{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.027 visninger | Oprettet:

Sne og små hvalpe {{forumTopicSubject}}

Ja,
Jeg læste lige et indlæg hvor der var kommet en lille smule sne allerede..

Jeg kom så til at tænke på at mine to tøser har hver deres jakke, da de er små hunde så for at sørge for de ikke fyser har de fået jakker..
Jeg kom så til at tænke på, jeg har fire små chi hvalpe liggende som er klar til at komme hjemmefra i December, de skal selvfølgelig ud og opleve lidt af verdenen før de kommer afsted herfra, meeen, der er jo en stor chance for at der vil være sne når de skal afsted..

Hvad har i andre gjort når i har haft små hvalpe i vintertiden?, Købt en jakke til hver hvalp eller hvordan? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sne og små hvalpe
  • #1   26. okt 2012 Min hvalp har altid dækken på når han er ude, ellers fryser han som en sindsyg - men da det sneede i går, havde han en uld trøje også hans dækken over smiley

• #2   26. okt 2012 nej, men de skal kun ud ganske kort tid og tit

• #3   26. okt 2012 altså... bare en ide jeg lige kom til at huske på.
    Da der lå rigtig meget sne i vores have, og Zoe ikke kunne komme ud igennem det og ud og morgen tisse på græsplænen , så gravede jeg en Fiiiin gang ud til græsplænen smiley

Du kunne evt forberede dig på at fjerne sne udenfor, området behøver jo ikke være så stort - men bare det at de ikke går rundt i det kan gøre hele forskellen om de kan være ude i 2 sek eller 10 min.

• #4   26. okt 2012 Vi hentede kiki da det var snestorm og hun er ganske bekendt med sneen smiley Hun elskede at komme derud..
    Da vi kom hjem rydede vi en lille bar plet hun kunne besørge på, og hvis hun derudover havde lyst til at udforske alt det andet sne kunne hun bare gøre det.. smiley Vi var dog ikke ude ret længe ad gangen smiley

• #5   26. okt 2012 Jeg havde hvalpe sidste år, de blev født i oktober og rejste hjememfra i december. De kom ud da de far fire uger. der var koldt men ingen sne på det tidslukt. De var ude kortvarigt den første tid.Der kom heldigvis ikek så meget sne sidste år, så de var ude hver dag og nød det, de var svære at få ind igen, da de først havde lært hvor sjovt det var at være ude. Men jeg har også en langhåret race med meget uld, så de frøs ikke.
    Jeg havde altid nogle wetbed tæpper liggende ude på terassen og en kurv med tæppe i, så kunne de godt lide at ligge ude og sove i solen (for det kan der godt være om vinteren).

Bliver der høj sne ville jeg også grave et stykke fri, så de kan komme ud og besørge, de skal jo renlighedstrænes, men man kan ikke sige noget generelt om, hvad du skal gøre, for det kommer an på HVOR koldt det bliver og HVOR vådt det bliver, og så må du tilpasse tiden efter det.

• #6   26. okt 2012 Okay, super mange tak for alle de gode svar. smiley

Jeg må holde øje med vejret og hvis der kommer en ordenligt omgang sne må jeg jo igang med skovlen og få lavet en sti så de stadig kan komme ud smiley

• #7   26. okt 2012 Det er i hvert fald det jeg gjorde for pølsen her, og hun synes det var skide sjovt at løbe op og ned af "sne gangen" og fjolle smiley

Kommentér på:
Sne og små hvalpe

Annonce