{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.464 visninger | Oprettet:

mette  j
mette j
Tilmeldt:
8. sep 2011
Følger: 1 Emner: 26 Svar: 145

bronkitis fransk bulldog {{forumTopicSubject}}

jeg skal prøve at gøre det kort.
timon er 18 mdr.
han har allergi og er på allergi foder, vi har alle barikader oppe her hjemme.
da han var 7 mdr hævede hans hoved pludseligt og han fik vejrtrækningsbesvær og slim ud af munden. straks til dyrelæge der røngtenfotog ham og der var slim i lungerne som han havde slugt baglæns. feber mm. han fik antibiotika i 10 dage og kontrol røngten var fin.
han er oprerert for smal næse og blød gane.
han har mere spyt slim en vores anden bulldog.
forrige torsdag kom jeg hjem efter 6 timer på job til en meget flad hund slimklatter over hele gulvet vejrtrækningsproblemer mm. samme som sidst på nær hævet hoved.
dyrelæge samme forløb men mget høj feber efter 2 timer ryngten var det samme som sidst. og kl 21 vidrer til kbh dyrehospital hvor han var indlagttil næste dag.
de sagde de kunne se et lille fremmed legme på den ene lunge lap og det var det der var årsagen at han havde fået det galt i luftvejene el gennem næsen.
men 10 dages pencelin.
i går kontrol ryngten og lungerne var fine og intet fremmedlegme.'
min dygtige dyrelæge mener at det var en snotklat de kunne se på den ene lap som nu er væk.
meeeeen nu kiggede de på hans brunkier og de er lidt væske omkring. nu skal vi til ryngten om en uge og se om det er bedre for det kan være rester af slim fra anfallet.
men er er på obs for bronkitis.
nogle der kan kende dette el sige noget om bronkitis.
jeg har læst og læst blandede symtomer synes jeg.
skal lige siges at første gang gik vi ud fra at han var bleve stukket.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bronkitis fransk bulldog
  • mette  j
    mette j Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 26 Svar: 145
    #2   31. okt 2012 tusinde tak han er allergisk over for husstøvmider og lige nu er det ved at vidre dyrke en ny blodprøve for ude og andre ting.
    tak for dit lange svar. boisen og min dyrelæge arbejder sammen.
    ja det er roskilde v jens lenge leve dem


  • #4   1. nov 2012 God bedring og held og lykke med den lille gut.

    Håber godt nok I tager fat i avler, så hun ved, hvor meget så ung en hund fejler og ikke avler på de hunde igen. I burde også få penge retur, da hunden er undder 2 år, og allerede har allergi.


  • mette  j
    mette j Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 26 Svar: 145
    #5   1. nov 2012 tusinde
    tak.
    birgitta har du prøvet vaccine.
    vi vil helt sikkert lade ham vaccinere så det bliver spændende hvad den udvidet blodprøve siger.
    og ja bivirkninger ved vi alt for meget om desværre . vores staff måtte alt for hurtigt her fra


Kommentér på:
bronkitis fransk bulldog

Annonce