1.699 visninger
|
Oprettet:
hjemmelavet hundemad {{forumTopicSubject}}
Er der nogen der har nogen gode foresalg til hjemmrlavet hundmad??? skal der tilsættes vitaminer osv???
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.810
Jeg har en opskrift lavet specielt til Luna. Udfra hendes alder og energiniveau.
Men det består af: kylling, brune ris, søde kartofler og så en del vitaminer og kalk etc
apr 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 77 Svar: 428
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 1.180
Jeg har lavet maden til mine hunde ca 8 år og aldrig haft problemer - tværtimod.
apr 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 77 Svar: 428
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.810
Jerndråber og d-vitaminerne har jeg købt i hhv Brugsen og apoteket. Kalk er tørrede knuste æggeskaller.
Det er en veninde, der er uddannet i ernæring til dyr, der har lavet den til mig
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 7.993
det er et emne der er svært at svare rigtigt på. Det er meget besværligt selv at sammensætte foderet, så hunden ikke kommer til at mangle eller få for meget af noget.
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 7.993
tror nu ikke en hund "tænker" over om den får forskelligt foder hver dag.
Nogle mennersker lever for at spise, hunde spiser for at leve.
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 416 Svar: 5.183
Jeg brugte meget hele sild, og kogt havregryn, så var der selvfølgelig de almindelige leverpostegs madder, så fik de hakket ko mave, og så en masse rå knogler.
Den gang kunne man også købe et pulver på foderstationerne, som bestod af knopgler hove og affald fra dyr...Men det blev forbudt dengang, nogle i England tror jeg det var fik en hjernelidelse af at soise kod fra deres kvæg...Hvis nogen husker hvad denne sygdom hed, skriv det endelig...Nå men så blev det forbudt...I det hele taget blev det helt hysterisk med det man mågtte købe...Den gang købte jeg også noget som hed pandelapper, fra en forhandler i Synder Jylland, flere kilo.
Ja det var tider dengang... Det kostede næsten ingen penge i forhold til i dag.
hjemmelavet hundemad