{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
839 visninger | Oprettet:

Royal Canin French Bulldog 30 Junior {{forumTopicSubject}}

Hej. Vi har været ude og købe dette foder til vores lille baby, så vi har det når han kommer hjem om 2 uger, vi er ligeglade med at det er dyrt da han skal have det bedste af det bedste.
MEN i mellemtiden har opdrætteren af lille Noah frarådet os at bruge dette foder, pga. Diverse historier om hunde der bliver alvorligt syge og taber pelsen osv, efter at have fået det. Men når vi googler og søger efter det, kommer der ingen skræk historier op om hunde der har fået det.

Er der nogen herinde på siden som har erfaring med dette foder og kan be- eller afkræfte rygterne om hvor farligt dette foder er, eller ikke er?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Royal Canin French Bulldog 30 Junior
  • #2   23. okt 2012 Det er ikke det vi mener. Vi er interesseret i at bruge royal canin, men er bekymret for de rygter vi har hørt, og var bare ude efter at få dem be- eller afkræftet, af folk der har eventuelle erfaringer med det samme foder. Vi er ikke ude efter andre muligheder for foder, men blot folk der har prøvet det samme foder.

• #3   23. okt 2012 Jeg bruger det foder, og synes det er ganske fint, min buller er 1 år , må dog sige at jeg overvejer at skifte da han tit har tynd mave, så ved ikk om det er pga det foder , men det er har ellers været ganske fint indnu , så tør ikke gi foderet skylden smiley

• #6   24. okt 2012 Personligt ville jeg holde mig væk fra det foder, det indeholder korn, og ja som Kathrine skriver er de franske disponible for allergier, så ingen grund til at tage chancen. I forhold til indholdet synes jeg ikke at RC bulldog foderet er pengene værd, der er meget andet foder på markedet, der er langt bedre til samme eller billigere penge.

Men ja, der er da mange der bruger det, og nogle fungerer jo godt på mens andre ikke gør, sådan vil det jo altid være

• #7   24. okt 2012 min han på 2,5 for det efter han erbegyndt og få det er han holdt med og prutte hele tiden og hans pels ser meget bedre ud så jeg er rigtig godt tilfreds med det

• #9   24. okt 2012 jeg havde ikk hørt om det før jeg høte det fra dyrelægen og alt andet mad ødelægger maven på min på nær lige det foder

Kommentér på:
Royal Canin French Bulldog 30 Junior

Annonce