Jeres forhåbninger for år 2013 {{forumTopicSubject}}
Nu hvor året lakker mod enden synes jeg det er på sin plads med en tråd om hvad i har af forhåbninger for år 2013
Jeg lægger ud:
På det hundemæssige plan håber jeg, at vi i 2013 finder ud hvad Chilli fejler, om det kan behandles og forhåbentlig får styr på det. Samtidig håber jeg at Nellie dropper lidt af sin kræsenhed og vi får mulighed for at starte til agility til sommer
Personligt håber jeg at mit internationale semester som begynder til februar bliver en succes og jeg får en masse ny viden og bekendtskaber. Og så glæder jeg mig til at komme helt på plads i min nye lejlighed. Til sidst håber jeg at 2013 bliver et lidt bedre hvad angår sygdom i familien
Hvad er jeres forhåbninger?
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Personligt - at jeg får tilkendt førtidspension og at det kan bringe lidt ro over krop og sjæl.
okt 2012
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 2.615
I hundeverden har jeg udstillet Diana, men pga manglende pels har jeg besluttet at trække hende næste år, så jeg er uden udstillingshund - og kommer til at skulle finde en ny i 2013....Desuden skal jeg starte op på en ny arbejdsplads, så jeg håber 2013 endelig bliver året, hvor der er lidt fremgang
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 309 Svar: 1.765
På den personlige front: holde fast i mine gode trænings- og madvaner, måske få lidt mere markerede muskler og løbe 10 km til næste Vejle Ådal løb på under 1 time.
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
for Zoe - at hun forbliver en glad, sund og aktiv mops
for mig - jaaa... at jeg finder ro, i min krop, i sjæl og i sind - og at jeg kan mærke kærligheden igen.....--
aug 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 5 Svar: 152
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.694
Personligt: At jeg bliver fastansat et sted, hvor jeg er glad for at være, når jeg er færdig med min uddannelse til sommer. For kæresten ønsker jeg, at han bliver rigtig glad for sit nye studie, når han starter en ny uddannelse til september.
Og så ville det være dejligt med en smule mere økonomisk frihed i forbindelse med en fastansættelse, så det hele ikke bliver fuldstændig håbløst, når kæresten overgår til SU igen.
Og så håber jeg alt det bedste for alle dem jeg elsker og holder af
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 241 Svar: 5.959
At vi får en ny mini bull som er sund & rask på alle leder og kanter og så må den da også gerne kunne gøre sig på udstillinger
Privat: at jeg fortsætter med at få mere styr på min sygdom, at jeg får tilkendt flexjob og finder et godt arbejde og at kæresten ka forblive i hans job
True angels - Skal du flytte til Holland?? Spændende Er det grundet job eller?
jul 2008
DET glæder vi også da også helt enormt til *G* hehe Bare ikke alt der handler om den lille nye endnu
apr 2010
Følger: 5 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 138 Svar: 1.911
For mig: At jeg taber nogle kilo, at jeg kan forbedre mig i skolen og bliver bedre til at planlægge. Også håber jeg på et godt år for familien,
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 104 Svar: 5.037
For os begge: At vi får ny hvalp
For mig: At jeg bliver glad for at bo på landet. At jeg fortsat vil se mine unger i ny og næ, og ikke kun når jeg TVINGER dem til mit selskab. At jeg finder en ordentlig internet udbyder med ikke alt for langsomt internet og helst også TV.
jul 2008
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 241 Svar: 5.959
nov 2008
Følger: 14 Følgere: 37 Hunde: 5 Emner: 126 Svar: 1.725
Personligt, at fødslen af vores førstefødte går godt, at hun er sund og rask, og ja så glæder vi os bare til at lære hende at kende
mar 2010
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 91 Svar: 3.103
Og for os mennesker i huset, har vi en drøm om at flytte i hus inden længe. Kæresten bliver fastansat når elevtiden er overstået til sommer og eftersom vi ingen gæld har burde der være mulighed for et lån.
Og hvis der er overskud vil vi seriøst overveje om det er tid til en familie forøgelse fra 2 mennesker til 3 Dette bliver dog kun til noget hvis jeg ikke bliver ansat når min elevtid er ovre til sommer.
jul 2010
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 210 Svar: 3.384
Tjaaaa lad os se:
1: At 3 bekendte jeg har, får et rigtigt godt 2013 hvor de får noget af det de har behov for
2: Tjaaa det må tiden vise, der er jo mange ting jeg kunne tænke mig men omvendt så er der andre der har mere brug for det end mig.....
Jo at komme på ferie, kunne så godt tænke mig at komme ned og se langeland igen eller sådan noget
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 74 Svar: 2.013
Ellers håber jeg min arm bliver helt tip top oven på operationen og at jeg kan starte på arbejde igen i løbet af februar. At jeg snart får en ny bil. At jeg får 110% styr på økonomien. Og at mine venner og familie ikke kommer til at fejle noget slemt!
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 1420 Hunde: 1 Emner: 37 Svar: 7.442
Og for mit vedkommende, at 2013 bliver bedre end 2012.
feb 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 35 Svar: 307
Med Asmund håber jeg at vi kan nå nogle af de mål jeg har sat mig for hans træning.
For min søde kæreste håber jeg at det kommer til at gå forrygende på hans nye job, som han starter på den 2. januar
For mig selv håber jeg på at blive ordentligt rask, både i krop og sind, og at jeg når mit mål om at starte på og med tiden færdiggøre min uddannelse.
Og så hååååber jeg at 2013 byder på en godt start på mit snarlige ægteskab
maj 2004
Følger: 14 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.065
mar 2008
Følger: 35 Følgere: 939 Hunde: 8 Emner: 350 Svar: 8.210
Fenris skal til dyrlægetjek fordi vi mistænker at han har allergi og har dårlig hjerte. så jeg håber dyrlægen har noget positivt at sige! og igen, håber vi kan starte til hundetræning.
for mig: håber på at flytte i lejlighed med hundene. at lægerne finder ud af hvad jeg fejler, så jeg kan starte på udannelse.. håber at komme til at tage hundeholder uddannelsen. og sp skal jeg starte på kørekort i januar!
maj 2008
Følger: 130 Følgere: 128 Hunde: 1 Emner: 1.425 Svar: 17.873
I dag har jeg lige mistet min kære veninde Joan, som jeg har lært at kende her på HG. Hun sov ind efter lang tids sygdom.
Mine tanker går specielt til hendes mand og familie, og jeg håber at 2013 bliver et godt år for dem, trods sorg og savn.
jun 2010
Følger: 42 Følgere: 62 Hunde: 11 Emner: 383 Svar: 3.516
at Cleo for det bedre med hendes gigt, bliver mere aktiv osv.
at jeg kommer godt igeng med konkurrencerne med BeeJay
At alle hundene forbliver sunde, raske og glade
Derudover:
At jeg for mulighed for at læse en kandidat i pædagogisk sociologi og at jeg findet er perfekt sted at bo i forbindelse med dette.
Ja og så at jeg vinder den store gevinst i lotto
okt 2007
Følger: 33 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 146 Svar: 2.590
Jeg håber på mindre stress og at jeg består min eksamen og bliver statsaut. ejendomsmægler At jeg får holdt ved min fitness træning.
For hundene at de er sunde og raske, og at carlos rykker sig så vi snart kan komme til konkurrencer igen, vil gerne nå at han bliver A- hund, måske i 2014? Ellers må det blive rally- ambitionerne dér må komme løbende.
sep 2012
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 100
Ellers håber jeg at jeg bliver rask igen og at det kommer til at gå bedre i skolen
jan 2008
Følger: 52 Følgere: 47 Hunde: 3 Emner: 743 Svar: 5.377
Jeg håber at jeg i 2013 kan få mulighed for at træne en hvalp fra ny, hvad end det bliver en lånehund eller min egen.
Jeg håber at jeg stadig kan træne konkurrence med Belli, og at vi vil få nogle gode konkurrenceoplevelser.
jul 2012
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 117 Svar: 2.617
for mig og kæresten- jeg håber vores forhold vil blive bedre, da vi har stire drømme for fremtiden og er godkendt til hus, men vi tør ikke flyttr på nuværende tidspunkt.
okt 2008
Følger: 37 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 3.788
Ulla - Joan har strikket masser af trøjer til rigtig mange af vores vapser,
mine to inklusiv.
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.349
På hundefronten, håber jeg på et godt år i udstillingsverden med Bazil og at han forbliver rask og frisk, og så håber jeg det bliver året hvor vi får taget nogen LP prøver med ham.
Fluffy ved jeg ikke lige hvad jeg forventer, håber på hun er her noget tid endnu, men realistisk set ved jeg nok godt det bliver året hvor jeg må tage afsked med min pige, hun har slem HD meget dårlig lever og har nu nægtet at spise hendes lever diet i en mdr, hun taber sig mister pels (ligner noget der er løgn) og får flere og flere knuder rundt omkring og den jeg tidligere på året fandt i hendes bryst er vokset, men pga hendes lever kan vi ikke ligge hende i narkose
Det positive er hun ikke selv ved hun er syg, så hun leger og hygger stadig hele tiden
okt 2008
Følger: 37 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 3.788
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.500
Så jeg håber at 2013 bliver mere roligt, og nogen finder ud af hvorfor jeg har ondt i maven meget af tiden....
Men mange lange helende gåture med tøserne, det ser jeg frem til
aug 2011
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 25 Svar: 300
På hundefronten håber jeg at Noddy klarer c-holdet godt og efterhånden bliver voksen og fornuftig.
Personligt; at det bliver et år med ro og fremgang omkring min lille familie. At børnene stadig stortrives, at vi får bygget til, at min mand får lidt mere luft i hverdagen, at jeg får overskud til min hest igen, og at min far finder ro på en eller anden måde...
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.537
For mig - At mit forhold bliver godt igen (det er rigtig godt på vej).. At jeg kommer så langt med min angst så jeg kan passe et job eller en uddannelse igen.. At der bare generelt kommer mere positivitet i mit liv og i min hverdag, for syntes nu nok at jeg har haft nok negativt..
Og at jeg finder et andet sted at bo hvor jeg må have begge hunde og katten med.. Og meget gerne et sted hvor jeg på et tidspunkt (om 2-3år) kan få hund nr. 3..
maj 2008
Følger: 130 Følgere: 128 Hunde: 1 Emner: 1.425 Svar: 17.873
http://www.hundegalleri.dk/video/off_topic/37136-en_sidste_hilsen
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 83 Svar: 749
håber min hund bliver ved med at være så dejlig som den altid har været
Jeres forhåbninger for år 2013