{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
983 visninger | Oprettet:

Hjælp ønskes {{forumTopicSubject}}

Hej Alle sammen

Min mand og jeg har lige fundet ud af, at han ikke kan tåle hund. Det vil sige han kan ikke tåle når de skifter pels.
I dag har vi 3 små dejlige hunde, og de bliver hos os så længe de er i live smiley for elsker jo vores hunde.
Men den dag vi ikke har dem mere, drømmer jeg om at få en lidt større hund, helst noget over 10 kg.
Jeg håber i kan hjælpe mig lidt med at komme med nogen ideer smiley

Hilsen en hunde elsker

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp ønskes
  • #1   25. okt 2012 Du kan jo overveje enten standard- eller storpudel. Skøn race og meget ærenem, og hvis det kun er her i pelsskiftet din mand har problemer, er det jo ikke usandsynligt at han kan tåle en hund uden underuld og som derfor ikke går i fæld.
    Hvis ikke man ligefrem ønsker at holde dem i udstillingsklip, er deres pels osse overkommelig at holde.

Ellers tag et kig på ruhårsracer, dem er der mange allergikere der tåler, og de fælder jo så heller ikke på samme måde som dem i har nu. Dog skal nogen af dem trimmes.

• #2   25. okt 2012 Eller en Xolo(mexikansk hårløs), de findes i flere størrelser.

• #4   25. okt 2012 en cairn eller westi er da ikke "noget over 12 kg" (ellers forstår jeg i hvert fald "noget over" forkert) smiley

• #5   25. okt 2012 jooo -men når der står "noget over" så læser jeg det som "en del mere end" og altså som at man søger en stor hund. Og westie og cairn er i mine øjne ikke store hunde.

Det kan da være jeg tager fejl, og s må TS da lige skrive det, men ellers opfatter jeg det altså som om vi snakker lidt større end det smiley

• #7   25. okt 2012 Jeg ville til hver en tid vælge en puddel hvis vi eller knægten skulle blive allergisk(når de andre var sorteret fra af alderdom). super fed race der kan det man ønsker af dem. smiley

Kommentér på:
Hjælp ønskes

Annonce