{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.118 visninger | Oprettet:

borzoi hvalp :) {{forumTopicSubject}}

nu er der gået et stykke tid siden jeg har skrevet noget hunderelateret herinde, så jeg tænkte at jeg lige ville opdatere smiley jeg ventede jo i hvad der føltes som huuuuuuundrede år for evigt på at den lille endelig blev stor nok - og det blev han så på et tidspunkt, og jeg hentede ham i tirsdags smiley han sad på skødet af mig mens opdrætteren kørte os hen til Laholm station i Sverige og så ventede vi en times tid på stationen hvor hun fik sagt ordentligt farvel og givet de sidste råd og lykønskninger smiley og så gik toget af sted til Helsingborg.... han var meget modig og lå og betragtede verden fra mit skød og der skete alt muligt, folk fyrede kinesere af på en station vi holdt på og jeg tænkte fuuuuck, men jeg var meget mere bange end den lille fyr, så alt var godt smiley da vi var nået til Helsingborg var han faldet i søvn og jeg bar ham i hans papkasse hen til færgen. Der var mange blikke, tror han så ret nuttet ud da hans ører lige stak op af papkassen og han var helt pakket ind i tæpper smiley
nu er han faldet til her, og er ved at lære om livets store mysterier.... som fx at skulle have sele på, puuuuu det er slet ikke til at overskue så mærkeligt det er. Han løber og bider i ting og så går vi en lille tur engang imellem og kigger på farlige ting smiley

har også oprettet ham herinde:
http://www.hundegalleri.dk/galleri/96183-borzoi_rotte

Har stadig ikke fundet et helt rigtigt navn til ham, jeg syntes Rotte passede ret godt men det ligger stadig ikke så godt i munden på mig, hmmm.... ellers er blixten, mummi, mumrik, fimbul, tekken, mymlen, juxer, snorken hmmm kan stadig ikke rigtig bestemme mig smiley

Nogle andre der har hvalpehistorier at fortælle?

hilsen Røsle! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  borzoi hvalp :)
Kommentér på:
borzoi hvalp :)

Annonce