{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  blande racer???
  • #1   30. jul 2006 ville heller ikke blande Max med nogen anden Race forstår dig godt *S*

• #2   30. jul 2006 ja synes jeg også selv, har selv en blanding...

og på en eller andne måde fører man måske, nogle gode gener videre.. både psyke og hofte mæssigt..

og derfor er det jo også bedre at bruge en hund med stamtavle til at parre sin egen.. ville jeg selv mene..

ved ikke om dne anden hund har stamtavle eller noget.

• #3   30. jul 2006 nu ved jeg heller ikke hvad race hunden er.

var det en puddel eller sådan noget er svaret et stort nej.

kan forstå folk hvis racerne minder om hinanden, og den anden hund måske ikke er helt ren. for det er jo så trods alt bedre at blande en hund der er to forskellige racer, med en af de racer den er. vil jeg mene,,,

• #4   30. jul 2006 Nej uf tænk hvis du fik en klog hund *GG* der kunne tænke selv ....!!!

• #5   30. jul 2006 hihi, ej mener bare med så stor en race forskel. en shcæfer går heller ikke............. slet ikke.

de to hunde minder jo ikke om hinanden.

ex. en amstaff kan minde lidt. og nogle andre racer er da også lidt tætte på hvor en pudel er langt fra hæhæ.

• #6   30. jul 2006 og hov hov mine hunde kan også tænke selv, selv om de ikke lige kan danse hæhæ...

så ikke enagng du havde en puddel.. ville bare nævne en der var langt fra ham, ang udsende.

• #7   30. jul 2006 Drillede dig også bare lidt *LOL* SORRY

• #8   30. jul 2006 selvom en tigerstribet Kongepudel ville vække opsigt *GG*

• #9   30. jul 2006 ja ved det.

ja måske skulle vi overveje det så.. kender du nogen der er interesseret hihi... det ville være mege sjovt ellers...

• #10   30. jul 2006 nå skal arbejde i morgen desværre, så vil gå ind og putte med hundenenene.. hihi. tror allerede de sover...................

• #11   30. jul 2006 Max leger faktisk med et TÆVE Mix som er tigerstribet *LOL* og er meget glad for hende men Nope hvalpe blir det ikke til selvom det ku være sjovt at se sådanne hvalpe ( skal lige siges at det ikke er en Muskelhund) men sætter billeder ind af den når de kommer i kassen *S*

• #12   30. jul 2006 kan bare ikke lige huske alle de hunde der er blandet i den men nøj hvor er den dejlig *GG* og meget legesyg og venlig

• #13   30. jul 2006 Natter til dig og i andre Max vil ned og nifle *LOL*

• Tina&Simo .
    Tina&Simo . Tilmeldt:
    jun 2006

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 242
    #14   30. jul 2006 Ja nu håber jeg ikke jeg får en over nallerne ved at skrive det her smiley Jeg har ikke en dyt forstand på avl, men vi vil da gerne ha et gadekryds. Jeg tænker sådan, at hvis racerne er "stærke" og passer nogenlunde sammen i højde og drøjde, så tænker jeg at det er ok.
    Jeg kender SÅ mange gadekryds, og de har været dejlige og sunde hunde. Så umiddelbart forstår jeg ikke helt det med at man absolut IKKE må "blande". Men måske er der en forklaring? nogen siger at de får sygdomme og alt muligt, men jeg har altså aldrig mødt et "usundt" gadekryds. Der er jo også mange "usunde" racehunde...

• #15   30. jul 2006 jeg ville aldrig lade rasmus parre en der ikke var en langhåret gravhund

• #16   30. jul 2006 Der er også lige psyken at tænke på.

Måske ikke så slemt, hvis man ved hvilke hunde, der er iblandet... MEN får du et kryds af racer, du ikke ved hvad er, så kan du "risikere" at få en tidsindstillet bombe...

Nogle racer kræver mere træning og anderledes træning end andre racer..

Vi har (da min og min bror var små) haft gadekryds.. Det første: puha det var skræmmende og et mix af mange racer. Nr 2 var et retriever mix.. dvs der var blevet indenfor samme type hund. Flatcoat/labrador mix. Det var meget bedre..

Men jeg mener at man skal tænke sig godt om, før man gør sådan noget, og være sikker på hvilke racer der er i, og om det er racer man kan håndtere..

Jeg elsker rottweilere og schæfere, men det er bare ikke en hund, jeg ville egne mig til at have.. Og tænk hvis jeg fik et kryds hvor en af disse racer var i, og det var denne races mentalitet og psyke der skinnede igennem.. så kunne jeg stå med et kæmpeproblem..

• #17   30. jul 2006 Disse to racer er bare 2 af mange racer, jeg synes er flotte, men som jeg ikke egner mig til..

Jeg skal have en "blødere" hund

Og må da indrømme.. den næste bliver nu også en ægte lab med tavle.. Mener bare der er mere sikkerhed.. hvis man køber hos de rette...

Kommentér på:
blande racer???

Annonce