{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.360 visninger | Oprettet:

iiiih! min mors kæreste driver mig til vanvid! {{forumTopicSubject}}

jeg glæder mig EKSTEMT meget til at jeg flytter efter jul...

jeg kan ikke døje min mors kæreste.. og slet ikke den måde han behandler hans egne dyr på.. for ikke at tale om vores!!

bare idag har han kastet en gaffel og et askebæger efter vores kat, fordi den er gået på bordet! hold nu k*ft hvor blev jeg gal! ... men min mor siger intet til ham... og hans eneste svar var "den skal bare lære det en gang for alle"!!

2 af vores hunde kom også op og slås om et kødben, og hvad gør idioten? han roser den ene hund(den han kan lide)!!

puha.. jeg kan slet ikke holde ham ud.

jeg skulle bare lige have lidt luft....

- mod dumhed kæmper selv guderne forgæves!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  iiiih! min mors kæreste driver mig til vanvid!
  • #1   24. nov 2012 puuhaa.. sikke en spade smiley

• #2   24. nov 2012 Hmm.. Det er vist ikke hjernen, der gør ham platfodet. smiley

• #3   24. nov 2012 aflivning er vist det eneste der hjælper på den slags adfærdsproblemer........

• #4   24. nov 2012 Katja det var da en god ide!! smiley

• michael c
    michael c Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Svar: 4
    #5   24. nov 2012 kast dog et askebære i ansigtet på ham næste gang han lige glemmer og slog brættet ned eller og vask finger eller et eller andet og så sig jamen du skal jo lære det en gang for alle

• #6   24. nov 2012 han fik dælme også at vide, at her respektere man dyrene! om så de opføre sig som 10 vilde dyr! der er INGEN der skal kaste ting efter dem!!
    føj...

• #8   24. nov 2012 heldigvis har min mor kun 1 hund tilbage efter mig og min søster er flyttet..

han har også banket sin nabos hund, i en hesteboks, fordi den gik ind i hans have... fy for pokker! heldigvis bor han her ikke..!!

• #9   24. nov 2012 Sådan et afstumpet menneske kunne jeg slet ikke have med at gøre smiley

• #11   24. nov 2012 øv hvilket fjols, synd at din mor ikke siger fra , ingen med sit fulde selvværd burde have ham som kæreste, din mor og dyrene fortjener bedre, hils hende det fra mig smiley

• #13   24. nov 2012 jeg har lige set den gaffel han kastede efter katten... den ene af tænderne er bøjet.. godt han ikke ramte hende!!

og tro mig.. jeg har prøvet at snakke med min mor om det!! men hun forsvare ham altid bare... så det nytter ikke rigtig noget smiley

• michael c
    michael c Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Svar: 4
    #14   24. nov 2012 gi mig et navn og adresse så skal jeg forklar ham hvorn et alu bat virker mod hans ben og at man ikke røg dyr børn eller kvinder

• #15   24. nov 2012 Sikke en kæmpe idiot :s

• #17   24. nov 2012 han har så vidt jeg ved, aldrig lagt hånd på min mor.. og håber jeg heller aldrig han gør!

• #18   24. nov 2012 Åndsvage mennesker skal man ikke lede længe efter smiley håber han bliver sat på plads en dag.

• #19   24. nov 2012 SIKKE da en idiot, ja undskyld nu sidder jeg her og hidser mig op, tror der er noget galt med hans adfærd på med "mundkurven" i dette tilfælde nok en spændetrøje!!

• #20   24. nov 2012 puha..... ikke en person man sådan lige umiddelbart har lyst til at omgås......

Håber du og din søster er Ok smiley og at din mor er enig i hans holdning omkring behandlingen af HENDES dyr.....

Jeg har faktisk selv lige stået i en situation, hvor jeg måtte fortælle min mor at jeg blev nød til at vælge hende fra, hvis ikke hun fik smidt sin kæreste ud, da jeg ikke længere kunne acceptere hans behandling af hende og hendes familie. Dog er det endt ud med at han er gået på antabus (igen-igen) og denne gang også får samter hos lægen, for at blive ædru.

Jeg siger ikke at din mors kæreste er en drukkenbolt!

Jeg måtte have fat i min søster og bror efter opbakning, men det var "kun" min søster der ville bakke mig op.......

Hvis du har brug for at snakke skal du endelig sige til smiley
    Jeg synes ikke at nogle mennesker skal være nødsaget til at gå på kompromis på den måde og finde sig i at ens kære bliver behandlet dårligt, bare for at føle sig elsket og hvave nogen der holder af een.
    Så hellere forklare personen der står for skud, at man nemt kan finde noget bedre....

sig endelig til hvis der er noget smiley

• #21   24. nov 2012 Der må da ligge noget der gør kvaler i hans mentale tilstand, for det er da ikke normal opførsel, eller også er det bare sådan man behandlede dyr i hans barndoms hjem (I hope not!)

Men godt der ikke er langt til jul så, og godt du i det fortalte ham sådan noget ikke er okay smiley men trist at din mor ikke lige kan kapere at tage det op med ham.

Nøj hvis nogen kastede en gaffel efter min kat var jeg godt nok også blevet hidsig.

• #22   25. nov 2012 Nogle mennesker lever kun, fordi det er forbudt at skyde dem smiley

Ellers er jeg ikke lige med, for du skriver i starten i går aftes, at der er en kat og to hunde, og senere i dag, at der er 1 hund tilbage, efter at du og din søster er flyttet?

Kunne godt tænke mig at høre hvilke grunde, din mor forsvarer ham med.

• #23   25. nov 2012 Mig og min søster er ikke flyttet endnu smiley men det gør vi efter jul. Så derefter er der kun 1 hund tilbage.

Hun forsvare ham med "jamen han ramte den jo ikke"

• #24   25. nov 2012 Tåbelig undskyldning - Hvad ville hun forsvare ham med, hvis han havde ramt og skadet den? Måske: Det var ikke hans mening at ramme?

Helt ærlig, i mine øjne har din mor lige så megen skyld som han, for hun er vidne til det og lader det ske uden at gribe ind.

• #25   25. nov 2012 Det er jeg enig i! Og hun fik også min mening at høre klart og tydeligt da han tog hjem.

Kommentér på:
iiiih! min mors kæreste driver mig til vanvid!

Annonce