2. aug 2007 Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.164
Snu gammel hund :-) {{forumTopicSubject}}
Åhh hvor har jeg en skøn, klog og charmerende hund.
Siden torsdag må jeg nok indrømme, at jeg har forsømt hende lidt. Ikke så lange gåture, og ikke ned i baghaven, fordi hun kan komme over/igennem hegnet, så det har kun været korte gåture og fodersøg i den mindre forhave. Jeg skammer mig og har dårlig samvittighed. Og hvis ikke jeg havde det sådan i forvejen, skulle Keesha nok sørge for jeg fik det! :
Hun trissede lidt ulålmodigt rundt, peb og smågøede lidt, imens jeg sad og læste noget og ville så gå med hende lidt senere. Men hun bliver ved og skal nok tisse, så jeg vil lukker hende ud i forhaven sålænge.
Hunden spurter ned, ud ad døren, tisser i det vante hjørne....OG direkte ind igen og hen og dutter på hendes næsten nye sele, som hænger overfor døren. Uha! hun er glad for den sele og VED hvad den betyder
Ta' deen! dumme moar.....!!!! Eller bare Ta' den mor og gi mig den på, så vi kan komme AFSTED!!!!!!.
Det har hun ligegodt aldrig gjort før i sit 8 år lange liv.
Ihhh, de skønne dyr bliver ved med at overraske
?
Har din hund overrasket eller lavet noget sjovt, som du vil dele med os?
sep 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 67 Svar: 209
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.164
Det jeg synes er sjovt ved Keeshas dutten på selen er, at hun aldrig har gjort det før. Og hendes gamle liner, seler m.m. hænger altid der, og har gjort i 7-8 år.
Måske er det den neonpink farve, hun bedre kan spotte/genkende, når de bare hænger?
Snu gammel hund :-)