{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
994 visninger | Oprettet:

Resultater fra Brøndby? {{forumTopicSubject}}

Nå så starter jeg en tråd...
Kan ikke finde den anden

Nelly vandt åben klasse med ck men blev ikke placeret i bedste tæve, men jeg er meget tilfreds for konkurrencen var vildt hård i dag!

Hun var så dygtig og løb super

Hun blev også junoirhandlet senere i Store Ring af Skilottes lillesøster, Pernille men hun blev ikke placeret blandt de 4 første, men de er jo også super mange..

Hun var dygtig og tog det virkelig i stiv pote når man tænker på at det var første gang i Store ring og efter 4 dage i heden...

Skilotte blev nr. 2 så det var bare så flot også!

Junes Jazzy var i Bedste Hvalp igen også...

Og seje Reese blev fandme BIR med super Vega - blæremås at slå 80 hunde som unghund - stort tillykke!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Resultater fra Brøndby?
  • #2   30. jul 2006 vi kigger jo kun i dag,,,,
    men frida´s opdrætter to med bosco cert (og er nu dansk champ lige som sin kuld bror og søster)og bir og gik i store ring (gruppen) og bliver 3...
    storet tillykke til michael og katrine

• #3   30. jul 2006 Kæmpe tillykke med det flotte resultat. Og selvfølgelig også tillykke til alle jer andre som deltog. min Athene fik ikke certifikat i dag hun kunne ellers være blevet dansk champ. men det må vente til en anden god gang. Hun løb rigtig flot og var meget samarbejdsvillig. Hun fik 1. præmie og 1. vinder og jeg er rigtig godt tilfreds med vores resultater for i udstillingsøjenmed er vi jo blot en flok grønskollinge.

/ Trine

• #4   30. jul 2006 Ih jamen tillykke Nicola..

Nelly er altså også en flot og dejlig pige!!!!

• #5   30. jul 2006 jeg ved ikke om i så, at der var lidt om udstiilingen i brøndby i go´ aften danmark, men det var ikke meget....

Måske der også kommer noget i nyhederne??

• #6   30. jul 2006 og jeg glemte helt at sige tillykke - sorry

• #7   30. jul 2006 Ja men hun er desværre for tyk - kan ikke slanke hende mere pga allergi/prednisolon - det ville ellers være spændende og se hvor langt i vi kunne nå, men det sker ikke

Regner ikke med at udstille hende mere - det er jo ikke for hendes skyld - hun kan sagtens leve uden ; )
    Så vi stopper mens legen er god og 4 dage med ck de 3 dage - det bliver nok ikke bedre!

Så nu er den lille bandit der skal - mødte nogle hollanske opdrættere som gik helt i svime over ham - de stod og målte og tjekkede tænder og sagde bare: Perfect perfect - de ville have vores mail og hjemmeside ; )

Så det vaer meget sjovt

• #8   30. jul 2006 Tillykke allesammen :o))

• #9   30. jul 2006 Det er sørme også nogle smukke hunde du har Nicola. Du skriver det ikke er for din hunds skyld du deltager - hvis skyld er det så for?

Vi har deltaget fordi vi begge synes det er sjovt og der er en god intimitet imellem os i ringen - den dag Athene ikke synes det er sjovt så stopper vi, men vi skal jo også give vores landsmænd i racen lidt modstand, og det gjorde vi så sandelig også he he...

• #10   30. jul 2006 Gitte P det var fra brøndby... nej det var ikke meget---

• #11   30. jul 2006 så er vi endelig kommet hjem igen.. ;o)
    Og sikke mange jeg mødte takket være Nicola.. *Gg*

Nå men choco blev udstillet lørdag og søndag
    Lørdag: blev han første vinder med CK og blev så nummer 2 ( der var kun 2 akita'er) *GG*
    Søndag: fik han bare en flad første.. dommeren han ville have mere ben.. WHAT! hvis choco ikke har ben hvad har han så.. *GG*

Også Juniorhandlede jeg jo ALLE 4 lange dage..
    Torsdag blev jeg nummer 3
    Fredag blev jeg nummer 3
    Lørdag ingen placering men jeg fik da lov til at prøve og gå med Moster gerda's Geister.. ;o) hiihi...
    Søndag blev jeg så nummer 2..

Så jeg er godt tilfreds.. ;o) hiihi..

• #12   30. jul 2006 Tillykke Nicola med det flotte resultat.

Det gik også OK med Baloo i dag, han fik 1. præmie og 1. vinder, men ingen CK. Han var simpelthen helt stegt, så han lignede lidt en "hængt" kat. Men jeg er tilfreds, for dommeren har før givet ham en 2. præmie.

Hilsen Gitte

• #13   30. jul 2006 Tilykke til jer alle....

Hvad betyder det at blive juniorhandlet?

• #14   30. jul 2006 Nicola, det så bare så godt ud da du var i ringen med Nelly:) Jeg ved jo ikke meget om welsh, men jeg er sikker på at hvis hun var i top form havde du vundet det hele i dag:)

Det har været en meget blandet weekend i SBT ringen, alle hundene har skiftet pladser, og og præmieringer næsten alle dage. En del har oplevet deres første 2.præmie.
    Ninja fik 1præmie alle dage m SL 3 af dem, og bedste placering var lørdag hvor han vandt klassen med sl og ck og blev 6bedste han ud af 9...

Desværre synes jeg at dommerene svingede alt for meget i type og tolkede standarten MEGET forskelligt...

Det har dog været et af de bedste udstillings arrangementer jeg har været til, har mødt utrolig mange søde mennesker og hunde. Gid det var sådan hvert år:)
    Bare trist at DKK, hele tiden skal annoncere om hunde i varme biler. Det er godt nok ikke til at fatte at folk er så ubegavede!!!!!

• #15   30. jul 2006 nej jeg fatter det sq heller ikke

tag de hunde fra de mennesker altså

jeg takker osse for 4 dejlige dage i selskab med rare og søde mennesker, jeg fik osse hilst på en masse takke være Nicola, og så har jeg været personlig heppekor hele weekenden for smukke Nelly, og lækre Izo og Eyzo, jeg havde den lille teorist med i går, og han tog det bare så flot alt det udstillingspjat, nu er jeg bidt af det, og GLÆDER mig til jeg skal i ringen, og håber jeg får lige så god opbakning som jeg har givet jer

tillykke til alle hundene, ejerne og handlerne

• #16   30. jul 2006 Så er vi også kommen godt hjem fra udstilling og har også haft en rigtig god oplevelse med arrengementet. Jokes blev 3. Bedste Han 3 udaf 4 dage og Jazzy blev BIR hvalp 3 dage udaf 3 ! Jeg er stolte over mine små prutter og en masse oplevelser rigere ;0)

• #17   30. jul 2006 Jeg syntes osse at det har været nogle kanon gode dage, jeg syntes at det var rigtig godt med de 4 dage, det satte nernerne lidt ned.. ;o)

Det gik ikke så godt med Cia de første to dage, hun fik 2 plads.. :o(

De sidste 2 gik rigtig godt, farmand Tobias handlede hende og det kunne sætte fut i den lille bedrager finke *GGGG* så nu har jeg trukket mig fra ringen og overdraget hende til farmand (hendes livs lys)
    Nå ja hun fik 1.2 begge dage.. ;o) og hun er lige kommet i mellemklassen.

• #18   30. jul 2006 Vi har også haft en dejlig men laang weekend *g*

Tillykke til jer alle med de fine resultater !

BIR June. ! Fandemig godt ! Det gør mig glad på dine vegne ! ( Ja og Geister syntes som vanligt hun er dejlig *s*)

Geister fik lør. 1. præm. 1. vinder og SL
    sønd. fik han 1. præm og 1 vinder..

Vi er sgutte kede af det da ! *s*

• #19   30. jul 2006 Skilotte - you rock ; )

Jeg synes du er over dygtig!!

Din søs er også godt på vej!

• #20   30. jul 2006 Nicola..
    Det gik da rigtig fint med Nelly !
    Jeg havde jo ikke bemærket dine flotte resultater tors og fredag *s*

Stort tillykke til dig !

Jeg syntes hun var den med den flotteste pels !
    Bare til din orientering *s*
    Men det sagde jeg vist også til dig ..

Knusere herfra
    Moster.

• #21   30. jul 2006 June: Tillykke med Jazzy, det var helt gået hen over hoved på mig, med hendes flotte resultat.

Taz blev kun udstillet lørdag, og der blev han 3. bedste han.

Tillykke med de flotte resultater til jer alle.

• #22   30. jul 2006 Trine - Nelly vil tusind gange hellere gå spor, agility eller alt muligt andet

Hun acceptere det men jeg kender min lille princesse godt nok til at vide at hun hellere vil alt muligt andet - specielt hvor næsen er med i det!

Alissa - tak, men du skal se Charlotte når hun går i ringen med "Lillebror" som hendes junoirhandler hund hedder - wow!

Synes hende der vandt i dag - hun trampede rundt som en elefant, ikke halvt så elegant som vores Skilotte!

Janne - du har været en super hjælpende hånd!
    Jeg var pave stolt da Nelly var i Store Ring, men det kunne du vel godt mærke : )

Moster - Geister er bare en smækker mås!

Alle jer der ikke var med - I gik glip af noget!

Jeg synes DKK har lavet et super arrangement - jeg synes det er gået så flot når man overvejer hvor vildt mange mennesker der har været med

Jeg overvejede ikke at melde Nelly til, men ihh jeg er glad for jeg gjorde det!

Det bedste ved hundeudstillingerne er (bortset fra at vinde, hvilket jeg ikke har prøvet endnu ; ) - er alle de dejlige mennesker man møder og snakker med - fedt at være sammen med andre mennesker der er lige så hundetossede som en selv!

• #23   30. jul 2006 Jamen så forstår jeg da godt at i stopper med det her halløj, men synes nu der er mere hun kunne opnå for hun er sgu megasmuk.

/ Trine

• #24   30. jul 2006 STORT - STORT TILLYKKE TIL JER ALLE HERFRA :-))

Det lyder til på alle måder, at have været 4 fede og lærerige dage *SS*

• #25   30. jul 2006 Hey tillykke med det........ =:o)

• #26   30. jul 2006 Ja lad os nu se - men skal udstille Murphy for første gang i Ballerup og jeg vil ikke skulle løbe fra ring til ring i total stress...

• #27   30. jul 2006 Nicola: ellers melder Assistenten sig klar igen, Tabuen er jo stadig for lille der

• #28   30. jul 2006 vi er lige kommen hjem - udmattet af 4 dage med hede - nej passer ikke, fredag regnede det jo ........ min lille Kira blev udstillet fredag og lørdag i hvalpeklasse og fik begge dage SL og racens bedste hvalp - udstillet af en fremmed ung tysk pige - men det gik fint - Kira blev ikke placeret i BIS hvalp - der var mega mange .......... Alle 3 hunde var med - vi boede på hotel, hvor der var 45 graders varme, uden overdrivelse .......... tror jeg har tabt 5-6kg i de dage vi har været borte ! hundene lagde sig fluks på sengene nu de er hjemme igen - og sover ! Det var nogle dejlige dage - fik desværre ikke set så meget udover de hunde, som den amerikanske dommer dømte (Diana Andersen) ............ var der nogen herfra, der blev bedømt af hende ?

• #29   30. jul 2006 Ja ellers må Ski Lotte hjælpe mig med Nelly belly i ringen - det er bare sjovere selv at gå i ringen, selvom jeg synes det var en fed oplevelse at se hvor smuk Nelly er fra alle sider og vinkler - med en sej handler der bare kan det der : )

Men det er federe at kunne sidde i ro og mag, og følge de forskellige og se resultaterne....

Normalt er gruppe 8 (Nelly) og gruppe 9 (Murphy) 2 forskellige dage, men selvfølgelig ikke denne gang hvor det er tæt på - typisk!

• #30   30. jul 2006 hehehe

ja så længe jeg ikke skal ind og løbe

jeg gruer for når jeg skal i ringen med Tabu, jeg har INGEN kondi og løber værre end mange af dem jeg har set i denne weekend

• #31   30. jul 2006 Pu jeg svedte altså også en del i dag!

• #32   30. jul 2006 ja, pyyyyh du lugtede osse

men ja, som jeg osse har sagt mange gange, Nelly er gudesmuk, og hvor var hun lækker smækker inde i store ring

• #33   30. jul 2006 Tillykke til jer alle (o:

Vores MIra fik også 1 præmie, og Buffys søn Hooch blev bedste hvalp, han var oppe imod Buffys datter Lovaz som vandt hos pigerne (o:.. så fredag var en god dag for os (o:

Også hyggeligt at se alle de andre staffer,, og seføli de 1000 andre racer derude!

• #34   31. jul 2006 Ehm.. Watsons bedømmelse... tja.. Dommeren brød sammen af grin og kaldte ham en kænguru da vi nærmede os...

Det blev til en 2. Præmie med udtalelse:
    Ung han-hund som nød turen. Trænger til (noget som jeg tror betyder udvikling) og træning.

Jeg går ud fra at det så ellers betyder at min hund er perfekt... smiley

• #35   31. jul 2006 Watson, den lille skørtejæger(staves?)

• #36   31. jul 2006 Janne *Albertslund* H

Du staver ganske glimragende.. smiley

• #37   31. jul 2006 thihi

jeg burde jo være skolelærer *GGG*

Kommentér på:
Resultater fra Brøndby?

Annonce