1.063 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

HD/AD pris Odense og omegn HD/AD pris Odense og omegn

Jeg står for at skulle have Humle HD/AD-fotograferet, og er igang med at tjekke priser.

Vi bruger normalt Højby Dyreklinik, men jeg tror, de er i den dyre ende, undersøger det selvfølgelig nærmere, og vil helst bruge dem... Men omvendt vil jeg ikke betale overpris.

Foreløbigt har jeg fundet Årslev Dyreklinik, som tager 1872 incl. bedøvelse - det synes jeg lyder rimeligt.

Ringe dyrehospital tager 1928 incl. bedøvelse.

Kender I mon nogen af overstående - eller har andre I kan anbefale i Odense eller omegn (vi bor i det sydøstlige Odense)

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HD/AD pris Odense og omegn
  • #1   3. jan 2013 Hvor langt er I villige til at køre? Jeg bruger Brenderup Dyreklinik. Og jeg gav ca 1400 kr for HD på min tæve, men det er efter vægt prisen ligger.

• #3   3. jan 2013 Efter vægt er en dårlig forretning for os ;0) Humle er en broholmer på 65 kg...

• #4   3. jan 2013 Vi bruger Årslev dyrehospital til dagligt og de er simpelthen så søde og ikke mindst dygtige:) så dem kan jeg klart anbefale:)

• #6   3. jan 2013 jeg kender nogen som har fået taget HD, AD og forben til 1000kr for en hund på ca. 25kg. men du skal ikke kun tænke på prisen, ikke alle dyrlæger er lige gode til at tage HD billeder perfekt. held og lykke smiley

• #7   3. jan 2013 Tænker heller ikke kun på prisen - når man køber Broholmer forudbetaler med HD/AD-røntgen til selskabet som en sikkerhed for, at man får undersøgt sin hund, så har allerede betalt.

Ved bare fra en undersøgelse lavet af Broholmerselskabet på Sjælland at priserne der kan svinge med op til 1000 ,- - og det synes jeg er meget. Jeg dropper ikke min egen dyrlæge for et par hundrede kr - men er der betydelig prisforskel, og har jeg tillid til den "billige", vælger jeg det...

Jeg har også kun hørt godt om Årslev :o)

• #8   3. jan 2013 Jeg bruger Ringe og Ayoe, er rigtig god til at tage røngten billeder, hun går meget op i, at de skal ligge rigtigt.

• #9   3. jan 2013 Årslev er sindsyg dygtige!! Jeg har brugt dem til både heste og hunde og katte og super betjening og service

• #11   4. jan 2013 Nå - det ender med egen Dyrlæge - Højby Dyrklinik. De overraskede med en pris på 1900, så der er booket tid til d. 21. januar....

Kommentér på:
HD/AD pris Odense og omegn

Annonce