{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
900 visninger | Oprettet:

Hvor lang tid må der gå?? {{forumTopicSubject}}

Halløjsa Hundegalleri

Jeg er vidne til en sag i øjeblikket med en "mulig kamphund".
For 32 dage sidden kommer 2 hunde op at slås på åben gade, heldigvis kommer ingen af hundene alvorligt tilskade. Politiet vælger at konfiskere den mulige kamphund og oplyser hundens ejer om at han vil blive kontaktet når der er nyt i sagen.
Når jeg siger den mulige kamphund, er det fordi hunden er en blandinghund som kunne ligne, men da hunden er 5 mdr. bliver den godkendt af politiet som værende ikke ulovlig og dá der ikke har været andre sager, så burde en bøde og et påbud om mundkurv vel være det normale at gøre??
I stedet har jeg nu i 32 dage set hvordan politiet intet vil oplyse, at sagen konstant bliver trukket ud og at familien bliver mere og mere kede af det og tappet for energi... Jeg kan ikke lade være med at tænke på, at hvor længe må der gå? Der er jo tale om et kæledyr, uanset race... og hvor længe kan en hund tåle at stå i bur??
Nogen som har en holdning til dette? Er der måske nogen der ude som måske har prøvet det samme? Er der nogen som ved hvad man kan gøre i sådan en sag?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor lang tid må der gå??
Kommentér på:
Hvor lang tid må der gå??

Annonce