er med, om de er samme race, og om de så kunne få hvalpe med hinanden.
    Jeg blev nødt til at sluge mit halvkvalte grin før jeg svarede, blev så overrasket over spørgsmålet. Jeg måtte fint forklare hvad de var for nogle, og at hvis den ene var en hun kunne de da godt, men det ville være en enormt fjollet blanding. Han syntes ellers de kunne være søde, nogle rigtige banditter smiley

• #29   3. jan 2013 Både Chico og Onyx blev igår beskyldt for at være Chihuahua'er.
    Der var en lille dreng der spurgte sin mor om det ikke var nogle små hunde, så svarer moderen: "Jo, men sådan nogle chihuahua'er bliver ikke større". Hmm, synes nu bestemt ikke de ligner noget der minder om en Chi? Måske jeg bare ikke har sat mig ordentligt ind i racen. smiley

Så har jeg oplevet en flok unge tøser der mente at Onyx var en kat.
    Chico har af en flok unge udlændinge fået skyld for at være en rednose. Og ham den ene var 100% sikker på at Chico var rednose, for han havde selv en magen til derhjemme. -.-
    Derudover er Chico blevet kaldt ting som:
    Beagle blanding, basset hound, jack russel, amstaff, gravhund, whippet og da han var lille var der nogen der mente at han var en speciel kaninrace med korte ører.

Så jo jo, man hører nogle ting af og til. smiley

• #30   3. jan 2013 Jeg har fået en balle i hundeskoven for ikke at have mundkurv på min pitt bull. Jeg kiggede på mine hunde og spurgte hvilken en hun mente... det var så min hvide schæfer og hun kunne i hvertfald godt kende sådan en når hun så den ... godt så...

• #31   3. jan 2013 Hahahahahahah Sarah smiley

• #32   3. jan 2013 Min kæreste mener at Jensen er en rotte uden hale smiley

• #33   4. jan 2013 Hi hi jeg synes bare der er så mange gode i denne her tråd : )

Jeg kom også i tanke om en anden, da Joy var hvalp havde jeg også min gamle hund Faith, meget hurtigt blev Joy størrede end Faith, når jeg så gik tur kom det rigtig tit, nåh ser den lille hundehvalp sagde de så og pegede på Faith som altså var 9 år : )

• #34   4. jan 2013 Min får også tit "skyld for" at være hvalp, selvom hun er over 8 år.

Ellers er hun blevet kaldt ulveblanding, schæferblanding, slædehund m.m.
    Jeg kan så godt forstå det er svært at se, at hun er 1/2 golden retriever, og Keeshond er der ikke mange, der kender.

En, der mødte hende for første gang, udbrød: Nej hvor er den BLØØØD!!! smiley

• #37   4. jan 2013 Nå ja, og hvert forår/sommer skal jeg høre på bekymrede kommentarer om, hvor meget Keesha har tabt sig....Ja hun har tabt ca 2 bæreposefulde underuld *GG*

• #38   4. jan 2013 Da vi havde vores gamle Japanske spids, sagde en lille pige engang :Se mor, en ræv, der ikke er blevet malet endnu?????

Mange, især ældre mennesker forvekslede ham også med en hund fra deres barndom/ungdom nemlig en samojed (spids), som de kaldte den:)

• #39   4. jan 2013 LOL, Lykke....
    Utroligt ligefrem på en udstilling smiley

The Fish Nerd, ha ha...sikke en kamphund du har der smiley

• #40   4. jan 2013 Lillian, den med ræven var godtnok sød smiley

• #41   4. jan 2013 sikke en hyggelig tråd smiley
    Der er ikke noget mærkeligt ved hvad folk siger om trunte, alle kan se at hun er en tosset lab hvalp/unghund

Benjii derimod.....
    han blev ofte kaldt kamphund smiley
    Og når man så prøvede at forklare han var D/S-Podengo bla. skulle man først gentage "podengo" 5 gange og derefter forklare hvad der var for en hund og hvor den dog så kom fra........

• #42   4. jan 2013 Cody er blevet beskyldt for at være en kamphund en enkelt gang af en dame med en chi - hun trampede arrigt af, da jeg spurgte, om hun ville med hjem og se min DKK tavle på, at han var Labrador smiley

Så er han blevet beskyldt for at være en tæve i løbetid, fordi den anden hundeejers hanhund stod med hele snuden oppe i bagen på Cody, og den ville bare ikke høre, når ejeren kaldte. Han trampede så også fornærmet af, da jeg spurgte, hvor mange tæver med pistol under maven han kendte til smiley

• #43   4. jan 2013 At min 6 mdr gammel DdB hvalp, var en pitbull terrier og var ulovlig.

At jeg endlig ikke måtte give hunden ost, for så ville jeg ødelægge dens lugtesans og den ville ikke kunne gå spor.

• #44   4. jan 2013 Ha ha ja man hører meget *GG*

Det er dog lidt tragikomisk at mange af de uvidende/spøjse kommentarer kommer fra folk, som selv er hundeejere

• #45   4. jan 2013 Jeg har prøvet med en basse hound jeg har passet at få af vide at det var en blod hund og en gavhund de havde blandet, og derfor kunne der ikke være papire på den.
    Ellers ligner jackline alverden langhåret små racer, men svenskerne tror hun er en ren tibbe. Og så må der jo være igen gravhund i hende pga hun set så lavbenet ud.. Hehe

profilbillede
  • #46   4. jan 2013 Altså der er jo ingen der gætter på Bolognese. Men de fleste gætter da på noget lignende smiley

• #47   4. jan 2013 Ha !! Så skulle i prøve at have en Buller.
    Det sjoveste er nok dem der kommer fra børnene. "Se mor ! Damen går med en gris i snor!!". Selv helt små børn som knapt kan tale får alligevel fremsagt "Gis" (gris), når de får øje på mine to grise. Er blevet stoppet af en dame som ellers havde passeret os som bare måtte vide om det der faktisk var en "race" eller en blandingshund ?

God dag til jer alle

• #48   4. jan 2013 Vi hører mange forskellige ting, bl.a.:
    - Se ulven
    - Skal de ikke have blå øjne?
    - Er det ikke en fejlfarve
    - Det er da vist en kamphund (mit svar tilbage: du ser for meget fjernsyn og mangler desuden nye briller)
    - De er godt nok agressive (Nej de har bare meget lyd)
    - De skal da løbe mindst 10-20 km hver dag (ja det kan de godt, men behøver ikke, hvis de bruges på andre måder)
    - Trækker den dig? Det er da synd for den! (uha ja, for det er de jo ikke lavet til?!)
    - Åh! den bider min hund (nej! Den leger med munden)

Mange af tingene er sagt af hundefolk. Stakkels hunde, som går rundt og bliver så misforståede af deres ejere.

• #51   4. jan 2013 Hvis i er i tvivl, så er Franco en dalmatiner!

I hvertfald hvis man spørger størstedelen af dem vi har mødt hehe smiley
    Er også blevet spurgt et par gange om hvad han er en blanding af (ehm. ren GD)

Og ellers får han ALTID kommentare på hans poter smiley
    "GUD nogle store poter" "Kan han godt bevæge sig rundt uden at snuble" "Han bliver da godt nok stor hva? prøv lige at se de poter"

Hehehe

profilbillede
  • #52   4. jan 2013 Baronesse:)

Uha, nu bliver jeg helt bange for min hund, han er pekingeser og elske råt kød............

• #54   4. jan 2013 Ollie er blevet kaldt Schæfer - hmmm.. Så må hun jo have det berømte "minigen" smiley
    Qira en Toller.. Ja joe.. Med lidt god vilje ligner hun vel på poternes aftegn?
    Mystique er blevet kaldt husky og malamute, men den kan jeg så bedre forstå..

• #55   4. jan 2013 Når jeg har gået med Cody er jeg tit blevet spurgt: "Han er da ikke så gammel vel?" Nej, han er kun 2 år smiley
    Og så er han blevet kaldt rotte og alle de der typiske ting som chihuahua'er bliver kaldt.

Med Lobo er jeg blevet spurgt:
    Hvilken race han er? (hvid schweizisk hyrdehund, og så skal man så lige forklare hvad det er)
    Om der er ulv i ham.
    Da han var 4-5 mdr gammel sagde folk tit: "Han er da voksen er han ikke?" smiley
    Så har der været en enkelt der bestemt mente han måtte være en form for slædehund.
    Og så er der en del der har spurgt: "Hvordan holder du en hund der vejer mere end dig?" Selvom jeg bliver smigret så er det nu altså ikke helt sandt at han vejer mere end mig smiley

EDIT:
    Nåår ja, da han var mindre blev vi tit spurgt om han altid ville have så store ører smiley

• #56   4. jan 2013 Men ellers "Den børster du nok hver dag?" den mest gennemgående her. Det er vel klart - det er jo pelsen folk ser..
    Og når folk ser vi har 4 kg's hunde sammen med de store på 30 kg. "Ej - tør i virkelig det?".. Ja for vi - og hundene - ved hvem der har bukserne på smiley

• #57   4. jan 2013 hahaha... blind hund???

Min Tervueren blev engang kaldt en polarræv som hvalp. Lia er blevet kaldt en sort samojede, flatcoated retriever og de sædvanlige schæfer-blanding og collie blanding.

Det seneste jeg har været ude for, og her blev jeg faktisk lidt fornærmet, var en kvinde som synes det var noget mærkeligt noget at jeg kun ville lade Lia være alene hjemme i 7 timer og så foreslog at næste gang vi skulle til fest sammen hos en fælles ven, så kunne jeg bare tage Lia med da hun boede i nærheden og så kunne vi lukke hende sammen med kvindes tæve og lade dem lege sammen hjemme hos hende mens vi var til fest.

Da jeg så forklarede at jeg ikke synes det var en god ide at lukke to fremmede, voksne tæver sammen uden opsyn (og da især ikke en racetypisk Groenendael som min), ja, så mente hun at jeg ikke havde trænet min hund godt nok. Ooooookay...

Der var så kommet andre "ekspert" hundeudtalelser fra hende gennem aftenen der havde fået mig til at kløjs i middagen, så jeg burde nok have været forberedt. smiley

• #59   4. jan 2013 Da jeg stadigvæk havde Roxy og kom gående med hende og Giz, sagde de små børn altid " se maskehundene, de er tegnet på samme måde"

Det kunne jeg lidt bedre leve med end når der blev sagt " Eiiiiij, se Peter Lundin- hundene" smiley

• #60   4. jan 2013 hehe hold op nogle udtalelser man skal udsættes for!!! det mest tankevækkende synes jeg ofte er at mange af dem kommer fra andre hundeejere. At man når man ikke har hun ikke aner en kæft om dem det kan jeg til nød forstå. Men at man ikke sætter sig ind i hunde generet når man selv har en af slagsen - det forstår jeg simpelthen ikke.

Da jeg trænede et hvalpehold kom der er en dame med en rottweilerhvalp. Hunden var tydeligvis usikker på hende og ville fx ikke tage øjnkontakt og sendte mange dæmpende signaler. Jeg foreslog hende at hun satte sig ned til hendes 9 uger gamle hvalp så hun blev kvapt så stor og farlig og det blev lettete for hende at skabe kontakt - hvortil hun svarede "nej det kunne jeg aldrig finde på - det må man altså ikke med sådan en hund her, hvis den hoved kommer over dit så tager den magten"

har oplevet en hundetræner som mente det var en god ide at slippe alle 14 hvalpe fri på samme tid i en lille hvalpegård og så kunne ejerne jo gå ind i klubhuset mens hundene legede...

• #61   4. jan 2013 Nå ja, og så har jeg af en ejer af en Labrador-tæve uden stamtavle fået at vide, at Cody ikke var ægte, fordi han ikke har en sort plet på tungen!?! Da jeg så sagde, at han havde stamtavle fra DKK, så påstod trunten sq, at det var en falsk tavle fra en falsk opdrætter. Der rystede jeg så på hovedet og gik min vej.

• #62   4. jan 2013 Turbovovserne - den med Peter Lundin har Franco osse fået smiley

• #63   4. jan 2013 desuden får jeg også tit kommentaren "kan hunden ikke gå selv!" når en af mine hunde sidder i tasken på ryggen. Og jo de kan fjols! de har lige gået hjem fra nabobyen langs stranden (15km) og får nu et hvil det sidste stykke - du til gengæl har gået ca 400 meter med din vovse i snor ned til købmanden - suk...

Desuden bliver maaaange gæster her forargede over at cleo må ligge på sofabordet og sove - og mange når at sige til hende "nej kan du gå ned det må du ikke" hvortil jeg må forklare at jo det må hun gerne.

• #64   4. jan 2013 CMP - jeg ville nu også lure lidt, hvis jeg kom på besøg et sted, hvor hunden ligger på sofabordet smiley Det er absolut no-go hos mig (og også grunden til at jeg ikke vil have kat!).
    Men jeg ville respektere, at sådan er det i en andens hjem og her kan jeg ikke bestemme ud fra mine egne grænser smiley

• #66   4. jan 2013 Baronesse - jeg har før haft katte indendørs. Og de kom hverken på spise-, sofa- eller køkkenbord, når jeg var hjemme. Men de sprang derop, når jeg ikke var hjemme. Og det gider jeg ikke - jeg er sart hvad det angår smiley Så ingen kat hos mig igen smiley

• #67   4. jan 2013 Linda L: Ja, det er bare mig der er et fjols. Havde jeg dog bare socialiseret hunden ordentligt dengang hun var hvalp. smiley

• #68   4. jan 2013 Da vi havde kat, kom han ikke på bordene overhovedet. Han lærte det hurtigt.
    Han havde heller ikke kattebakke inde, han gik altid til døren som en hund, og kunne holde sig en hel dag mens vi var på arbejde.
    Vi havde en bakke stående i starten, men da han ikke havde brugt den i et par år røg den ud.
    Så en kat han nemt lære..

• #69   4. jan 2013 Smukke katte smiley

• #70   4. jan 2013 Ejj du kan da ikke sammenligne dine katte med Lundin smiley Så hellere Batcats - det andet ville være dyrplageri smiley

• #71   4. jan 2013 haha, sikke nogle ting som folk siger altså.
    Den jeg har hørt oftest med Lobsen er: "Når du har en hvid hund skal han så ikke vaskes når han bliver beskidt?" Og så står jeg med et kæmpe smil på læben og forklarer at Lobo er 100% selvrensende. Mudderet skal bare tørres og så falder det af helt af sig selv smiley

• #72   4. jan 2013 Så kan du da slet ikke kalde ham Lundin, for han en grum mistanke om at den ægte Lundin ikke er den hurtigste knallert på havnen smiley
    Fritz er et fint katte navn smiley

• #73   4. jan 2013 Det er godt nok ikke min hund, men min moster og jeg gik en tur med min Fætters hund (Siberian husky) i gennem en gå gade, da en mand siger "Det er da synd for den hund, den høre da til på grønland og de kolde steder"

• #74   4. jan 2013 Alvin er også blevet beskyldt for at være dalmantiner smiley
    Og da jeg fik ham spurgte Naboerne "slulle du ikke have en hvalp?"
    Og den med de store poter høre vi også tit...

Når folk ser Trofast siger de tit "han må da være MINDST 10 år gammel!" aaarh rolig nu. Han er 4 smiley

• #75   4. jan 2013 Jeg møder tit folk som kalder Bella grim eller en uheldig blanding. Jeg synes det er ret uhøfligt. Folk har selvfølgelig ret til deres mening, men det er jo min lille baby, og ingen har lyst til at høre at ens baby er grim. Jeg synes jo selv hun er det sødeste i hele verden smiley

profilbillede
  • #76   4. jan 2013 Århh hun er da sød smiley

• #77   4. jan 2013 Nåhr, hvor er hun sød smiley

• #78   4. jan 2013 Min tidligere hund, som var en blanding mellem schæfer, collie og noget slædehund, havde ikke den mest heldige pelsfordeling som hvalp og blev af et par knægte engang kaldt "en rotte med ørevarmere", ha ha.

Nu hører jeg tit "der er da noget rottweiler i den" eller "hvad er den en blanding af?". Jeg har endda engang hørt en mand sige "sådan en hund har jeg også haft engang!2. Det viste sig at være dobermann han mente...

Kommentér på:
Folks sjove udtalelser om hunden

Annonce