{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

Snu gammel hund :-) {{forumTopicSubject}}

Åhh hvor har jeg en skøn, klog og charmerende hund.
Siden torsdag må jeg nok indrømme, at jeg har forsømt hende lidt. Ikke så lange gåture, og ikke ned i baghaven, fordi hun kan komme over/igennem hegnet, så det har kun været korte gåture og fodersøg i den mindre forhave. Jeg skammer mig og har dårlig samvittighed. Og hvis ikke jeg havde det sådan i forvejen, skulle Keesha nok sørge for jeg fik det! :

Hun trissede lidt ulålmodigt rundt, peb og smågøede lidt, imens jeg sad og læste noget og ville så gå med hende lidt senere. Men hun bliver ved og skal nok tisse, så jeg vil lukker hende ud i forhaven sålænge.
Hunden spurter ned, ud ad døren, tisser i det vante hjørne....OG direkte ind igen og hen og dutter på hendes næsten nye sele, som hænger overfor døren. Uha! hun er glad for den sele og VED hvad den betyder smiley Ta' deen! dumme moar.....!!!! Eller bare Ta' den mor og gi mig den på, så vi kan komme AFSTED!!!!!!.

Det har hun ligegodt aldrig gjort før i sit 8 år lange liv.

Ihhh, de skønne dyr bliver ved med at overraske smiley ?

Har din hund overrasket eller lavet noget sjovt, som du vil dele med os? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snu gammel hund :-)
  • #1   17. dec 2012 ja min schæfertæve på 6 år gjorde det forleden.jeg spiste clemtiner og hun iggede lidt.så tog hun sit pivedyr og lagde på sofabordet og kikkede på mig med sine store brune øjne,jeg blev blød og gav hende et stykke,hun spiste det og tog så pivedyret på bordet igen,jeg gav et stykke mere og hun gentog,så fik et stykke og der blev sagt slut,men den kloge gamle tøs har ikk glemt det ,for hun gjorde det igen idag,heldigvis forstår hun ordet slut ,men hvor er de kloge de små

• #2   17. dec 2012 Nååårh hvor sødt. Ja hun lærte, uden klikkertræning *G*, at pivedyr udløser clementiner smiley

Det jeg synes er sjovt ved Keeshas dutten på selen er, at hun aldrig har gjort det før. Og hendes gamle liner, seler m.m. hænger altid der, og har gjort i 7-8 år.
    Måske er det den neonpink farve, hun bedre kan spotte/genkende, når de bare hænger?

Kommentér på:
Snu gammel hund :-)

Annonce