{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
829 visninger | Oprettet:

Nogle der kender det her kosttilskud {{forumTopicSubject}}

http://www.greendog.dk/shop/trink-gelatine-1496p.html
Min hund har ikke mangel på knogler en har fået analyseret ledvæske hvor 2 ud af 5 steder var ledvæsken tynd-nedbrydende..... Jeg har prøvet canosan og re.vet og der er ingen virkning pt er han på 1/2 dosis smertestillende dagl.... Ville gerne prøve ud fra de mange forums og finde noget der kunne hjælpe uden så meget brug af medicin... Jeg barfer og ønsker ikke tørkost men et kosttilskud...kan se der er så mange produkter og har egentlig hældt lidt til det msm og glucosamin men ja...hjælp;-)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogle der kender det her kosttilskud
  • Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 457
    #1   1. dec 2012 Det er super godt. Min veninde bruger det til sin 10½ år gammel hund og sin 12½ år gammel kat.
    Da hunden var omkring de 9 lagde hun mærke til at den ikke gik i legebro mere, barpartiet var også blevet lidt stift.
    3 uger efter hun var begyndt med det, gik hunden i legebro og var slet ikke så stiv mere.
    Hun blander ½ tsk. i lidt lækkert guf hver morgen, ( hunden vejer 24 kg.) Det med at komme det i vandet virker ikke i hendes hus. Den tørster heller sig selv, end at drikke det i vandet. Hun giver det så hver dag og ikke kun i perioder.
    Men det har haft en god virkning på hendes hund. ( den er nu 10½ år. )
    Forøvrigt et mix mellem en dobermann og F1 labrador, hun har.
    Ps. det er gigt og manglende ledvæske der gav problemer ved hendes hund.

• #2   1. dec 2012 Ok spændende tror sku li jeg prøver det

Kommentér på:
Nogle der kender det her kosttilskud

Annonce