1.027 visninger
|
Oprettet:
Sne og små hvalpe {{forumTopicSubject}}
Ja,
Jeg læste lige et indlæg hvor der var kommet en lille smule sne allerede..
Jeg kom så til at tænke på at mine to tøser har hver deres jakke, da de er små hunde så for at sørge for de ikke fyser har de fået jakker..
Jeg kom så til at tænke på, jeg har fire små chi hvalpe liggende som er klar til at komme hjemmefra i December, de skal selvfølgelig ud og opleve lidt af verdenen før de kommer afsted herfra, meeen, der er jo en stor chance for at der vil være sne når de skal afsted..
Hvad har i andre gjort når i har haft små hvalpe i vintertiden?, Købt en jakke til hver hvalp eller hvordan?
sep 2012
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 4 Emner: 9 Svar: 106
jun 2007
Følger: 51 Følgere: 49 Hunde: 2 Emner: 142 Svar: 3.640
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
Da der lå rigtig meget sne i vores have, og Zoe ikke kunne komme ud igennem det og ud og morgen tisse på græsplænen , så gravede jeg en Fiiiin gang ud til græsplænen
Du kunne evt forberede dig på at fjerne sne udenfor, området behøver jo ikke være så stort - men bare det at de ikke går rundt i det kan gøre hele forskellen om de kan være ude i 2 sek eller 10 min.
maj 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 4 Emner: 111 Svar: 3.114
Da vi kom hjem rydede vi en lille bar plet hun kunne besørge på, og hvis hun derudover havde lyst til at udforske alt det andet sne kunne hun bare gøre det.. Vi var dog ikke ude ret længe ad gangen
apr 2011
Følger: 32 Følgere: 53 Hunde: 8 Emner: 200 Svar: 12.263
Jeg havde altid nogle wetbed tæpper liggende ude på terassen og en kurv med tæppe i, så kunne de godt lide at ligge ude og sove i solen (for det kan der godt være om vinteren).
Bliver der høj sne ville jeg også grave et stykke fri, så de kan komme ud og besørge, de skal jo renlighedstrænes, men man kan ikke sige noget generelt om, hvad du skal gøre, for det kommer an på HVOR koldt det bliver og HVOR vådt det bliver, og så må du tilpasse tiden efter det.
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 39 Svar: 142
Jeg må holde øje med vejret og hvis der kommer en ordenligt omgang sne må jeg jo igang med skovlen og få lavet en sti så de stadig kan komme ud
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
Sne og små hvalpe