{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
821 visninger | Oprettet:

Fremlysning Mutte/Husky Hobro. {{forumTopicSubject}}

Har lige set denne på FB:

Håber nogen kan HJÆLP e... denne søde Malamute han, er fundet i dag i Hobro. Den var kortvarigt hos mig, men er nu på internat v Arden. Den er fremlyst hos politiet, men den er (endnu..) ikke meldt savnet. Den er reg i hunderegister i Litauen!.... Hvad dælen gør man for at hjælpe den!! den var stresset og virkede til at være træt, men inde var den rigtig rigtig sød og tillidsfuld. Lystrer kommandoer og var i fin fin pels- og foderstand. Vil i tænke over om den "siger jer noget".. man frygter jo at den er stukket af fra nogen på gennemfart i Dk... i det hele taget stukket af... el lukket ud af en bil... eller.....Vil meget! gerne hjælpe den.... kan nogen m racen evt have den boende, hvis plads på internat bliver problem?? Håber meget på hjælp... (alder gættes til ca 2-3 år), mange hilsner fra Annette (kontakt mig evt på 5133 5105 el Nordjyll Politi)

Af: Annette Bauer Hansen

(link fjernet)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fremlysning Mutte/Husky Hobro.
  • #2   27. dec 2012 har sendt dig en pb.

• #3   27. dec 2012 *Hej alle ! huuu ha.... sikke noget m den stakkels hitte-hund! Og 1000 tak til alle der er så søde at svare på opslag. Det er skønt så mange vil hjælpe. Situationen er at ejerne nok er fundet, men befinder sig pt i Litauen..! Hunden har været solgt til 3.mand, hvorfra den så nok er stukket af... er åbenbart ikke blevet omreg.... MEN den 1. ejer er spottet på fb af en anden som kender hunden, og derigennem er der v at blive skabt kontakt (de vil så åbenbart gerne have den tilbage nu). Vi håber at politiet så får parret chipnr m de papirer som ejerne vel skal fremvise/pas... Det viser sig så også, at der er tale om en stor SH og ikke en AM...synes ellers godt jeg kan kende forskel ;O) SÅ summasummarum er, at rigtig mange har vist omsorg, i tilfælde af en omplacering, hvilket er skønt ;O) Jeg opdaterer når jeg kender endelig løsning, eller der er brug for yderligere hjælp eller råd ;O) mange hilsner, Annette*

Kommentér på:
Fremlysning Mutte/Husky Hobro.

Annonce