Tissepletter i sengen -. Mens hunden sover? {{forumTopicSubject}}
Ja, vi har jo vores hund til at sove i sengen, og det er gået helt fint i det år vi har haft ham. Uheld indenfor, er højst sket to gange.
Den sidste uges tid har vi dog kunne se nogle relative små gule ringe på lagnet. Det er ret tydeligt at det ikke er strint, eller noget i den stil. Han ligger sig altid op hos mig, midt på natten, og det er præcis hvor han ligger de er kommet. Præcis som hvis det er sket mens han sover. Der er kommet en 4 stykker over den sidste uge, og det er jo virkelig ikke ret lækkert. Yderligere var der også noget lidt brunligt i morges, måske som hvis der var sivet lidt fra hans analkirtler.
Han drømmer ret "voldsomt" hvis man kan sige det sådan, altså bevæger meget kroppen, har nogle af jeres hunde tisset i søvne? Eller har i bare oplevet noget lignende?
Jeg er selvfølgelig også begyndt at tænke så småt på om det kan være fordi der er noget galt med ham.
Min kæreste vil meget gerne have han skal sove for sig selv, men jeg synes det er lige drastisk nok at nægte ham adgang fra den ene dag til den anden, og vil nu gerne have han kan blive ved med at ligge i sengen Tænker på at give dyrelægen et kald imorgen.
okt 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 511
Det kan være forhudsbetændelse:)
aug 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 83 Svar: 474
okt 2009
Men jo det lyder da lidt som tis, bare underligt at det er brunligt - jeg ville nok smutte til dyrlægen:)
aug 2011
okt 2009
aug 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 142 Svar: 1.552
aug 2011
aug 2011
Tissepletter i sengen -. Mens hunden sover?