{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.608 visninger | Oprettet:

Forsnævring hos tæve {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen håber at der sidder nogen med gode råd eller selv har erfaring med mit problem. Tager imod alle gode råd med kyshånd. På forhånd tak. Det drejer sig om min dejlige collie pige på 31/2 år, som ikke kan parres. Vi prøvede første gang den hun var 2 år. Hun mødte både erfaren unge hanner, erfaren ældre hanner, men hun var afvisende overfor alle, ville gerne lege, men når de ville noget helt andet, var afvisningen ikke til at tage fejl af. Vi fik hende undersøgt af dyrlægen, hun var utrolig snæver. Der kunne overhovedet ikke blive tale om parring, med mindre hun blev operet. Et lille indgreb. Vi valgte at hun ikke skulle operes, så hun kunne blive parret, for hvis skyld, ja vores selvføldig, vores højeste ønske er at få en hvalp fra hende. Kunne hun vidreføre den fejl til tævehvalpene? Hun er mit egen avl, ingen af hendes søskene har problemer, ej hendes mor, moster eller mormor. Er hun så bare en smutter? Er det klogt at få hende operet og parret som er det mest naturlige for en tæve ( at få hvalpe, bare med lidt hjælp) tænker lidt på hvordan det kunne påvirke hende, i fremtiden, hvis hun ikke får hvalpe. Det vil sikkert hjælpe hvis hun blev sterelisert, nu tænker jeg at det kunne hjælpe homonelt. Hun er en meget rolig, hengiven, velbalancert pige som kan med alle hunde og som også bliver brugt som terapihund til børn. Det er måske mere fair overfor maggie at vi fik en hvalp fra et andet sted, men man har vel lov at håbe, at det kunne lade sig gøre. Håber på gode råd fra jer på HG og god søndag smiley Mvh Marianne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsnævring hos tæve
Kommentér på:
Forsnævring hos tæve

Annonce