{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
950 visninger | Oprettet:

Akupunktur (hund) {{forumTopicSubject}}

Hej!

Er der nogen herinde der har prøvet det til deres hund? Og i så tilfælde, hvad var årsagen til I brugte det og hvilken effekt havde det? Og hvilken akupunktør brugte I :o)

Min hund fik sin første gang nåle i dag, så det ville være rart at høre andres erfaringer :o)

(Hvis I har erfaringer med det på jer selv, er jeg sådan set også nysgerrig - Da jeg overvejer lidt selv også at tage til en akupunktør. Jeg er bare lidt mere nærrig, når det kommer til mig selv, så det ved jeg ikke om bliver til noget :b )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Akupunktur (hund)
  • #1   19. okt 2012 Ja Luna har fået akupunktur. På nederste del af ryggen. Hun havde ondt i ryggen pga kompensering for dårlig hofte og dårlig albue. Vi fik det hos Charlotte Frigast, men det var kombineret med kiropraktik, så tror begge to virkede sammen smiley

Jeg har også selv prøvet det, for mine golf/tennis-albuer. Med god effekt :.)

• #2   19. okt 2012 Min nu afdøde jack russell han fik også akupunktur, han fik også kiropraktik. Han havde så løse hofteled, at han fik mange smerter. Når han fik akupunktur, gik han fra dyrlægen, total smertefri. Desværre blev hans hofter så dårlige, at jeg måtte lade ham aflive

• #5   20. okt 2012 Mine tøser går også hos Charlotte Frigast og får lidt velgørende kiropraktisk og akupunktur, når jeg synes at de trænger smiley

Det er for dyrt til mig selv. Så hellere hundene smiley

• #6   20. okt 2012 Tak for svar :o) Kiks fik første behandling i fredags og det ligner det havde en lille effekt, så nu skal han derhen igen i løbet af næste uge... :o)

Kommentér på:
Akupunktur (hund)

Annonce