{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
979 visninger | Oprettet:

Tina S
Tina S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

anbefaling af pension der genoptræner efter diskosprolaps {{forumTopicSubject}}

Hej.Min gravhund på 8 år blev opereret i mandags efter en diskosprolaps. Operation gik fint.Men desværre er han svær at få i gang med at bruge benene. Der er lille aktivitet,han kan logre,tisse.Han liver op når han får sit pibedyrslegetøj. Vi træner lidt fysioterapi efter dyrlægens avvisning. Det er så nyt,og jeg kan godt se det bliver en længere proces.
Mit spørgsmå er om nogen kender en god hundepension/-hotel/klinik ellign, hvor der er tilknyttet fysioterapeuter som kan hjælpe ham igang med den første svære tid.Svømmetræning osv.
Håber i kan komme med gode råd.

bedste hilsner Tina

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  anbefaling af pension der genoptræner efter diskosprolaps
  • #1   8. dec 2012 Hvor bor du? Og har dyrlægerne der opererede ikke anbefalet fx Waterwalk ell lignende? Kbh Dyrehospital har water walk og fys men det har andre store hospitaler vel også(nu ved jeg ikke hvad genoptræningen går ud på ved sådan en operation, men det må dyrlægen der opererede vel vide?) smiley

• #2   8. dec 2012 Tina, jeg ville da tale med den dyrlæge, der har opereret - han/hun kan da hjælpe med et genoptræningsprogram inkl. steder, hvor du kan få hjælp.
    Hvis du bor i nærheden af Slagelse så har Slagelse Dyrehospital, Rugvænget en waterwalker samt specialudd. personale, der kan hjælpe.
    God bedring med den lille basse.

• #3   8. dec 2012 Du sender da ikke en syg hund i pension. Du passer vel selv din syge ven og hjælper ham med at komme op igen..

• Tina S
    Tina S Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   9. dec 2012 Tak alle sammen_Jeg er ved at være urolig for ham ,han ligger passivt hen og har ingen gnist.Har talt med faxe dyrehosåital,der mener han skal prøve waterwalk og fysioterapi.Nu vil jeg forsøge indlægge ham et par dage,og se om der kommer forbedringer.Jeg frygter at der intet er at gøre og jeg må tage den sidste triste beslutning.Det er ikke til at holde ud,men nu forsøger jeg alt jeg kan :(((

Kommentér på:
anbefaling af pension der genoptræner efter diskosprolaps

Annonce