{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.264 visninger | Oprettet:

Welsh springer spaniel {{forumTopicSubject}}

Hejsa. smiley
Er der nogle der har lidt forstand på denne race. kommer med nogle gode idder til at kunne lave noget slags træning/lege. Vi har lige mistede den anden hund og vil rigtig gerne prøve at lave noget mere med hende. hun er virkelig blank, ikke for at tale dumt om min egen hund. smiley hun er ligeså god som dagen er lang, bare svært at lære den nye ting.. Hun ELSKER at løbe på agilitybane og er faktisk heller ikke helt dum til det.

Men er der nogle der evt har nogle fif til hvad man kan prøve..

OBS!! dummer og sure kommentar gider jeg altså ikke.
vil har bare lidt råd og vejledning. smiley
Så håber der er nogle af jer derude der evt kan hjælpe.

På forhånd tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Welsh springer spaniel
  • #1   22. nov 2012 Søg i lejligheden? smiley
    Hun skal sidde og blive og så går du og lægger godbider på forskellige sted i lejligheden, Så går du tilbage og siger "søg".
    smiley

• #3   23. nov 2012 Åha, jeg elsker welsh springer spaniels, lækker hund smiley
    Søgelege er en god ting, du kan også købe forskellige aktiveringslegetøj som hunden skal arbejde med for at få godbidder leverpostej (også frossen) ud af mv.
    Kan godt finde nogle links til dig hvis det er noget i den dur du leder efter smiley

• #4   23. nov 2012 Mange tak for de gode ord. jeg vil tage dem på mig og prøve det med hende.
    Vi bor på en gård smiley
    Ja hendes race er nemlig en god jagthund og hun er os kanon til at fange markmus og alt det, hun har bare ikke helt forstået man ikke leger med maden.

hun er bare ikke rigtig til det legetøj leg vi har prøvet lidt hun løber bare efter den gamle vi havde og tænker det fint nok, gemmer vi ting forstår hun det ikke helt.. smiley
    kan jo prøve noget nyt igen kan være det bliver bedre nu hvor den gamle er væk.

links må du rigtig gerne sende. smiley

Kommentér på:
Welsh springer spaniel

Annonce