{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  voldsomt loppeangreb
  • #1   19. okt 2012 evt loppeshampo, GRUNDIG støvsugning af alle kroge, især der hver hundende er og smid posen ud. vask alle hundetæpper, kurve mv, og kæm hundende dagligt efterfølgende for at forhindre de pupper der klækkes med loper i at nå at lægge æg på hundene

• #2   19. okt 2012 Frontline virker ikke

• #3   19. okt 2012 Advantage eller få en recept på Stronghold.

• #4   19. okt 2012 Lopper er blevet imune overfor frontlone! Min dyrlæge har fjernetdet fra hylderne!
    Min kæreste og eg brugte fronyline i over et år uden der skete noget. Den gamle dyrlæge ville glædeligt sælge det til os! Vi har fået anbefalet stronghold fra dyrlægen på recept. 1 pippette og alle lopperne var væk og vi har ikke set dem siden! Dog vil vi bruge det i 6 mdr for at være på den sikre side! smiley

• #5   19. okt 2012 stronghold tager det også flåter?

• #6   19. okt 2012 Nej det gør det ikke.

• #7   19. okt 2012 tak til alle

• #8   20. okt 2012 jeg er i praktik hos en dyrlæge og de høre altså meget tit frontline ikk har nogle efekt ville råde dig til og skrive til noget andet smiley

• #9   20. okt 2012 Jeg ville købe en pakke capstar, gå en tur med hundene i en halv time, så hopper lopperne af. Så vil jeg give advantage eller andet form for loppemiddel (ikke frontline hvis det ikke virker hjemme ved jer) Så ville det være super hvis hundene lige kunne får en enkelt overnatning eller to et andet sted, men din datter får gjort HOVEDrent over alt !! støvsuget vasker gulv, vasket ALT vasketøj, dyner, tæpper og sengetøj. Også til sidst sprøjte hele hytten i Trinol (eller andet insekt dræbene) støvsuge igen også få hundene hjem. Det har vi gjort her hjemme, og det har virket !! lopperne er væk, fuldstændig.

• #10   20. okt 2012 Capstar fire dage i træk. Det dræber inden for 3 kvarter de lopper, der er PÅ hundene, og det kan gives samtidig med anden loppebehandling, f.eks. Advantage.
    (Stronghold er receptpligtigt, da det samtidig er et ormemiddel.)

Hundene klør sig ret meget pga. loppernes sidste "krampetrækninger".

Læg et stykke loppehalsbånd i støvsugerposen eller smid den ud efter støvsugning, da den ellers er alle tiders "kuvøse" for opsugede æg og larver.

Om natten kan du sætte nogle store fade med vand og et stearinlys (eller flydelys) midt i. Lopperne bliver tiltrukket af lyset og varmen og drukner, men HUSK at komme et par dråber opvaskemiddel i vandet, så vandhinden brydes.

Du vil blive overrasket over nattens loppefangst.

• #11   20. okt 2012 mange tak for de sidste råd, dem vil jeg lade gå videre. Min datter er grædefærdig og det er virkelig synd for hundene. Jeg har ikke megen viden om loppeangreb for jeg har aldrig lopper her i huset og vil bestemt ikke ha' besøg af hendes hunde, for det ville være frygteligt hvis mine 6 hunde fik lopper

Kommentér på:
voldsomt loppeangreb

Annonce