{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

Import af Vuffer {{forumTopicSubject}}

Heej HG spørger lige af ren nysgerrighed.

jer som har fået importeret hvalp fra udlandet med fly.
har i selv betalt fly billetten for hunden og har i gjordt det igennem lufthavnen i har hentet hunden i.?
altså betalt for billetten. er bare Nysgerrig
og skal man lave papir osv. håber i forstår smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Import af Vuffer
  • #1   19. nov 2012 Hvis hunden vejer under 7 kg kan man have den med i kabinen. Hos de fleste selvskaber.
    Men jo, man betaler vel selv for hundens billet.

Nu overvejer du ikke at købe en "postordre-hund", vel....?

• #2   19. nov 2012 nej rolig nu. jeg spørger da jeg kendere nogen som har været i Frankrig og har så købt en hvalp. men de kunne ikke hente den på grund af manglende tid. så de skal have den sendt er selv trist over det er son de vil gøre det men har intet og sige der desværre. men igen nogen med erfaring hvordan det gøres. bare så jeg kan hjælpe dem lidt nu hvor det så er

• #3   19. nov 2012 og bare Rolig Anne Julie. det er endda en Mops med fransk stamtavle og de har fået hvalpen af deres gode venner der nede. de har så fået afvige af det eneste de skal give er hvad det koster i lufthavnen for at få den fløjet til denmark. de har så fået afvide at lufthavnen vil kontakte dem med hvordan de får aktiveret billet eller hvad det hedder. så er mit spørgsmål bare om nogle har en erfaring med det. hvad de har gjordt osv. de synes det er en fin løsning efter de så det der på tv2 CPH lufthavn

• #4   19. nov 2012 Ok, det lyder fint. Men hvad med indførsels reglerne, har de styr på dem?

• #5   19. nov 2012 det er normalt afsenderen der betaler fragten. Arrangement med grænsedyrlægen er derimod modtagerens ansvar.

• #6   19. nov 2012 alt er på plads pas og Vac er der. med Rabies osv. eller det kommer an på hvad du mener smiley dejligt du hjælper. men det med lufthavnen forstår jeg intet af smiley de siger at de skal betale 2000 eller sådan noget men det er Lufthavnen som skal have pengene. de vil nemlig ikke have dem betalt til deres konto da de siger det vil gøre det hele forvirret. så de mener at de kan sende hunden. registrere osv. også tager Lufthavnen sig af hvordan pengene skal betales til dem, de sender en Email hvor der står hvordan og hvorledes. har bare aldrig hørt om den måde før. så jeg rynker bare lidt på næsen over det smiley

• #7   19. nov 2012 Hvad vil det sige Housebuster. :)?

• #8   19. nov 2012 Det er under ingen omstændigheder lufthavnen der skal have pengene. Det er det selskab der står for fragten.
    De må henvende sig til det firma der skal stå for fragten, for at se om det kan lade sig gøre.
    Jeg forsøgte for år tilbage at betale SAS for fragt fra Chicago for en "gratis" hvalp. Dengang var det ikke muligt.

• #9   19. nov 2012 Housebuster. jeg rynker også over det. jeg kan ikke forstå det. men dem de skal have hunden af, siger at det er noget der kan gøres fra lufthavnen i Lyon. ved ikke rigtig andet med lyder mærkeligt ikke??

Kommentér på:
Import af Vuffer

Annonce