{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.447 visninger | Oprettet:

Jeres forhåbninger for år 2013 {{forumTopicSubject}}

Nu hvor året lakker mod enden synes jeg det er på sin plads med en tråd om hvad i har af forhåbninger for år 2013 smiley

Jeg lægger ud:

På det hundemæssige plan håber jeg, at vi i 2013 finder ud hvad Chilli fejler, om det kan behandles og forhåbentlig får styr på det. Samtidig håber jeg at Nellie dropper lidt af sin kræsenhed og vi får mulighed for at starte til agility til sommer smiley

Personligt håber jeg at mit internationale semester som begynder til februar bliver en succes og jeg får en masse ny viden og bekendtskaber. Og så glæder jeg mig til at komme helt på plads i min nye lejlighed. Til sidst håber jeg at 2013 bliver et lidt bedre hvad angår sygdom i familien

Hvad er jeres forhåbninger? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres forhåbninger for år 2013
  • #2   29. dec 2012 Hunden - at han forbliver rask og skadesfri. At han når lidt af de træningsmål, vi håber på.

    Personligt - at jeg får tilkendt førtidspension og at det kan bringe lidt ro over krop og sjæl.


  • #3   29. dec 2012 Min lillebror blev slået ihjel i 2012 i en frygtelig bilulykke. Og de sidste par år har vi sammenlagt mistet 7 familiemedlemmer, så jeg håber 2013 bliver et år UDEN dødsfald.
    I hundeverden har jeg udstillet Diana, men pga manglende pels har jeg besluttet at trække hende næste år, så jeg er uden udstillingshund - og kommer til at skulle finde en ny i 2013....Desuden skal jeg starte op på en ny arbejdsplads, så jeg håber 2013 endelig bliver året, hvor der er lidt fremgang


  • #6   29. dec 2012 På hundefronten: jeg håber at mine vagter på arbejdet kommer til at ligge så jeg kan starte til lydighed med Bella til foråret gennem Spaniel Klubben smiley det ville jeg rigtig gerne gøre mere ud af nemlig, selvom hun lystre rigtig fint. Egentlig også bare for hyggens skyld.

    På den personlige front: holde fast i mine gode trænings- og madvaner, måske få lidt mere markerede muskler og løbe 10 km til næste Vejle Ådal løb på under 1 time.


  • #7   29. dec 2012 well...

    for Zoe - at hun forbliver en glad, sund og aktiv mops smiley

    for mig - jaaa... at jeg finder ro, i min krop, i sjæl og i sind - og at jeg kan mærke kærligheden igen.....--


  • #8   29. dec 2012 For mig, og hundene, at loven om listehunde bliver fjernet...

  • #10   29. dec 2012 Hundemæssigt: At vi kommer til bunds i Lulus allergi. Måske, hvis det perfekte tidspunkt og den perfekte hvalp byder sig, ville det nu heller ikke være at kimse af.

    Personligt: At jeg bliver fastansat et sted, hvor jeg er glad for at være, når jeg er færdig med min uddannelse til sommer. For kæresten ønsker jeg, at han bliver rigtig glad for sit nye studie, når han starter en ny uddannelse til september.
    Og så ville det være dejligt med en smule mere økonomisk frihed i forbindelse med en fastansættelse, så det hele ikke bliver fuldstændig håbløst, når kæresten overgår til SU igen.
    Og så håber jeg alt det bedste for alle dem jeg elsker og holder af smiley


  • #12   29. dec 2012 På hundefronten: At Asti får sin færdselsprøve, og måske endda et par IPO prøver smiley At hun forbliver rask, frisk og sund smiley
    At vi får en ny mini bull som er sund & rask på alle leder og kanter og så må den da også gerne kunne gøre sig på udstillinger smiley

    Privat: at jeg fortsætter med at få mere styr på min sygdom, at jeg får tilkendt flexjob og finder et godt arbejde og at kæresten ka forblive i hans job smiley

    True angels - Skal du flytte til Holland?? Spændende smiley Er det grundet job eller?


  • #13   29. dec 2012 Jo da smiley Men det ene hindre jo ikke det andet smiley

    DET glæder vi også da også helt enormt til *G* hehe Bare ikke alt der handler om den lille nye endnu smiley


  • #15   29. dec 2012 For hunden: At han bliver ved med at være glad, sund og ligeså trænings glad som han er nu.

    For mig: At jeg taber nogle kilo, at jeg kan forbedre mig i skolen og bliver bedre til at planlægge. Også håber jeg på et godt år for familien,


  • #17   29. dec 2012 For hunden: At han bliver glad for at bo på landet.
    For os begge: At vi får ny hvalp
    For mig: At jeg bliver glad for at bo på landet. At jeg fortsat vil se mine unger i ny og næ, og ikke kun når jeg TVINGER dem til mit selskab. At jeg finder en ordentlig internet udbyder med ikke alt for langsomt internet og helst også TV.


  • #18   29. dec 2012 Lad os håbe det ja smiley Kunne være rart at være undtagelsen der bekræftede reglen smiley hehe

  • #20   29. dec 2012 True - Hvor er det sejt gjort !!! Jeg turde sgu nok ikke smiley Hvilken uddannelse er det??

  • #21   29. dec 2012 Med hundene, at vi får et dejligt C kuld og måske endda et D kuld. At vi får deltaget på nogle udstillinger og til lidt rally prøver.

    Personligt, at fødslen af vores førstefødte går godt, at hun er sund og rask, og ja så glæder vi os bare til at lære hende at kende smiley


  • #22   29. dec 2012 Jeg drømmer om at blive ejer af nr. 2 hund i det nye år.

    Og for os mennesker i huset, har vi en drøm om at flytte i hus inden længe. Kæresten bliver fastansat når elevtiden er overstået til sommer og eftersom vi ingen gæld har burde der være mulighed for et lån.

    Og hvis der er overskud vil vi seriøst overveje om det er tid til en familie forøgelse fra 2 mennesker til 3 smiley Dette bliver dog kun til noget hvis jeg ikke bliver ansat når min elevtid er ovre til sommer.


  • #23   29. dec 2012 Mine forhåbninger til 2013........
    Tjaaaa lad os se:

    1: At 3 bekendte jeg har, får et rigtigt godt 2013 hvor de får noget af det de har behov for smiley

    2: Tjaaa det må tiden vise, der er jo mange ting jeg kunne tænke mig men omvendt så er der andre der har mere brug for det end mig.....
    Jo at komme på ferie, kunne så godt tænke mig at komme ned og se langeland igen eller sådan noget smiley


  • #25   29. dec 2012 For hundene: At Layney ikke for flere kræftknuder, og at de alle 3 forbliver sunde og raske. Målsætningen med agilityen er at få Layney og Audi udtaget til DM.

    Ellers håber jeg min arm bliver helt tip top oven på operationen og at jeg kan starte på arbejde igen i løbet af februar. At jeg snart får en ny bil. At jeg får 110% styr på økonomien. Og at mine venner og familie ikke kommer til at fejle noget slemt!


  • #26   29. dec 2012 Mine forhåbninger til næste år for vovsen. At han bliver ved med at vise fremskridt på det ene og det andet plan.

    Og for mit vedkommende, at 2013 bliver bedre end 2012.


  • #27   29. dec 2012 2013 bliver forhåbentligt et rigtig godt år for vores lille familie!

    Med Asmund håber jeg at vi kan nå nogle af de mål jeg har sat mig for hans træning.

    For min søde kæreste håber jeg at det kommer til at gå forrygende på hans nye job, som han starter på den 2. januar smiley

    For mig selv håber jeg på at blive ordentligt rask, både i krop og sind, og at jeg når mit mål om at starte på og med tiden færdiggøre min uddannelse.

    Og så hååååber jeg at 2013 byder på en godt start på mit snarlige ægteskab smiley


  • #28   29. dec 2012 At Laikas hofteprotese operation går godt og efterfølgende genoptræning også går godt :o)

  • #30   29. dec 2012 for hundenene: Alvin skal gerne blive en stor og flot hanhund der skal passe på.. og så håber jeg på at starte til hundetræning..
    Fenris skal til dyrlægetjek fordi vi mistænker at han har allergi og har dårlig hjerte. så jeg håber dyrlægen har noget positivt at sige! og igen, håber vi kan starte til hundetræning.

    for mig: håber på at flytte i lejlighed med hundene. at lægerne finder ud af hvad jeg fejler, så jeg kan starte på udannelse.. håber at komme til at tage hundeholder uddannelsen. og sp skal jeg starte på kørekort i januar!


  • #31   29. dec 2012 Jeg håber på et 2013, uden sygdom hos familie og venner.

    I dag har jeg lige mistet min kære veninde Joan, som jeg har lært at kende her på HG. Hun sov ind efter lang tids sygdom.
    Mine tanker går specielt til hendes mand og familie, og jeg håber at 2013 bliver et godt år for dem, trods sorg og savn.


  • #32   29. dec 2012 Mine forhåbninger på hundefronten:

    at Cleo for det bedre med hendes gigt, bliver mere aktiv osv.
    at jeg kommer godt igeng med konkurrencerne med BeeJay
    At alle hundene forbliver sunde, raske og glade

    Derudover:
    At jeg for mulighed for at læse en kandidat i pædagogisk sociologi og at jeg findet er perfekt sted at bo i forbindelse med dette.
    Ja og så at jeg vinder den store gevinst i lotto


  • #33   29. dec 2012 Jeg håber 2013 bliver et år med tid til at finde lidt ind til sig selv igen.

    Jeg håber på mindre stress og at jeg består min eksamen og bliver statsaut. ejendomsmægler smiley At jeg får holdt ved min fitness træning.

    For hundene at de er sunde og raske, og at carlos rykker sig så vi snart kan komme til konkurrencer igen, vil gerne nå at han bliver A- hund, måske i 2014? Ellers må det blive rally- ambitionerne dér må komme løbende.


  • #34   29. dec 2012 Luca er en sund, rask og glad hvalp så der er ikke rigtig noget jeg kan ønske mig på den måde. Og det bliver ved at gå fremad med træningen. Men det jeg håber for 2013 på hundefronten er at vi skal prøve hunde udstilling. Og så ellers tage tingene som de kommer.

    Ellers håber jeg at jeg bliver rask igen og at det kommer til at gå bedre i skolen smiley


  • #36   29. dec 2012 I slutningen af dette år måtte jeg indse realiteterne og sige nej til en meget længe ventet hundehvalp...
    Jeg håber at jeg i 2013 kan få mulighed for at træne en hvalp fra ny, hvad end det bliver en lånehund eller min egen.

    Jeg håber at jeg stadig kan træne konkurrence med Belli, og at vi vil få nogle gode konkurrenceoplevelser.



  • #37   29. dec 2012 for hundene- håber på at finde et godt hjem til tello da han ikke skal tilbage til gamleejer og jeg ikke må beholde ham for kæresten. derudover håber jeg min trilæe forbliver sund og rask og at hun snart tager lidt nere på.
    for mig og kæresten- jeg håber vores forhold vil blive bedre, da vi har stire drømme for fremtiden og er godkendt til hus, men vi tør ikke flyttr på nuværende tidspunkt.


  • #38   29. dec 2012 Hanne - Det gør mig ondt at høre, at Joan ikke er her længere.
    Ulla - Joan har strikket masser af trøjer til rigtig mange af vores vapser,
    mine to inklusiv.


  • #40   29. dec 2012 Jeg håber først og fremmest at få mig et sted at bo med mine dyr, og et år uden dødsfald ville være fantastisk, ellers vil ejg bare gerne fortsætte mit dejlige job og undgå min ryg bliver værre

    På hundefronten, håber jeg på et godt år i udstillingsverden med Bazil og at han forbliver rask og frisk, og så håber jeg det bliver året hvor vi får taget nogen LP prøver med ham.

    Fluffy ved jeg ikke lige hvad jeg forventer, håber på hun er her noget tid endnu, men realistisk set ved jeg nok godt det bliver året hvor jeg må tage afsked med min pige, hun har slem HD meget dårlig lever og har nu nægtet at spise hendes lever diet i en mdr, hun taber sig mister pels (ligner noget der er løgn) og får flere og flere knuder rundt omkring og den jeg tidligere på året fandt i hendes bryst er vokset, men pga hendes lever kan vi ikke ligge hende i narkose smiley
    Det positive er hun ikke selv ved hun er syg, så hun leger og hygger stadig hele tiden smiley


  • #41   29. dec 2012 På min venneliste kan du finde Joan .-)

  • #42   29. dec 2012 Jeg håber bare at hundene bliver ved at være som de er, uden dem havde jeg ikke klaret et år med forfærdelig megen sygdom og dødsfald i familien, og et arbejdsår med det meste stress jeg nogensinde har prøvet..
    Så jeg håber at 2013 bliver mere roligt, og nogen finder ud af hvorfor jeg har ondt i maven meget af tiden....
    Men mange lange helende gåture med tøserne, det ser jeg frem til


  • #44   30. dec 2012 Hmm....
    På hundefronten håber jeg at Noddy klarer c-holdet godt og efterhånden bliver voksen og fornuftig.

    Personligt; at det bliver et år med ro og fremgang omkring min lille familie. At børnene stadig stortrives, at vi får bygget til, at min mand får lidt mere luft i hverdagen, at jeg får overskud til min hest igen, og at min far finder ro på en eller anden måde...


  • #45   30. dec 2012 For hundene - At de forbliver sunde og raske og at de ikke bliver udsat for endnu et overfald (Kato har været udsat for 4 i år og Dutten 1)..

    For mig - At mit forhold bliver godt igen (det er rigtig godt på vej).. At jeg kommer så langt med min angst så jeg kan passe et job eller en uddannelse igen.. At der bare generelt kommer mere positivitet i mit liv og i min hverdag, for syntes nu nok at jeg har haft nok negativt..
    Og at jeg finder et andet sted at bo hvor jeg må have begge hunde og katten med.. Og meget gerne et sted hvor jeg på et tidspunkt (om 2-3år) kan få hund nr. 3..


  • #46   30. dec 2012 Ulla - Joans mand har lavet en sidste hilsen på video, til minde om hende.

    http://www.hundegalleri.dk/video/off_topic/37136-en_sidste_hilsen


  • #47   30. dec 2012 håber min kæreste bliver rask... eller i det mindste får det bedre...

    håber min hund bliver ved med at være så dejlig som den altid har været


Kommentér på:
Jeres forhåbninger for år 2013

Annonce